Hannu H. 03.12.2002 13:51:41 | |
---|
A katto on sininen ja seinät valkoiset. Näin huomaat aamulla kun silmät aukaiset. Muistelet eilistä et siitä mitään nää. Päätät vain kuitenkin sä jatkaa elämää. BRIDGE Ja joka ilta, kun menet baariin, ja löydät itselles ystävän. Voit olla varma että huomenna poistuu hän. B maailma saa unelmaansa jatkaa maailma saa unelmaansa jatkaa A on pääsi sisällä mustaa, myös mustaa ulkona on. Kaiken mustan keskellä on olo turvaton. Sinun täytyy mennä sinne missä värivalot loistaa. Et tiedä jaksatko kaavaa tätä kauaa toistaa. BRIDGE B SOOLO BRIDGE B tämmönen viritelmä olisi. B osaan en täysin tyytyväinen vielä ole... Laittakaas kommenttia! |
Iso-Jaakko 05.12.2002 20:25:22 | |
---|
Mie en kyllä tykkää tuommoisesta moralisoivan syyttelevästä sävystä mikä tuossa sanoituksessa on. Tuo olisi mielestäni uskottavampi ja vakuuttavampi minä-muodossa. Ethän sie näe kenenkään pään sisälle että onko siellä mustaa ja silleen. Nykyisessä muodossaan mahdollinen laulussa kuvatunkaltainen viinin ja lihan iloja harrastava ihminen ajattelisi että mitä se syytellee ja tuomitsee. Minä-muotoisesta laulusta se ajattelisi että noinhan se on, noinhan se minullakin on ja tekisi parannuksen ja alkaisi elämään sanoituksessa peräänkuulutettua siveän moraalin elämää. |
Hannu H. 06.12.2002 22:50:12 | |
---|
Hyvä pointti. Täytyyppi muutta. Kiitos! |
Kosminen 07.12.2002 02:20:10 | |
---|
A katto on sininen ja seinät valkoiset. Näin huomaat aamulla kun silmät aukaiset. Muistelet eilistä et siitä mitään nää. Päätät vain kuitenkin sä jatkaa elämää. BRIDGE Ja joka ilta, kun menet baariin, ja löydät itselles ystävän. Voit olla varma että huomenna poistuu hän. B maailma saa unelmaansa jatkaa maailma saa unelmaansa jatkaa A on pääsi sisällä mustaa, myös mustaa ulkona on. Kaiken mustan keskellä on olo turvaton. Sinun täytyy mennä sinne missä värivalot loistaa. Et tiedä jaksatko kaavaa tätä kauaa toistaa. BRIDGE B SOOLO BRIDGE B tämmönen viritelmä olisi. B osaan en täysin tyytyväinen vielä ole... Laittakaas kommenttia! Itse jättäisin tuosta bridgestä pois tuon "kun menet baariin", se ei mielestäni oikein istu tuohon. Vois toimia ihan että "ja joka ilta kun löydät itsellesi ystävän". Ja tuo "on pääsi sisällä mustaa" muuttaisin ehkä muotoon "on sisälläsi mustaa" tjsp. Minä-muotoa minäkin kannattaisin. Hyvä viritelmä, kannattaa kehitellä! |
Kosminen 07.12.2002 02:20:48 | |
---|
Unohdin tuon lainauksen tuohon.. harmi ku ei pääse sisälle niin ei voi editoida. |
Tuo kuulostaa gospelilta. Joltakin Terapia-yhtyeen biisiltä. Njoo. Thursday told me something sad, Friday will kill me. |
Fortune 18.12.2002 18:05:26 | |
---|
Tuo "kun menet baariin" voisi toimia laulettuna paremmin ihan "kun menet ravintolaan". Soi paremmin. Puuro ei ole fysikaalinen totuus.
Kläp. |
Hannu H. 18.12.2002 18:17:22 (muokattu 18.12.2002 18:18:47) | |
---|
Laitetaas nytten tuo viimeisin väännös tuosta: A katto on sininen ja seinät valkoiset. Näin huomaan aamulla kun silmät aukaisen. Muistelen eilistä en siitä mitään nää. Päätän kuitenkin vain mä jatkaa elämää. BRIDGE Ja joka ainoa ilta, kun löydän uuden ystävän Voin olla varma että huomenna poissa on hän. B maailma saa unelmaansa jatkaa maailma saa unelmaansa jatkaa A on sisälläni mustaa, myös mustaa ulkona on. Kaiken mustan keskellä on olo turvaton. Minun on mentävä sinne missä värivalot loistaa. Entiedä jaksanko kauaa kaavaa enää toistaa. BRIDGE Ja joka ainoa ilta, kun löydän uuden ystävän Voin olla varma että huomenna poissa on hän. B maailma saa unelmaansa jatkaa maailma saa unelmaansa jatkaa SOOLO BRIDGE Ja joka ainoa ilta, kun löydän uuden ystävän Voin olla varma että huomenna poissa on hän. B maailma saa unelmaansa jatkaa maailma saa unelmaansa jatkaa EDIT: sama pää kesät talvet...onneksi on edit :D elikkä pitäisi vielä nimi tälle keksiä. Joskus tämän varmaan nyt vielä toistaiseksi salassa pysyvillä nettisivuillani julkaisen :o |
Koivulahti 03.12.2005 14:05:30 | |
---|
Kyllä toimii mainiosti tuo uusi versio. Ei mitään valitettavaa, oleellinen tulee esiin ja teksti soi päässä vaikken ole melodiaa kuullutkaan. |
valje 03.12.2005 19:30:16 | |
---|
Tuli Levoton Tuhkimo liian nopeasti mieleen. *life is just a dream on the way to death* |
stenel 08.12.2005 16:14:51 | |
---|
tämmönen viritelmä olisi. B osaan en täysin tyytyväinen vielä ole... Laittakaas kommenttia! Olisi makea teksti, jos em. virkkeet sisällyttäisi lopulliseen tekstiin.
|
oo-p 18.12.2005 17:53:11 | |
---|
ehkäpä näin: Maailma saa unelmaansa jatkaa, maailma, sun unelmaasi jatkaa. Terve, ja kiitos kaloista! |
Hannu H. 22.12.2005 15:01:42 | |
---|
Hoho! Porukka tämmösen dinosauruksen jostain sitten kaivanu näkösälle! :D |