Aihe: Sainted by me : ..Under the surface
1
Demostudio
29.07.2004 20:42:48
Bändin nimi: Sainted by me
Kappaleen nimi: ..Under the surface

URL: http://www.angelfire.com/band2/jannerajajoki/01_Under_the_surface.mp3 (Mp3)

Jokaisella levyllähän on aloitus kappaleensa.
Meidän demomme "Breaking the waves.." alkaa kappalella ..Under the surface.
Se tuo teille sen läheisyyden tunteen tätä kyseistä levyä kohtaan!
En lähde tarkemmin sanomaan mitään typeriä vertauskuvia kun sanoin jo teille niitä liikaakin!
Safaweb
06.08.2004 21:55:09
Ihan menevä biisi. Äänenlaadusta näköjään vähän tingitty. Ei kai tästä voi sanoa mitään muuta, kun se on niin lyhytkin.
Kamakaavio (inspired by Fortune & Askomiko)
rajajoki
08.08.2004 14:37:37
Niin sehän oli demomme lyhyt intro viisu.
KUN kuuntelisit muitakin demomme biisejä, niin saisit oikean kuvan siitä, minkä takia intromme on niin lyhyt.

Suosittelen When all fairytalesia tai Portrate of Katea, jos haluat saada jotain kestävämpää todistusta bändistämme..
Ja ne eivät ole yhden minuutin pituisia..

Ja saundeista sana: niin olen ite miksannu & masteroinu demomme koti pc:llä, cool edit pro ohjelmalla.
Ruohonjuuri tasolta lähdin demoa vääntään, niin olen tyytyväinen lopputulokseen..
Ja angelfiren 20mb:n sivut eivät antaneet vaihtoehtoja, kun 128kbps/44khz pakkaukseen.
Mutta studioon, jahka saadaan levytys sopimus.

Oikeasti ihmiset antakaa palautetta, on se sitten negatiivistä tai positiivistä...
J.Reinhard
Timo JM
08.08.2004 15:24:22

Jep, päätit sitten laittaa puoli sivua sihinää ja örinää palstalle. Jos välttämättä haluaa joka biisilleen arvostelun erikseen kannattaa panna ne samaan nippuun ja pyytää yksilöidyt arvostelut erikseen. Tai sitten pudotella biisit yksitellen pikku hiljaa.

Jos kaikki panisivat koko demonsa jokaisen biisin tänne erikseen, niin tänään laitettu olisi huomenna jo useamman sivun päässä, eikä niitä kukaan sieltä enää jaksa kaivaa kuunneltavaksi.

Mitä tulee itse musaan, niin mulle yksi biisi riitti kiitti.

(Tämä oli huono palaute myönnän.)
...siis mun mielestä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt