makerei 08.08.2004 16:16:02 | |
---|
Onko kellään kokemuksia ko. 10w vahvistimesta.. Onko hyvä treenivahvistin jos ei tarvi kovin paljo sitä votakkaa..? Vai tekeekö sillä mitään.. Kommenttia kiitos! |
Geoff 08.08.2004 16:55:54 | |
---|
Osta multa pois, mulla lojuu tuolla hyllyssä tommonen hyväkuntonen pari vuotta vanha vehje. Saundi ei kyllä oo mikään mahtava, alkaa puuroutua jo pienilläkin volumeilla. 35 e lähtee. Myytävänä Washburn Idol WI-64DL 420 e |
booster 08.08.2004 18:57:30 | |
---|
Minulla oli tuollainen pari vuotta sitten, ja on kyllä _todella_ masentava peli. Kannattaa mieluummin säästää muutama kymppi lisää ja ostaa joku kunnon peli. Vaikkapa Behringerin GM108, uutena kuusikymppiä. Ostetaan:
-EQ-pedaali
-keinokuorma
-looppiboksi tai Line Selector
Tarjoa! |
AdVisory 08.08.2004 19:43:52 | |
---|
mulla on tuo isoveli kga-65 ja hyvin on mulla pelannu... aikoinaan bänditouhuissaki pärjäs kivasti |
Minulla oli tuollainen pari vuotta sitten, ja on kyllä _todella_ masentava peli. Kannattaa mieluummin säästää muutama kymppi lisää ja ostaa joku kunnon peli. Vaikkapa Behringerin GM108, uutena kuusikymppiä. Milläkä lailla masentava..? Tekeekö esim. noilla säröillä siinä mitään vai mikä siinä mättää...?? |
booster 09.08.2004 15:37:40 | |
---|
Milläkä lailla masentava..? Tekeekö esim. noilla säröillä siinä mitään vai mikä siinä mättää...?? Säröt oli IMO sietämätöntä kihinää ja puhtaat parhaimmillaan mitäänsanomattomat. Ei motivoinut minua soittamaan ollenkaan. Mutta jos budjetti on todella tiukalla ja kolmeenkymppiin tuollaisen saa, niin mikäs siinä sitten. Eipä paljoa ota jos ei annakaan. :) Ostetaan:
-EQ-pedaali
-keinokuorma
-looppiboksi tai Line Selector
Tarjoa! |
FuzzFaze 11.08.2004 20:18:32 | |
---|
Mulla on myös tollanen pikkupurkki. En oo kyllä koskaan koittanu mut luulisin että tuosta ei irtoa millään tarpeeks mökää bändisoittoon. Ja tuo särösoundi on sellasta mitä voi tuolta hintaluokalta odottaa, kannattaa tosissaan säästää vähän rahaa ja ostaa parempi. Kyllä tuota on tullu kuleteltua jossain jameissa kosteissa paikoissa jonne ei oo mitään rahanarvoista kehannu viedä ja kyllä sillä on ihan reggaeta vedelly mut ei se paljon muuhun käykkään ;) Perintöä odotellessa... |