Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Musamaailma
1 2 3 4 526 27 28 29 30
januszian
09.08.2004 09:39:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro. Mä en tiiä onks mussa jotain huonoa karmaa vai ONKS MUSAMAAILMA OIKEESTI NIIN PERSEESTÄ?!?
 
Tilasin 2 viikkoa sitten sieltä ENGL Powerball nupin. Sanottiin että "juu, tulee mahd. jo tällä viikolla." Ja aattelin että, cool pääsen sitten vielä 9.8 olevalle keikalle sen kanssa joten tyytyväisenä miehenä myin Mesa 2:50 päättärini pois kun kelasin että saan Powerballin tilalle.
 
No, viikko meni ja soitin musamaailmaan. "juu, ei oo vielä tullut mutta ens viikolla varmasti." Aattelin että onhan tässä sitten vielä viikko aikaa ennen keikkaa että saan saundit kuntoon.
 
Keskiviikkona alkoi jo hiki valumaan ja soittelin vahvarin perään, "onks kuulunut mitään?" vastattiin, "joo, ei ole kuulunut mutta saatiin mailitse vahvistus että se on VARMASTI tulossa joten ootellaan vaan."
 
Sitten torstaina soitin liikkeeseen ja kyselin taas vahvarin perään ja taaskaan ei tiedetty mitä tehdä ja tässä vaiheessa kysäsin sitten jo myyntipäällikön puhelimeen ja hän myös kertoi että "juu, pitäisi tulla tänään tai huomenna viimeistään" ja että hän henkilökohtaisesti soittaisi kun vehje on paikalla. Kysyin samalla sitten puhelimessa että olisiko mahdollista tehdä avokauppa jostain toisesta värkistä jos jää Powerball saamatta ja hän käski soittaa perjantaina aamusta ja jutella Iffen kanssa.
 
Perjantaina sitten menin heti aamusta käymään liikkeessä ja selvitin asiani mahdollisimman asiallisesti (jossain välissä vielä kysäsin Powerballin perään ja sanottiin että ei ole ensimmäinen kerta kun ENGLin lähetys myöhästyy..) "tarvisin vahvistimen 9.8 olevalle Tavastian keikalle ja kun teidän lupaama ENGL Powerball ei ole tullut niin voisiko tehdä mahdollisesti avokaupan että tuon värkin sitten takaisin esim. tiistaina?" No, ei tietenkään onnistunut koska eihän ne voi noin vain vahvareita lainailla..
Lähdin menemään ja muutaman kaupan läpi juostuani mietin että mitä jos sitten ostaisinkin VHT:n päättärin kun tuntuvat olevan parasta mitä rahalla saa.
 
Soitin musamaailmaan perjantain puolella 17.30 ja tietenkään ei ollut Powerball tullut ja Iffe, tuo pirunsarvinen muusikon vihaaja sanoi puhelimessa että "juu, nyt on käynyt niin että sitä Powerballia ei ole edes tulossa ja ENGLillä on tehdas kiinni elokuun eli menee syyskuulle." Tässä vaiheessa teki mieli lyödä luuri kiinni niin lujaa että iskun voima tappaisi puheluun vastanneen mulkun!!
Mutta maltoin mieleni ja kysyin "onko teillä tuota VHT:n 2/90/2 päätevahvistinta?" kusipää vastasi "juu, kyllä löytyy ja hinta on sitä ja sitä." Sanoin että tulen sitten kokeilemaan huomenna. (lauantaina)
 
Sitten lauantaina aikaisin aamulla pakkasin etuasteeni mukaan ja lähdin Musamaailmaan. Perille päästyäni sanoin että "juttelin eilen Iffen kanssa puhelimessa puhuttiin että tulen huomenna testaamaan VHT:n 2/90/2 päättäriä." Myyjä sanoi että kyllä tiedän mistä puhut ja mentiin testihuoneeseen jossa olikin 2/50/2 päättäri. (Jossa EL34 pääteputket jotka ovat AIVAN TOISTAMAATA kuin KT-88 putket jotka olisi ollut 2/90/2 päättärissä)
Myyjä sitten aikansa etsi toista päättäriä mutta kun mitään ei löytynyt niin soitti jollekin. Epäilemättä suoralinja helvettiin jossa tuo Manalan herra Iffe Kusipää Pirunsarvi majailee.
Ja hetken puhelimessa juteltuaan myyjä tulee luokseni ja lataa että "Juu, nyt on käynyt niin että tuo tuolla testihuoneessa on ainut vehje joka meillä on. Iffe muisti varmaan väärin!"
 
VOI SAATANAN SAATANAN SAATANAN SAATANAN SAATANA!!
MULKKU EI EDES OLLUT VAIVAUTUNUT KATSOMAAN VARASTOSALDOJA ETTÄ LÖYTYYKÖ NIILTÄ KYSEISTÄ VÄRKKIÄ VAAN OLI "MUISTELLUT" ETTÄ KYLLÄ MEILLÄ JOKU VHT ON, SE ON VARMAAN JUST SE!!
 
Kaikki joukolla Musamaailmaan.. MITEN VITUSSA TOI LAFKA PYSYY EES PYSTYSSÄ?!?
 
Lupaa jengille että "juu, kyllä tulee." tai "juu, kyllä löytyy, tänne vaan testaamaan." Ja sitte ku OIKEESTI ON KEIKKA KAHEN PÄIVÄN PÄÄSTÄ NIIN KAIKKI MENEE PERSEELLEEN!!
 
Kiitos!!
 
"Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
Dr. Muff
09.08.2004 09:54:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mäkin oisin voinut kertoa että Englien ollessa kyseessä voipi joutua odottelemaan. Pieni tehdas, iso kysyntä.
 
I Smell Urine
Locrian
09.08.2004 09:56:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan siitä Musamaailmasta ennenkin ollut porua eli et ole ainoa.Hinnoittelusta sun muusta.Kannattaisi ehkä pasteta toi vuodatus ja meilata suoraan sinne MM:aan.Sitähän ne toivoo siinä lapussakin joka on isketty seinälle tiskin taakse.
 
Äläkä viitti haukkua Giffeä kun se on ihan hyvä jätkä.Jos siis Iffe vastaa tässä tapauksessa samaa miestä.
 
Toiminta mitä kuvasit kuullosti kyllä aika uskomattomalta.Luulisi että jälleenmyyjä on tietoinen tuollaisista kesälomista johtuvista tuotantokatkoksista.Ilmeisesti kukaan ei ole jaksanut ole henk. koht. yhteydessä saksaan vaan meininki on ollut sellaista toivotaan toivotaan.Ja sitten kun ollaan jo astuttu paskaan niin vaivaudutaan soittamaan ja saadaan tietää asian oikea laita.Tapahtuu kyllä kesäaikana tuommoista firmassa kuin firmassa.
 
I hate eatin' vegetables... Can't swallow the wheelchair...
Sintti
09.08.2004 09:57:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Semmosta se on. Hyvää mainostusta tämmöinen musamaailmalle. Ihan oikein noille. xD
Mutta mites nyt käy keikan? Saatko vahvistinta?
 
Support your local terrorists!
Lonesome
09.08.2004 10:02:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki joukolla Musamaailmaan.. MITEN VITUSSA TOI LAFKA PYSYY EES PYSTYSSÄ?!?
 
Olisko vanha maine? 80-luvun puolivälissä nämä aloitti Tokain maahantuonnin ja panostivat asioihin, joista esim. Fazer ei olisi voinut Fenderin osalta vähempää välittää. Siis uudet kitarat säädettin maahantuojan toimesta, hinnat oli kilpailukykyiset ja jakelu pelasi. Musamaailman omassa vähittäismyymälässä en ole kyllä koskaan käynyt, mutta Levytukkuun pitäis tänään uskaltaa mennä. Jospa se Laney olisi tullut varastosta, kuten luvattiin...
 
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
apuri
09.08.2004 11:35:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos Englin logistiikka ei toimi ja tilauksia tulee enemmän kun pystytään laitteita valmistamaan se tuskin on Musamaailman syy.
 
Jos laitteita ei ole saatavana niin sun on nyt parempi vaan ruveta etsimään jotain lainavehjettä sinne keikalle, räkkipäättäriä tai jotain kitaranuppia johon voit tökätä sen etuasteen.
 
Kassu
09.08.2004 11:37:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hah. Jeesus mitä toimintaa tuollakin.
 
Ite oon yrittäny kiertää koko putiikin kaukaa, samoin ku levytukun. Mutta levytukku on ainoa liike stadissa josta saa suht edullisesti 12-kieliseen settejä (ota kolme, maksa kaksi..).
 
EtG
09.08.2004 13:15:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No sattuuhan tuollaista, mutta eipä ole eka kerta, kun joku saa kelvotonta palvelua MM:sta.
 
Mutta mites se keikka onnistui?
 
Pakkanen karistaa nudistit
grynost
09.08.2004 13:50:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huono meininki. Ei voi muuta sanoa.
MM:n myyjä halusi varmistaa, että se saa sun rahat. Jos se olisi sanonut, että voi mennä syyskuuhun, olisit varmaan harkinnut muita vaihtareita.
Joskus tuntuu että ainoastaan myyjien kaverit ja starat saavat palvelua musaliikeissä.
En ihmettele yhtään, että Thomann on Suomen suurin musiikkikauppa.
 
Jormaz
09.08.2004 13:53:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta mites se keikka onnistui?
 
Tänäänhän se vasta on?
 
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
Locrian
09.08.2004 15:00:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ihmettele yhtään, että Thomann on Suomen suurin musiikkikauppa.
 
Sen enempää puolustelematta mitään kioskia...
Tompalta jaetaan random-palvelua musiikillista statusta tai ystävyyssuhteita katsomatta.
 
I hate eatin' vegetables... Can't swallow the wheelchair...
madu
09.08.2004 15:18:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekkin hankin Englini muita reittejä kun Musamaailmassa törmäsin nihkeeän palveluun. Vähän sellainen "Et oo kumminkaan ostamassa" -myyntimeininki. Lisäksi kysellessäni toimitusaikatauluja ja saatavuusarvioita myyjien arviot olivat aika laveita ja arvauspohjaisia. Ja hintaakaan eivät muuten ovh:sta tiputtaneet penniäkään vaikka olin ostamassa nuppia ja kaappia.
 
Kassu
09.08.2004 16:42:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekkin hankin Englini muita reittejä kun Musamaailmassa törmäsin nihkeeän palveluun. Vähän sellainen "Et oo kumminkaan ostamassa" -myyntimeininki. Lisäksi kysellessäni toimitusaikatauluja ja saatavuusarvioita myyjien arviot olivat aika laveita ja arvauspohjaisia. Ja hintaakaan eivät muuten ovh:sta tiputtaneet penniäkään vaikka olin ostamassa nuppia ja kaappia.
 
Saatana, ei ne mitään tingi siellä. Fazerilla tinkivät kielisetinkin hinnasta, plekujakin antavat ilmaiseksi vaikka mitään ei ostaisi.
 
Yritäppä musamaailmassa.
 
Olisi hauska tietää, paljonko musamaailma maksaa suomalaisille artisteille jotka siellä vierailevat. Taino ihan sama jonkun ihmeen Laihonkin on, mistä kitaransa ostaa koska tuskin niitä itse maksaa. On siellä musamaailman takahuoneessa varmaan hyvää kahvia ku porukkaa tuntuu sinne keräävän.
 
skebajaba
09.08.2004 17:05:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyl ite oon saannut musamaailmasta hyvää palvelua, ilmaiseksi jopa plekuja ja tinkivaraakin löytyy hinnoista, niin itse myyjät minulle sanoivat siellä.
 
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?-
EtG
09.08.2004 18:01:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänäänhän se vasta on?
 
kato perkele joo, no ihan sama.
 
Pakkanen karistaa nudistit
Geoff
09.08.2004 18:06:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itelläni olisi tarkotus lähteä kattomaan uutta kitaraa tuolta, luultavasti saatan ostaakin samalla reissulla, toivotaan, että saan edes vähän parempaa palvelua. Tähän mennessä olen törmännyt vain kahteen liikkeeseen (Espoon Musiikki ja Levytukku), joiden toiminta on ollut mielestäni huonoa.
 
Myytävänä Washburn Idol WI-64DL 420 e
Kassu
09.08.2004 18:07:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itelläni olisi tarkotus lähteä kattomaan uutta kitaraa tuolta, luultavasti saatan ostaakin samalla reissulla, toivotaan, että saan edes vähän parempaa palvelua. Tähän mennessä olen törmännyt vain kahteen liikkeeseen (Espoon Musiikki ja Levytukku), joiden toiminta on ollut mielestäni huonoa.
 
Espoon Musiikissa mulle on ainakin aina oltu ystävällisiä ja tinkivaraakin on löytynyt.
 
Lapis
09.08.2004 18:23:29 (muokattu 09.08.2004 20:02:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä odotin noin 10 vuotta sitten tilaamaani mustaa Tokain LC:tä seitsemän (7) kuukautta. Myin kanssa kitaran pois ja sitten joillain lainapaskoilla soittelin keikalla. Kyllä siinä HIEMAN USEAMPI puhelu tuli otettua ko. lafkaan eli Musamaailmaan ja jälleenmyyjälle. Joskus viiden kk:n jälkeen tuli sitten joku kalliimpi malli jossa oli kuljetusvaurio. En tietenkään ottanut sitä vaan odottelin. Lopuksi kun skitta tuli, se olikin LS Cherry sunburst. Se oli pakko ottaa ja siellä se on nyt onnellisesti hyllyssä. Ja on mulla nyt se mustakin siellä vieressä. Vähäsen kyllä jäi urean maku koko lafkasta. En tiedä missä oli vika. Toivottavasti nykyään toimii paremmin! Näköjään kuitenkaan ei...
 
Geoff
09.08.2004 18:29:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Espoon Musiikissa mulle on ainakin aina oltu ystävällisiä ja tinkivaraakin on löytynyt.
 
Joo, palveluhan siellä on ollut mullekin ihan hyvää, mutta myyvät vaihdossa tulleita soittimia uusina. Kerrankin myyjä kaivoi mulle naarmuisen Washburn "Paul Stanley -mallin" sieltä hyllystä, jonka kampi kirskui ja nauhat olivat kuluneita, siihen sitten sanoin, etten ole käytettyä ostamassa, johon myyjä heti vastasi, ettei se ole käytetty, vaan uusi, mutta on siellä hyllyssä lojunut niin kauan. Tuota ei voi kyllä uskoa, kun näkee kitaran omin silmin. Kerran myivät mun vaihdossa antamani Ibanez RGR 320:n veljeni kaverille uutena. Tunnistin heti kitaran entiseksi Ibakseni, kun näin pari pientä itseni aiheuttamaa kolhua ja korjausta. No, proidin kaveri meni sitten seuraavana päivänä liikkeeseen valittamaan, joten sai tilalle varmasti uuden Ibanez RG 370 tehtaan paketissa. No, ei ainakaan ruvettu liikkeessä panemaan vastaan, vaan annettiin heti suosiolla uusi samaan hintaan. Muuten Espoon Musiikki on ollut ihan hyvä liike, mutta mitään sähkökitaraa tai vahvistinta en enään sieltä osta ainakaan suoraan hyllystä.
 
Myytävänä Washburn Idol WI-64DL 420 e
Super-Jari
09.08.2004 18:31:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enpä ole koskaan kyseisessä paikassa käynyt mutta tuntuu että kaikki mitä olen paikasta kuullut on ollut negatiivista.
 
Dunkadunkamaan sinisissä kääpiöissä on tulevaisuus.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 526 27 28 29 30

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «