Ben_D 26.07.2004 12:19:18 | |
---|
Kreator, Sodom ja Destruction @ Nosturi. En tiedä syytä, meni vaan ohi. |
Nightwish 26.07.2004 18:35:46 | |
---|
Hieman harmittaa etten saanu lippuja Robbie Williamsin keikalle (tais olla viime syksynä).Sen oisin halunnu nähdä. Seasons don't fear the reaper
Nor do the wind, the sun or the rain |
unorthodoxxx 26.07.2004 23:45:01 | |
---|
Pahimmat: -Moonsorrow, Jyväskylässä tänä keväänä Syy: Vanhemmat oli suunnitellut muuta ohjelmaa pääni menoksi. Iron Maiden, DoD-kiertue Syy: Liian kallis paketti Children of Bodom, Jyväskylässä tulevana syksynä Syy: Muutto ulkomaille kesän lopussa. |
Aksu89 06.08.2004 20:08:21 | |
---|
Darknessi ankkarockissa, olin riparilla Böö |
Dumb 09.08.2004 01:39:20 | |
---|
Kovan flunssan takia tuli missattua Slipknotin ja Metallican elokuinen veto. |
Dunga 09.08.2004 08:38:42 | |
---|
Viime metallican keikka ja Magyar Possen missaus karmarockissa vituttavat. Myös Mokoma RMJ:ssä. Ota kiri, ota kiri, loppukiri, harakiri kiri kiri kiri kiri... IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
Varaani 09.08.2004 11:38:05 | |
---|
U2 Helsingin keikka. Olin intissä... The Wailersin keikka kesältä. Kuulin liian myöhään, oltiin purjehtimassa Ruåttissa |
Ismo Alangon (ilmainen) keikka viime perjantaina. Ovelle tultiin sanomaan, että paikka on jo ihan täynnä. Ymmärrettävää! Harmi silti. Yesterday I woke up sucking a lemon. |
mathias 10.08.2004 02:50:34 | |
---|
Megadeth Oulussa heinäkuussa 2001 jäi näkemättä inttihommien takia. Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson- |
BlackWidow 11.08.2004 14:13:35 | |
---|
In Flames tän kesän Tuskassa ja syy lippujen loppuminen... |
warlock 29.08.2004 06:16:27 | |
---|
waspin keikka, päästiin sentään ovelle asti ja sit luki et peruttu |
MV 02.09.2004 13:43:06 | |
---|
Vähän harmittaa kun en ostanu lippuja rammsteinin keikalle. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
laulava_hamsteri 03.09.2004 10:13:12 | |
---|
Bowien viime vuoden suomen keikka... soitin lipunmyyntiin ja kerrottiin et just meni vika lippu... "armon löydän mä sylistä synnin" |
zepeteus 04.09.2004 03:36:56 | |
---|
Van Halen - Tukholma 1993 Liput oli jo tilattu, mutta toivoton rahatilanne pakotti lähettämään takaisin. Ja niin kauan kun olin odottanut näkeväni tämän bändin livenä... Moby - Helsinki 1995 Voitin jostain TV:n musaohjelmasta Mobyn paidan, mutten pääpalkintoa, eli kahta lippua Tavastian keikalle. Konsertti-iltana ajattelin kuitenkin riskeerata ja lähteä kolmen tunnin matkalle Hesaan ilman ennakkolippua. Juuri ennen lähtöhetkeä satuin kuulemaan radiosta, että keikka oli loppuunmyyty. Se siitä, mutta onneksi oli radio auki. Olisi sapettanut varmaan aikalailla enemmän matkustaa Hesaan, jonottaa Tavastialle ja joutua kääntymään takaisin ovelta. Bon Jovi - Ruisrock 1995 Ihan vain mielenkiinnosta olisi pitänyt nähdä nämäkin. Ja ainahan Ruisrockiin saa lippuja portiltakin? No, tuolloin ei saanut, mutta jälleen kerran radio pelasti turhalta matkalta, ja kirjaimellisesti viime hetkellä. Loveparade - Berliini 1995 Keikka? No ehkä vähän enemmän, tai ainakin erilaista. Mutta lomavuorot ja matkustelu eivät aivan istuneet yhteen, joten massareivit jäivät historiaan. Sex Pistols - Lahti 1996 Meneekö kukaan Messilään juhannuksena? No ei mennyt, joten jäi kyyti saamatta. Black Sabbath - Helsinki 1999 Porukalla varattiin liput, mutta jostain istumapaikoilta, kun minä olisin halunnut ehdottomasti permannolle. Olin aiemmin kärsinyt yhden keikan lehtereillä, enkä ollut ollenkaan varma että haluaisin kiduttaa itseäni samalla tavoin uudestaan. Niinpä peruin lähtöni viimehetkellä ja lahjoitin jo maksetun lippuni pois. Steve Vai - Helsinki 2000 Kuulin keikasta vasta silloin kun liput oli jo loppuunmyyty. Nelisen vuotta piti odotella, että näki sitten herran viimeinkin. Dio - Clarkston 2002 Jossain M-23:lta itään otettu "oikotie" osoittautuikin vihoviimeiseksi kinttupoluksi ja kiireinen aikataulu hukkaantui soratiellä jyskyttelyyn. Perillä lopputahtien soidessa, mutta myöhemmin samana iltana esiintyneet Purple ja Scorpparit kompensoivat missatun osion varsin helposti. Ozzy Osbourne - Helsinki 2003 Liput oli jo ja istumapaikoille, vaan eipä olisi haitannut...ajattelin että taitaa kuitenkin olla viimeisiä mahdollisuuksia nähdä Madman livenä. Vaan niinhän herra tumpuloi itseään yhä uudestaan esiintymiskelvottomaan kuntoon, että lopulta täytyi palauttaa liput. |
kattila 04.09.2004 22:49:20 | |
---|
Mayhem, tässä keväällä kun oli suomessa, mutta olin aivan liian hidas ja en tiedä olikos siellä ikärajakin? Dragonforce, Lämppäämässä WASPia jos nyt oikein muistan. Olisi ollut todella M-A-H-T-A-V-A-A hyppiä joukossa kuunnellen iloista nopeata powermetallia. Ei ihan ikä riittänyt keikalle. Dust to dust |
Ben_D 06.09.2004 12:24:42 | |
---|
Sex Pistols - Lahti 1996 Meneekö kukaan Messilään juhannuksena? No ei mennyt, joten jäi kyyti saamatta. Olin paikanpäällä ja voin lohdutukseksi sanoa, että paskin keikka, jonka olen ulkomaalaiselta bändiltä nähnyt. Sex Pistols on legendaarinen orkesteri, mutta toi ko. keikka oli täyttä kuraa alusta loppuun. Myydään ESP LTD V-350. Niin ja etsitään rumpalia 80-luvun speed/thrash metalliin jämähtäneeseen bändiin. |
Pelsi 06.09.2004 17:14:35 | |
---|
Ozzy eräänkin kerran. Liput oli varmaan 3 kertaa, mutta herra ei sitten kertaakaan tullut. Muuten ei hirveästi ole tullut suuria akteja missattua. ... |
zepeteus 06.09.2004 23:44:35 | |
---|
Olin paikanpäällä ja voin lohdutukseksi sanoa, että paskin keikka, jonka olen ulkomaalaiselta bändiltä nähnyt. Sex Pistols on legendaarinen orkesteri, mutta toi ko. keikka oli täyttä kuraa alusta loppuun. Jep, uskalsin epäillä pahinta jo kun kuulin, että bändi oli taas kasassa ja aloittamassa kiertuetta. Olin vain aikoinaan niin kova fani, että olisi täytynyt nähdä ihan näkemisen "ilosta", edes kerran eläessään. Ben_D, tuo sinun keikka-arviosi on täysin yhtenevä jokaikisen muunkin kanssa, jonka olen nähnyt, joten onnetonta keikkaa en epäile ollenkaan. Eikä ollut yleisökään kuulema kovin intoutunutta, pullo- ja sylkisateeseen pistivät bändin kuulema heti ensitilassa. Vaan Tanskassa olikin sama homma toiminut paremmin...bändi oli vittuuntunut vastaanotosta niin paljon, että oli soittanut tosi tuikean ja aggressiivisen loppukeikan. Ja sehän on sitä asennetta, jota Pistolsilta soisi odottavan. |