Aihe: Leatherface
1
alanko
09.08.2004 11:19:06 (muokattu 09.08.2004 11:19:53)
En löytänyt tästä bändistä vielä kirjoituksia, niin ajattelinpa sitten aloittaa uuden ketjun.

Eli mitä mieltä olette tästä bändistä? Itse olen heitä jo useamman vuoden kuunnellut ja pidän kovasti. Seuraavat levyt omistan: Mush, Minx, The last, Cherry Knowle, Horsebox ja Dog disco. Fill your boots siis puuttuu vielä kokoelmasta, mutta kun sitä ei mistään löydy ja painos on loppunut, että ei sitä voi tilatakkaan. Täytyy siis jatkaa etsintää divareista. (Jos joku täällä haluaa ko. levystä luopua kohtuuhintaan, niin pikaviestiä tulemaan.) Paras levy mielestäni noista on Mush. Se oli myös eka levy jota bändiltä kuulin joskus 90-luvun puolivälissä.

Bändihän hajosi joskus 90-luvun lopulla, mutta ovat sitten 2000-luvulla taas koonneet rivinsä ja Suomessakin kävivät jokin aika sitten. Itse en vaan, ikävä kyllä, päässyt keikkoja katsomaan. Oliko kukaan m.netistä keikkoja katsomassa? Miltä näytti/kuulosti?

Aika vähän olen bändistä tietoa löytänyt mistään ja muutenkaan sitä ei kovin moni tunnu tuntevan, mutta jos jollain on hyviä linkkejä tai muuten vaan tietoa bändistä, niin jaa toki tietämystäsi.
'Not a day goes by, when I don't spare you a thought' - Frankie Stubbs
Listen
09.08.2004 13:37:31 (muokattu 09.08.2004 13:46:25)
Biisi "I want the moon" on pikkuklassikko, ainakin edesmenneestä Räkärodeo-ohjelmasta. Hyvä bändi, jota aikanaan menimme innoissamme katsomaan Jyväskylään, mutta jonkun bändiläisen sukulainen oli kuollut sinä päivänä, joten siellä taisi soittaa vain kotimainen Back To Normal. Nyt keväällä olisi ollut revanssin mahdollisuus J-kylässä, mutta ei tullut lähdettyä, varsinkin kun ei ole enää omaa autoa.

Joskus Jungle-lehdessä oli yhtyeen haastattelu, ja valokuvassa solisti lauloi nestekaasupullon letkuun - tälle raspikurkulle aika sopiva valinta...

EDIT: Yahoon keskusteluryhmistä löytyi pari ryhmää, joissa näkyy olevan bändin mp3:ia:

http://launch.groups.yahoo.com/group/LeatherfaceMP3s/

http://launch.groups.yahoo.com/group/LeatherfaceMP3s_part2/
We were barred from so many hotels, the entire Holiday Inn chain, that we had to check in as Fleetwood Mac lots of times. - Ron Wood
hemmo
09.08.2004 22:06:50

Mush, Minx ja Fill your boots kokopitkät vinyylit löytyy hyllystä. Samoin suosikkini 10-tuumainen Compact and Bijou.
En ole tosin vuosiin kuunnellut. Täytynee.
Pistsaa!
Mr.Babbit
12.08.2004 22:39:10
vielä tuntia ennen leatherfacen turun keikkaa nitkutin m.netissä ja ihmettelin, että pitäisikö mennä, kun ei saanut edes ketään kaveriksi, eikä jaksaisi lähteä ja möö möö.
onneksi menin, kuulosti livenä miljuuna kertaa paremmalta ja mielenkiintoisemmalta kuin levyltä, bändi veivasi täysillä ja se laulaja oli omalla räkäisellä tavallaan tosi charmantti äijä, yeah! Hyvä keikka oli, vaikken tuntenutkaan biisejä etukäteen.

Ja harvemmin näkee lavan edessä kolmikymppisiä jätkiä heilumassa ja pomppimassa nuoremman väestön lymyillessä miksauskopin tuntumassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)