DJ Lattialuukkukoira 08.08.2004 17:49:17 | |
---|
Huh huh, jopas oli leffaa kerrakseen.. Oli yksi mielenkiintoisimmasta pätkistä mitä olen nähnyt. Mitäs mieltä olette? Tykkäsittekö? Sietäisikö sedän laihduttaa ja pitää turpansa kiinni? Vaikuttaako tämä Amerikan presidentinvaalien tulokseen. Sana on vapaa.. |
gheisari 08.08.2004 18:31:48 | |
---|
siinä oli muutama hauska kohtaus. ihan hauska elokuva. 6 points! |
Kulkunen 08.08.2004 19:25:39 | |
---|
Tunteisiin vetoavaa ja välillä kyllä ymmärsi propagandasyytökset, mutta silti hyvä ja hauskakin elokuva vakavasta aiheesta. **** Näin muuten jo maanantaina teatterissa, kumartakaa mua, mää oon niin tr00. The downward spiral never ends. |
Travis Bickle 08.08.2004 19:30:44 | |
---|
En ole vielä nähnyt, mutta ajattelin kyllä joku sopiva päivä lipun näytökseen hankkia. Avoimin mielin tietysti leffaa katsomaan, mutta onhan se nyt päivänselvää ettei se mitään (absoluuttista) totuutta tarjoa. Viihdettä ilmeisesti kylläkin. |
DJ Lattialuukkukoira 08.08.2004 19:32:11 | |
---|
Avoimin mielin tietysti leffaa katsomaan, mutta onhan se nyt päivänselvää ettei se mitään (absoluuttista) totuutta tarjoa. No ei tietenkään... Välillä se on jopa puhdasta propagandaa. Viihdettä ilmeisesti kylläkin. No eipä oikeastaan...
|
paranoid android 08.08.2004 20:32:42 | |
---|
Mielestäni erittäin viihdyttävä. Täytyy vain toivoa ettei Bushia valita uudelleen. "No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James |
Mechanizm 09.08.2004 10:05:49 | |
---|
Oli kyllä viihdyttävä. Moore on kyllä taitava propagandisti ja elokuvantekijä. Varsinkin musiikin käyttö äijän leffoissa on aina ollut ihailtavaa. And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon |
Nimismies 09.08.2004 12:29:34 | |
---|
Hitto, kun tämän pääsisi jo näkemään. Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe |
ozz3 09.08.2004 13:19:16 | |
---|
Tämä poika lähtee 14.45. Tennariin katsomaan, odotukset korkealla.... o/ |
Tämä on kyllä pakko nähdä. Bowling for Columbine oli loistava dokkari. Eihän sekään mikään Lopullinen Totuus ole, mutta todella taidokkaasti tehty ja viihdyttävä dokumentti, joka ei jätä kylmäksi. Odotan tältä paljon. Tikkurilassa oon nähny pari kertaa ihan Mooren näköisen äijän. Ettei vaan olis tullu tänne piiloon ensi-iltakohun ajaksi? Soolot on perseestä. |
Bee-äf 09.08.2004 14:10:03 | |
---|
Tikkurilassa oon nähny pari kertaa ihan Mooren näköisen äijän. Ettei vaan olis tullu tänne piiloon ensi-iltakohun ajaksi? Eikös Vantaa ole ihan täys Mooren näköisiä äijiä, lihavia miehiä lippiksessä ja urheilupusakassa... ;) |
Eläin 09.08.2004 14:15:54 | |
---|
Olin katsomassa eilen Kinopalatsissa. Loistava elokuva. Yleisö taputti lopputekstien aikana. |
Raipe 09.08.2004 15:08:00 | |
---|
Yleisö taputti lopputekstien aikana. Ei tainnut montaa suomalaista yleisön joukossa olla.. "Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |
Stain 09.08.2004 17:10:08 | |
---|
Ei tainnut montaa suomalaista yleisön joukossa olla.. No osaa ne taputtaa. Olin katsomassa jotain goddamn sormusten herraa ja tyypit alkoivat taputtamaan lopussa. Meinasin karjaista protestiksi: "Buu!", oli niin paska leffa. Time is never time at all
you can never ever leave
without leaving a piece of youth |
Heissi 09.08.2004 17:41:37 | |
---|
Ei tainnut montaa suomalaista yleisön joukossa olla.. Kerran muistan yleisön taputtaneen leffassa Suomessa. Blade 2:n ennakkonäytöksessä, jossa oli valtaosa jonkin sortin Blade-faneja. Ja taputukset eivät tulleet leffan lopussa, vaan siinä kohdassa kesken elokuvan kun Bladen kaiffari viskaa Bladelle arskat ja Blade nappaa ne ilmasta kiinni laittaen ne päähänsä. Oli se hurjaa. "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
DJ Lattialuukkukoira 09.08.2004 17:43:36 | |
---|
Varsinkin musiikin käyttö äijän leffoissa on aina ollut ihailtavaa. Kyllä! Hienosti oli musiikki kiedottu sanoman kanssa yhteen, mm. Lopputekstien aikana tuli kipale "Rockin' In The Free World". |
greshgurt 09.08.2004 22:54:44 (muokattu 09.08.2004 22:56:13) | |
---|
En ole vielä päässyt tätä näkemään, vaikka kovasti sen näkemistä odottelenkin. Mutta Bowling for columbinen nähneenä voin kyllä sanoa, että Michael Moorella on taito vetää ihmiset puolelleen. Ei se sellaista Hollywoodmäistä itkusiirappisympatiaa ole, mutta hän on kova jätkä vetoamaan ihmisten tunteisiin. Luulenpa että Moore saisi minut marssimaan kannibaalisarjamurhaajienkin puolesta, jos vaan tekisi heistä tyylilleen ominaisen dokkarin. Ei minulla mitään Moorea eikä hänen loistavia dokkareitaan vastaan ole, mutta joskus vähän pelottaa ajatella, että mitäs kaikkea pahaa tuollaisilla taidoilla voisikaan saada aikaan. Heh, tuli muuten mieleen, että onkos noin vakavasta aiheesta kertovalla dokumentilla oikeus olla viihdyttävä?? noh, eiköhän sillä sitte ole. edit: Mooren TV-Nation sarja on kyllä aivan loistava, jo pelkästään amerikkalaisten outoudella revittelevän huumoriarvonsa puolesta. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Jenka 12.08.2004 12:38:53 | |
---|
En ole vielä päässyt tätä näkemään, vaikka kovasti sen näkemistä odottelenkin. Mutta Bowling for columbinen nähneenä voin kyllä sanoa, että Michael Moorella on taito vetää ihmiset puolelleen. Ei se sellaista Hollywoodmäistä itkusiirappisympatiaa ole, mutta hän on kova jätkä vetoamaan ihmisten tunteisiin. Luulenpa että Moore saisi minut marssimaan kannibaalisarjamurhaajienkin puolesta, jos vaan tekisi heistä tyylilleen ominaisen dokkarin. Ei minulla mitään Moorea eikä hänen loistavia dokkareitaan vastaan ole, mutta joskus vähän pelottaa ajatella, että mitäs kaikkea pahaa tuollaisilla taidoilla voisikaan saada aikaan. Heh, tuli muuten mieleen, että onkos noin vakavasta aiheesta kertovalla dokumentilla oikeus olla viihdyttävä?? noh, eiköhän sillä sitte ole. edit: Mooren TV-Nation sarja on kyllä aivan loistava, jo pelkästään amerikkalaisten outoudella revittelevän huumoriarvonsa puolesta. Moore kyllä taitavasti saa Bushin näyttämään totaalisen idiootilta. Mutta niissä pätkissä totuuttakin löytyy. Enemmän Moore kai vetoaa niihin, jotka jo ennestään ovat Bushia vastaan.. Itsehän en ole missään vaiheessa ollut Bushin kannattaja ja pasifismin kannalla puhtaasti joten ei ihme että Moore saa multa suosionosoituksia :). Ne kannattajat joko eivät suostu katsomaan koko dokkaria tai ovat haastamassa Moorea oikeuteen tai jotain semmoista. Jos Moore onnistuu voittamaan puolelleen ne Bush-fanit, niin itse olen ainakin hyvilläni siitä.. Moore´s my man! Mitä pahaa Moore voisi saada aikaan? Ainahan toki joillekin toisen tarkoittama hyvä on paha juttu. Tuskin esimikerkiksi Bushille Mooren kanta on ollut hyvä asia! Ja se mitä Bush on saanut aikaan herättää kanssa molemminpuolisia reaktioita... Mitä tulee tuohon viihdyttävyyteen, niin sitähän se vähän oli kaikessa vakavuudessaankin. Huomasin hihitteleväni muiden tavoin joissakin kohdissa.. mutta kyllä kyyneleetkin tuli yhdessä vaiheessa silmiin... ja joskus oli ihan hämillään ku ei tiennyt että itkeäkö vai nauraako. Huh.. Yesterday I woke up sucking a lemon. |
lapio 12.08.2004 12:55:32 | |
---|
Kävin eilen katsomassa. Moorella on kyllä selkeästi Bush vastainen heppu. Ja Bushin perhettä ja hallintoa höykyytettiin kunnolla. Moore esitti monia varsin mielenkiintoisia huomioita liittyen Bushien bisnesten ja sodan yhteyksiin Lähi-Idässä. Mikä lienee totuus? Hieman siirappiseksi dokumentti kävi, kun se amerikkalais nainen valitti poikansa kuolemaa. Minulta ei herunut valtavasti sympatiaa tälle naiselle, niiden irakilais lasten kärimyksen jälkeen jota myös näytettiin. Nainenhan oli suorastaan kehottanut lapsiaan menemään armeijaan. Tokihan myös amerikkalais sotilaat kuvattiin uhreina, jotka toimivat "pahan" hallituksen alaisena. |
Skebaholikko 12.08.2004 13:35:19 | |
---|
Hitto, kun tämän pääsisi jo näkemään. Komppaan!!! Tuokaa ny perkele siitä leffasta jo teatterikopiot itärajallekin, ei sinne kehäkolmoselle nyt aina jaksa truuttailla!!! Satan: "Remember: Lie, cheat, steal, and listen to heavy metal music!"
Bart: "Yes, sir!" |