trust 17.12.2002 23:40:03 | |
---|
Aattelin että kun täällä kerran puhutaan näistä hirveistä kertosäkeistä ja kaikki biisit etenkin toi Movetrone myi aikoinaan niin hyvin ni kukas tekis tänne kauheimman kertsin... |
lxi 18.12.2002 00:54:32 | |
---|
Takuuvarmaa huttua: vaik' ulkona pakastaa on lämmin kun rakastaa tiedät sen, armaani mun olen ikuisesti sun Nuoremmalle yleisölle: whoou-oo-oooh, whoou-oo-oooh ei tarvi selitellä, on helppoo olla hellä whoou-oo-oooh, whoou-oo-oooh on tunne samanlainen, beibi oot mun nainen Vihaista punkkia: raivoan koska olen vihainen olen vihainen koska raivoon olen suuttunut koska olen äkäinen ja minua ottaa aivoon Goottisynkistelyä: vuodata kyynel ja vuodata verta vuodata pois, on viimeinen kerta onhan kauniimpaa yhdessä kuolla ja yhdessä jatkaa tuolla Nyt muuten hävettää. |
´hölhölh, nahkis on aika sanasepppo kyl=) |
Tellervo 18.12.2002 10:12:35 | |
---|
Vihaista punkkia: Nyt muuten hävettää. Hehe, varsinkin tuo punkkiversio oli hieno. Ei mitään syytä hävetä, rahaa käärimään vaan! ;-) |
Shirley 18.12.2002 11:10:08 | |
---|
Loistavaa nahkis, loistavaa. Thursday told me something sad, Friday will kill me. |
Nimismies 18.12.2002 12:07:38 | |
---|
Hittolainen ku on noin pahoja nuo edelliset ettei tänne kehtaa omiaan edes työntää. "Ei kannata miettiä muotoja kun ei ehdi. Reisien vai reisten? Keksin sen seisten." - T.Liimatta |
Fortune 18.12.2002 13:49:19 | |
---|
raivoan koska olen vihainen olen vihainen koska raivoon olen suuttunut koska olen äkäinen ja minua ottaa aivoon Täällä taputetaan karvaisia käsiä. Excellent! Nahkis saakin sanoittaa meille junioreille miittibiisin ensi vuodeksi. En tiennyt tätäkään.
Kläp. |
Hannu H. 18.12.2002 14:10:22 | |
---|
pläkkistä: ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ (huudettuna semmosella rahisevalla viski sätkä kurkku rähinällä) :D |
Ei omaa nimeä 18.12.2002 15:10:44 | |
---|
Tässä tyypillistä radiosoittoskeidaa. Sanat on vetäisty hatusta sitä mukaa kun tätä kirjoitin. Tein koko "biisin" samantien kun kerran aloitin. Olkaa hyvät :) SÄ OOT NIIN HELLÄ SÄE Mä haluun sun syliin hellään sellasta ei oo muulla kellään on sydän lämmin sulla ja tosi hyvä olo mulla Sä vannot rakkautta se ei oo mitään uutta sua tahdon hyvin pitää viel´ tästä jotain itää Kerto: Saat minun elämäni muuttumaan ja ajan paikalleen juuttumaan Mä niin kuin taivaalla lennän ja sinun syliin ennän SÄE Et sano koskaan pahaa sanaa sä mopolle vaan annat hanaa Sun kiharat tuulessa liehuu ja lemmenjuoma kiehuu En voi sua unohtaa en olla ilman minuuttiakaan Sä parannat maailmaa kun mua voit rakastaa Eikös ne radiobiisit olekin tällaista ällöä täynnä? Itse en kehtaisi tätä esittää missään, mutta joku laulaa tätä tuubaa vieläpä työkseen. Jos joku haluaa, niin voi ottaa tästä itselleen varman listahitin :D |
Fortune 18.12.2002 18:04:23 | |
---|
Jos joku haluaa, niin voi ottaa tästä itselleen varman listahitin :D Kiitos! Tarjoan oluet sitten ekoista Gramexeista.
Puuro ei ole fysikaalinen totuus.
Kläp. |
sebu 18.12.2002 20:09:46 | |
---|
Aattelin että kun täällä kerran puhutaan näistä hirveistä kertosäkeistä ja kaikki biisit etenkin toi Movetrone myi aikoinaan niin hyvin ni kukas tekis tänne kauheimman kertsin... Tässä oma ehdotukseni (biisin nimi on Rakkaustarina, tietenkin radio edittinä): "yhdessä meidän piti olla aina oli kaksio, hamsteri ja pankkilaina mut kohtalo heitti sen suurimman esteen löysit Raunon baarista Kurikan Nesteen miten saatoit mulle rukkaset antaa ja vedet yksinään saunaan kantaa miten saatoit ottaa nyt toisen miehen kun kuistikin on saatu jo puolitiehen (kertsi) hei hei hei hei mitä nyt teen kun toinen sut vei jälleen kerran oot mielessä mun taas kerran aikas kovasti liikutun nyt muistelen kaiholla aikoja noita kun syötiin me suklaarusinoita kun sanoit: Teuvo Oinasta soita ja myllättiin yhdessä lakanoita miten voi maailma romahtaa näin vaik vaivaakin suhteemme eteen näin ostin rehuja ja suklaata, leikkasin tukan häädin vintiltäkin pois Reiskasen Jukan (kertsi) hei hei hei hei mitä nyt teen kun toinen sut vei kuka nyt siivoo ja parsii rukkaset kuka pesee pyykit ja hoitaa kukkaset nyt muistelen kaiholla aikoja noita kun syötiin piirakoita ja munavoita kun suunniteltiin yhdessä kakaroita kun läpsin sun pyöreitä pakaroita nyt vituttaa kriittinen journalismi ja kolkuttaa ovelle alkoholismi mut väliäkös sillä vaikkei kävis flaksi sillä onhan mulla Hustler ja käsiäkin kaksi" |
SURf 19.12.2002 07:51:44 | |
---|
Tässä oma ehdotukseni (biisin nimi on Rakkaustarina, tietenkin radio edittinä) Hee, tulee mieleen Leevin biisit.
Mikä on etukäsi? Joka tapauksessa, kiitos siihen. |
trust 19.12.2002 09:00:04 | |
---|
Hee, tulee mieleen Leevin biisit. Oon muuten aika samanlainen...
|
maelstrom 19.12.2002 11:04:13 | |
---|
Ei huomenaamua nousevaa Miks elomme päättyä saa Mut rakkaani, olen sun Ja rakkaani, ole mun Nuorta pessimistiä surullisempi näky on vain vanha optimisti.
Kotisivut täällä |
SURf 19.12.2002 11:06:26 | |
---|
ooo o ooo ooo rivari ja volvoo koira ja vaimoo oo kyllä elämä ooouoon iihaanaaa a aaa Mikä on etukäsi? Joka tapauksessa, kiitos siihen. |
Jäärä 19.12.2002 11:39:58 | |
---|
SÄ OOT NIIN HELLÄ SÄE Mä haluun sun syliin hellään sellasta ei oo muulla kellään on sydän lämmin sulla ja tosi hyvä olo mulla Sä vannot rakkautta se ei oo mitään uutta sua tahdon hyvin pitää viel´ tästä jotain itää Kerto: Saat minun elämäni muuttumaan ja ajan paikalleen juuttumaan Mä niin kuin taivaalla lennän ja sinun syliin ennän SÄE Et sano koskaan pahaa sanaa sä mopolle vaan annat hanaa Sun kiharat tuulessa liehuu ja lemmenjuoma kiehuu En voi sua unohtaa en olla ilman minuuttiakaan Sä parannat maailmaa kun mua voit rakastaa Kun luin tätä, niin se alkoi soimaan päässä Paula Koivuniemen äänellä laulettuna, sellainen tekopirteä ralli, tempo 120 bpm, haitsu auki joka toisella kahdeksasosalla ja humppabassolla.
|
Ei omaa nimeä 19.12.2002 12:29:36 | |
---|
Kun luin tätä, niin se alkoi soimaan päässä Paula Koivuniemen äänellä laulettuna, sellainen tekopirteä ralli, tempo 120 bpm, haitsu auki joka toisella kahdeksasosalla ja humppabassolla. Älä vaan sano, että pidit sanoituksesta ;) Se on todellakin hatusta vedetty juttu, joka mukailee nykysanoituksia. Itse en mieltäisi tätä laulua P. Koivuniemelle, vaan jollekin teiniosastoon kuuluvalle laulajattarelle. Ei millään "rallitempolla", vaan hitaahkolla slovaripoljennolla. Videona voisi olla pusipusi halihali-teema. Ja höh, sanon minä!
|
Laiskiainen 19.12.2002 12:49:10 | |
---|
Okei, kertosäkeestä oli kyse, mutta... Jos joku tykkää väsätä kertsin ja seekkarin, ni siitä vaan ^_^ kun katsot minuun, ni ilmas on taikaa jos oisit miun ees vähän aikaa siun silmät tuikkii kuin pienet tähdet jään unelmoimaan vielä kun lähdet siun kuvas löytyy miun tyynyn alta haen siulle vaikka kuun taivaalta nyt tiijän, oot miulle se oikee jos oisit miun, oisin onnesta soikee |
Ta Wicked G 20.12.2002 08:25:38 | |
---|
lightning fucking around in my head fierce, dangerous, pathetic, fucked up people freaking every day white lights inside, what do you want -Help Me, I'm Hungry by Nirvana |
Deadnight Sacrifice 20.12.2002 11:49:42 | |
---|
I wish for this night-time to last for a lifetime. The darkness around me, shores of a solar sea. Oh how I wish to go down with the sun. Sleeping, Weeping, With you... |