Aihe: Uutta mikkiä P-bassoon
1
NYdoll
09.08.2004 02:16:59

Omistan Tokain Precision-tyylisen basson ja haluaisin vähän tukevampaa soundia, mitä basson nykyinen mikki antaa. Eli pitäs botnea tulla kivasti ja saisi muutenki olla aika kuuma tuo mikki. Nykyinen tahtoo olla myöskin vähän turhan "hiljainen"
"I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world
basistivol666
09.08.2004 09:58:24 (muokattu 09.08.2004 09:59:42)
Joo kyllä mikin vaihto auttaa varmasti vähän sun ongelmaan. Cheri bassokombo? Jos vahvari ei ole mikää primus niin se on selvääkin selvempää, että saundit kusee. En meinaan itse ole kyseisestä cheristä kuullutkaan.
Ei helvetti! Tiedättekö jätkät mikä on kaikkein pahin? No italianpata...tai broileripyörykät...tai jos ne olis molemmat yhdessä...ei saatana siinähän ei supistaja sulkeutuis ollenkaa pitkään aikaan, kun sitä tulis ja tulis vaan yhtä kyytiä ja pitkään
mr.bungle
09.08.2004 09:58:37

Seymour Duncanin "Quarter Pounder" saattaisi toimia sun tarpeisiisi hyvinkin.

www.seymourduncan.com

Mulla on kans presarimikki hakusessa. Saa tarjota omiaan, jos on hyvä. (Duncanit ja EMG:t kiinnostaa eniten).
ja tämä on siis totuus
Listen
09.08.2004 11:12:16 (muokattu 09.08.2004 11:13:15)
Höh, Kent Armstrongilla oli mun mielestä nettisivuillaan vielä pari viikkoa sitten kahdentehoista presarimikkiä, "Vintage" ja "Hot". Nyt on vaan "Hot Vintage". Ainakin Jazz Basson Vintage on erinomainen, joskaan ei järin suuritehoinen, mikki. Millbrook tuo maahan.

http://wdmusicproducts.com/Merchant … ct_Code=VPB&Category_Code=PUBSS

http://www.millbrook.fi/kielisoittimet_ja_tarvikkeet.htm
We were barred from so many hotels, the entire Holiday Inn chain, that we had to check in as Fleetwood Mac lots of times. - Ron Wood
NYdoll
09.08.2004 11:33:00

Joo kyllä mikin vaihto auttaa varmasti vähän sun ongelmaan. Cheri bassokombo? Jos vahvari ei ole mikää primus niin se on selvääkin selvempää, että saundit kusee. En meinaan itse ole kyseisestä cheristä kuullutkaan.

Soittelen reeneissä Hartke 3500:sella. Toi Cherin pönttö toimii tällä hetkellä lauluvahvistimena :) . Kesällä, kun puuttuu PA:t reenikämpältä. Keikoilla mulla on yleensä lainassa sellanen vanha Trace-Elliot combo.
"I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world
Anarkiapurilainen
09.08.2004 17:58:39

Itelllä on Seymour Duncanin Quarter Pound-P-J-mikitys Fenderisssä ja toimii omiin tarpeisiini erittäin hyvin. Nuo mikit ovat tosin sitten todella kuumat, olen saanut Bass PODin clip-valon vilkkumaan soittamalla ronskilla otteella plektralla ja basson volukat täysillä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)