Niskamies 08.08.2004 19:21:14 (muokattu 08.08.2004 19:22:05) | |
---|
Sähköbassossa on kieliä. |
Torniojaws 08.08.2004 21:22:39 | |
---|
A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old. |
Niskamies 08.08.2004 21:36:33 | |
---|
http://www.rocksolidamps.com --> Sound Bytes Tuolla on ääninäytteitä melkolailla kaikista Engl:n vermeistä, mukaanlukien räkkilaitteet. Kiitän ja kumarran. Sähköbassossa on kieliä. |
battery 08.08.2004 23:08:45 | |
---|
juuu kyllä hakua vaan peliin.. ollaan noista saundeista heitetty juttua tuol aijjemmin :) säröä piisaa ylitekkin...kyllä sillä vaan kelpaa soitella..särö mun makuun ja puhdaskin kolahtaa Just a little junkie |
http://www.rocksolidamps.com --> Sound Bytes Tuolla on ääninäytteitä melkolailla kaikista Engl:n vermeistä, mukaanlukien räkkilaitteet. Arvasinhan minä, että sieltä puuttuu juuri mielenkiintoisimmilta vaikuttavat tapaukset: Classic Tube -nuppi ja -combo. ENGL:it ovat lähinnä hevirunttausvahvistimien maineessa, mutta kuulemma tästä Classic Tube -sarjasta pitäisi irrota hyvin monipuoliset soundit. Olisin kiinnostunut ääninäytteistä, jos jollakulla olisi tarjota. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Dr. Muff 09.08.2004 09:59:41 | |
---|
ENGL:it ovat lähinnä hevirunttausvahvistimien maineessa, mutta kuulemma tästä Classic Tube -sarjasta pitäisi irrota hyvin monipuoliset soundit. Niin on runttausvahvisimen maineessa. Mutta testaa ennen kun tuomitset. Hemmetin hyvät retrosoundit irtoaa screamerista. Niihin mä olen oikeastaan enemmän tyytyväinen kuin brutaaleihin mättöihin. Minusta pesee kyllä Peaveyn Classicin joka osa-alueella, helposti. :) I Smell Urine |
Jucciz 09.08.2004 10:14:08 | |
---|
Niin on runttausvahvisimen maineessa. Mutta testaa ennen kun tuomitset. Hemmetin hyvät retrosoundit irtoaa screamerista. Niihin mä olen oikeastaan enemmän tyytyväinen kuin brutaaleihin mättöihin. Täytyy ilmeisesti testata joskus kun musakauppaan vie tieni. Tuskin se nimi vahvistinta pahentaa, eihän Tube Screamerkaan ole "hevimiesten pedaali". Minusta pesee kyllä Peaveyn Classicin joka osa-alueella, helposti. :) No perhana. Sitten sen täytyy olla todella hyvä, sillä Classic ei todellakaan ole huono. ;) Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
madu 09.08.2004 10:29:38 | |
---|
Screameri on kyllä ihan näppärä peli, vaikka tulee itsekkin reipasta rockia soitettua niin mm. gainit on aika pienellä mulla koska sitä pelistä irtoaa varmasti jokaisen tarpeeseen. Crunch kanavalla taipuu kuitenkin bluussit yms. tyylikkäästi. Puhdas kanavakin on mielestäni monipuolinen ja soundaa kivalle. Kannattaa screamerista tsekata combon lisäksi nuppi tai kytkeä combo 4x12 kaappiin. Paranee aika huimasti soundi isommalla kaapilla ainakin omasta mielestäni. Studiossa oli Englin powerball lainassa ja hieno pelihän sekin oli. Tässä pari klippiä biiseistä jos jollakulla nyt sattuu kiinnostaan (tosin vähän siellä sitä kitaraa kuuluu): http://www.cs.helsinki.fi/u/lalahtel/bleak/Crossword_clip.mp3http://www.cs.helsinki.fi/u/lalahtel/bleak/GoodGirl_clip.mp3 |
Niskamies 09.08.2004 10:33:00 | |
---|
Sähköbassossa on kieliä. |
Niskamies 09.08.2004 10:35:48 | |
---|
Osaako joku kertoa noiden päätteiden eroista? Siis että miten EL84:n saundi eroaa 6l6GC:eiden saundista? Sähköbassossa on kieliä. |
Jucciz 09.08.2004 14:09:25 | |
---|
Kuunteleppa E530:n ääninäytteitä, ei ainoassakaan ole hevirunttaista. Näyttää hyvin irtoavan rokkisäröt ja bluussit. http://www.rocksolidamps.com/MP3/Engl530-bluesy.mp3 http://www.rocksolidamps.com/MP3/Engl530-tap.mp3 http://www.rocksolidamps.com/MP3/Engle530-clean.mp3 Noista E530:n klipeistä ei ainakaan miellyttänyt yksikään. :( Tosin, syynä voi olla kitara- ja mikkivalinnatkin, mutta ainakin tuo "bluesy" oli kaikkea muuta kuin bluesy. Kuulosti nimen omaan hevivavistimelta, josta on yritetty väkisin saada etäisesti "bluesahtava" soundi, jossa kuitenkin kuuluu ikävä kireys koko ajan. Keskimmäisen pätkän soundi oli jotenkin "takakireä", ei vaan ollut semmoista rouheutta, jota itse odotan hyvältä särösoundilta. Kolmas pätkä taas toi mieleen monen yläastehevibändin soitannan: "Vedetään säröllä suurin osa ajasta mut sit väliin heitetään semmonen osio puhtaalla soundilla". Juuri tuollainen se puhdas soundi yleensä on. Ja itse asiassa ne riffitkin ovat juuri tuollaisia, siksi kai se assosiaatio syntyikin. :) Jotkut tykkäävät, minulle tuo tuskin on oikea laite. Pitäisi toki kokeilla paikan päällä ja jollain oikealla kitaralla, mutta ainakaan laitteen mahdollinen potentiaali ei päässyt minusta noissa pätkissä esiin. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
Kassu 09.08.2004 14:29:34 | |
---|
|
app 09.08.2004 15:25:30 | |
---|
Kuunteleppa E530:n ääninäytteitä, ei ainoassakaan ole hevirunttaista. Näyttää hyvin irtoavan rokkisäröt ja bluussit. Mulla on tollanen E530 ja kyllä se aika yhden tempun laite tuntuu olevan. Nuo rocksolidin muutkin klipit tosta etusesta kuulostaa minusta aika huonoilta. Siitä lähtee kuitenkin aika maukkaat särösoundit Mesan päättäriin ajettuna. |
Super-Jari 09.08.2004 15:36:04 | |
---|
Metallipuolelle on minun mielestä ENGLit tarkoitettu. Peppis on jeppis. |
Dr. Muff 09.08.2004 15:50:59 | |
---|
Noista E530:n klipeistä ei ainakaan miellyttänyt yksikään. :( Jotkut tykkäävät, minulle tuo tuskin on oikea laite. Pitäisi toki kokeilla paikan päällä ja jollain oikealla kitaralla, mutta ainakaan laitteen mahdollinen potentiaali ei päässyt minusta noissa pätkissä esiin. No eipä miellyttänyt minuakaan. Tosin kuuntelen niitä läppärin kajareilalla. Vastaako toi nyt Screamerin etuastetta vai? Engleistä on muuten melko paljon liikkeellä äänipätkiä. Ja kaikki jotain melko kamalia heviviritelmiä. Tai sitten minulla on vaan kieroutunut maku soundien suhteen. I Smell Urine |
Jucciz 09.08.2004 15:59:04 | |
---|
Metallipuolelle on minun mielestä ENGLit tarkoitettu. Kone- ja metallialan ammattilaisille. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
madu 09.08.2004 16:06:00 (muokattu 09.08.2004 16:06:29) | |
---|
Kone- ja metallialan ammattilaisille. Heh, on muuten tuo Englien viimeistelykin saksalaista jämäkkää laatua. =) Painaa aika reilusti pelkkä nuppikin... |
Super-Jari 09.08.2004 16:10:05 | |
---|
Kone- ja metallialan ammattilaisille. Hotelli- ja metallipuolelle. Peppis on jeppis. |
Torniojaws 09.08.2004 16:18:47 | |
---|
Heh, on muuten tuo Englien viimeistelykin saksalaista jämäkkää laatua. =) Painaa aika reilusti pelkkä nuppikin... Oma Powerball 21 kg ja 2x12" Vintage 36 kg. Mukavaa täysvartaloworkoutia nuiden treenikämpälle vienti :) 4x12" olisi jo miehekkäät 50 kg A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old. |
Fortune 11.08.2004 10:07:08 | |
---|
Niskamies: Et tarvitse mitään releboksia G-majorin lisäksi, sen kuin vedät Englin kanavanvaihtorööreihin y-kaapelilla piuhat siitä switch out -reiästä ja määrittelet muistipaikkoihin haluamasi kytkennät. "Look behind you, a three-necked guitar!" |