Aihe: Sabian XS20
1
k.p.h
06.08.2004 08:49:35
Nyt on rahat taskussa (ei paljoa,tarpeeksi) , mutta porukalla ollaan thomannilta tilaamassa ja nämä sattu silmään. www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-167014.html

Oon jo jonkii aikaa katellu peltejä ja nämä on ollu ehkä parhaat tähän mennessä hintansa ja ominaisuuksiensa puolesta. Eli nämä on B20 pronssia ja halvat 355€ paketti. Olen aloittelia ja soitan heviä ja semmosta..

Onko muilla näistä kokemusta? Sointi?
(tosin näitä voi kulla sabianin sivuilla www.sabian.com/english/webmayhem/soundcheck.cfm)
Käykö nämä heviin? Kestävyys?

Ette voi kyllä enää paljoa vaikuttaa osto päätökseen (korkeintaan kasvattaa sitä) , mutta kertokaa mielipiteenne. HUOM! eläkää tyrkyttäkö mitään ammatti-tason peltejä, koska a)ei oo varaa b)olen aloittelia c)ei oo varaa
mustakaapu_3
06.08.2004 19:41:27
Nuo kuulostaa siellä sabianin sivuilla helvetisti paremmilta kuin todellisuudessa, eikä ne mun mielestä tuntuneet kovin kestäviltäkään. Tosin tuo thomannin hinta on ihan helvetin edullinen sillä paikallisessa musaliikkeessä sama setti maksaa päälle 600 euroa ja vielä ilman tuota extra splashia...
Mustakaapu III
k.p.h
09.08.2004 07:23:23
No nyt ne on sitten tilattu. Toivottavasti on toimivat.
turjake
09.08.2004 09:57:16
Muutaman kerran koittanut juuri kyseistä settiä, hintasikseen todella kätevät. Eivät mitkään herkät, mutta soundi on hyvä ja yllättävänkin "ylä-äänetön". Ei alkuunkaan kehnompi ostos.
k.p.h
09.08.2004 10:03:37
No hyvä jos oot turjake tuota mieltä....no kohtahan se nähdään...tai kohta ja kohta, kun tahtoo kestää nuo thomannin lähetykset. Ja sitten kun vielä porukalla tilattiin nii sitä tavaraa tulee ihan mukavasti (reilusti päälle tonnilla, siis euroissa)
k.p.h
25.08.2004 08:29:27
Joo nyt on pellit setissä ja testattuna. Ihme että thomannin tavarat tuli näinkin äkkiä!

Eli krässi on hyvä, soi pitkään ja SOI! (toisin kuin nämä edellise "302" :set) Mutta kun tottu noihin "302" :iin niin nämä on herkemmät ja kova äänisemmät. Noh ridessa ois voinu olla vielä vähän enemmän pingiä, se on ainut "huono" puoli mitä tulee mieleen. Haikat kelpaa ja splässi on kans käypänen.

Ja samalla tilasin 802plus 18" rässin ja on kans tosi hyvä. Ois voinu ite asiassa ottaa koko setin 802 ja ois päässy halvemmalla, mutta tämä kelpaa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)