Aihe: Livemetallica päivittynyt. Helsinki saatavilla!
1 2 3 4 5
meitu
08.08.2004 17:14:52

Onko kukaan saanut tuota koko keikkaa imutettua? Minkälaisia mielipiteitä äänityksestä, soundeista..? Olisi kiva tietää että onko tuo hintansa arvoinen.
Lord of the strings
08.08.2004 17:26:27
Onko kukaan saanut tuota koko keikkaa imutettua? Minkälaisia mielipiteitä äänityksestä, soundeista..? Olisi kiva tietää että onko tuo hintansa arvoinen.

Itse olen ainakin tyytyväinen saundihin. Se mikä harmittaa on se, ettei yleisön laulu juuri kuuluu :(
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| "Eihän tässä lasissa oo pohjaa" -Mutsi Slide-putkesta.
kouranka
08.08.2004 17:28:54

Nooo olisin halunnut kuulla Creeping Deathin huudot :
Michelle hiillostaa persettäsi!
author
08.08.2004 20:07:54
Se mikä harmittaa on se, ettei yleisön laulu juuri kuuluu :(

Se saattaa johtua myös siitä että yleisö ei laulanut. Ainakaan tarpeeksi.
Kirjoitukset, joissa HUUDETAAN tai kiroillaan poistetaan!
Naama-amis
08.08.2004 21:15:41
Se saattaa johtua myös siitä että yleisö ei laulanut. Ainakaan tarpeeksi.

Nimenomaan.
Myydään Jackson JS30 hp. 350e. Laita pikaviestiä.
Rikke
09.08.2004 02:00:56
Jos joku tuon haluaisi jollain tavalla myydä mulle eteenpäin niin ilmotelkaa, luottokorttia kun en omista.
Emmekö elämöikkään eläimen elimistössä?
Emeritus
09.08.2004 10:29:06
Nimenomaan.

Totta, itse yritinkin laulaa mukana, mutta eihän sen mokoman sanoja muistanut, niin miten sitten muistaa jos on keskikaljapöhnässä permannolla huutamassa. Kyllä Seek & Destroyn muistaa, mutta miten sitten Creeping Deathin?
myrtonen
09.08.2004 14:45:04
Kuulostaa kyllä liian studiomaiselta tää setti, yleisön ääni kuuluu suht huonosti verrattuna vaikkapa amerikan kiertueen tallenteisiin... Eihän suomalaiset yhtä hyvin laula mukana, mutta kuitenkin paikan päällä yleisön meteli tuntui huomattavasti kovemmalta. Harmillista.
Kakka on katoava luonnonvara.
outo_O
09.08.2004 18:23:20
Kummaa ku james selitti lavalla, että eihän yleisön pitäs olla bändiä äänekkäämpi, vai oisko vaa taas nuollut yleisöä?
Interviewer: "ok, how long is band been together as Metallica?" James: "All since we started"
Torniojaws
09.08.2004 19:00:47

Kummaa ku james selitti lavalla, että eihän yleisön pitäs olla bändiä äänekkäämpi, vai oisko vaa taas nuollut yleisöä?

Jos äänittäjä mikitti vain soittimet, ei yleisö kuulu ollenkaan nauhoituksessa.
A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old.
author
09.08.2004 20:18:12 (muokattu 09.08.2004 20:21:01)
Tulipas taas säädettyä.
author
09.08.2004 20:19:31 (muokattu 09.08.2004 20:21:55)
Lisäksi James kysyi monta kertaa osaammeko puhua englantia, ja sanoi älkää olko ujoja. Joten nuolentaa taisi olla. Enpä usko, että tulee ihan heti uudestaan esiintymään Suomeen. Anteeksi pessimismini.
myrtonen
09.08.2004 21:30:50
Paska yleisö, hävetkäämme. Taisi olla paikalla teinejä, jotka fanittavat metallicaa sen suosion takia, eivätkä tunnepohjalta. Itse voin kyllä olla teini, mutta ainakin olin juonessa mukana 100-prosenttisesti. :) Opetelkaahan laulujen sanat, niin sitten jos ja kun 'tallica vielä Suomeen eksyy, saadaan kunnon meteli pystyyn.
Rikke
09.08.2004 23:15:11
Nimenomaan, rasitti kun kentällä ihmiset seisoivait paikallaan laulamatta ja katsoivat vielä pahasti kun huusi mukana niin kovaa kun pystyi ja hyppi/heilui. Perkele, ei Metallican keikalla seisoskella kädet taskuissa!
Emmekö elämöikkään eläimen elimistössä?
MV
10.08.2004 00:01:21
Paska yleisö, hävetkäämme. Taisi olla paikalla teinejä, jotka fanittavat metallicaa sen suosion takia, eivätkä tunnepohjalta. Itse voin kyllä olla teini, mutta ainakin olin juonessa mukana 100-prosenttisesti. :) Opetelkaahan laulujen sanat, niin sitten jos ja kun 'tallica vielä Suomeen eksyy, saadaan kunnon meteli pystyyn.

Siis tää muakin vituttaa jos saadaan perkele kerran neljässä vuodessa maailman suurin hevibändi suomeen niin sitten vaan kattellaan kuin kuolevaa mutsia. Siis eikö ne laulut kuulu muka yhtään?! Ainakin siinä Metontour-pätkässä yleisö laulaa blackenedissä ja mul on pari pientä videopätkää esim. nothing else matters ja siinä yleisön laulu ainakin kuuluu.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
myrtonen
10.08.2004 00:29:38 (muokattu 10.08.2004 00:35:15)
Siis eikö ne laulut kuulu muka yhtään?! Ainakin siinä Metontour-pätkässä yleisö laulaa blackenedissä ja mul on pari pientä videopätkää esim. nothing else matters ja siinä yleisön laulu ainakin kuuluu.

Niissä videoissa se audioraita tulee varmaan sillä kameran mikillä, joka ottaa sen äänen siitä koko tilasta, mutta nää livemetallican tallenteet on miksattu siitä mikseristä, ja kyllä toi yleisön ääni on ihan mitäänsanomaton. Kyllä mun mielestä sitä yleisöä on vaimennettu jonkun verran. Edes "..And nothing else matters." ei kuulu kuin ihan vaimeasti, ja siinä ei ole vaiheittain kuin kitara vaan taustalla... :/

EDIT: Kierosilmäisen kirjoitusvirheitä
EDIT2: Hammetin taustat ikävä kyllä kuuluvat, ovat sangen koomisia.. :D
MV
10.08.2004 01:15:13
Niissä videoissa se audioraita tulee varmaan sillä kameran mikillä, joka ottaa sen äänen siitä koko tilasta, mutta nää livemetallican tallenteet on miksattu siitä mikseristä, ja kyllä toi yleisön ääni on ihan mitäänsanomaton. Kyllä mun mielestä sitä yleisöä on vaimennettu jonkun verran. Edes "..And nothing else matters." ei kuulu kuin ihan vaimeasti, ja siinä ei ole vaiheittain kuin kitara vaan taustalla... :/

EDIT: Kierosilmäisen kirjoitusvirheitä
EDIT2: Hammetin taustat ikävä kyllä kuuluvat, ovat sangen koomisia.. :D

Mikä helvetti siinä sitten mahtaa olla jos niissä jenkkilän talenteissa kuuluu laulu paremmin? Koska kyllä jengi laulo perkele. En ylipäätään ymmärrä minkä ihmeen takia livetallenteissa yleisön ääntä vaimennetaan. Sehän on koko homman suola livelätyissä. Itellä ainakin tulee kylmät väreet kun kuuntelee näitä mahtavimpia livetallenteita joissa yleisö laulaa mukana.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Johannes_t
10.08.2004 09:48:24

Tuskinpa Suomesta löytyy 50000 HC-fania. Homma olisi aivan toisenlainen, jos nauha olisi tehty vaikkapa Harwall-areenalla.
Paskaskitta
10.08.2004 14:52:30
Mikä helvetti siinä sitten mahtaa olla jos niissä jenkkilän talenteissa kuuluu laulu paremmin? Koska kyllä jengi laulo perkele. En ylipäätään ymmärrä minkä ihmeen takia livetallenteissa yleisön ääntä vaimennetaan. Sehän on koko homman suola livelätyissä. Itellä ainakin tulee kylmät väreet kun kuuntelee näitä mahtavimpia livetallenteita joissa yleisö laulaa mukana.

Kyllä mäkin tykkään siitä mutta ehkä ne halus semmosen armottoman METALLICA!!! METALLICAAAAAA ärjynnän pois joten yleisö hiljennettiin... Mutta ainaki Enter Sandmanissa huudettiin niin että varmaan kuuluis huonoillaki mikeillä nauhotetussa pätkässä. Ja Seek And Destroyssakin ainaki pitäis kuulua huuto messissä... Emmä tiiä, outoa.
" Ja vitut hiteistä. Nimetkää mahatauti mun mukaani" -Kurt Cobain
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)