Aihe: Stankkujen taustoja
1
Nuages
07.08.2004 19:38:22
Eli Jazz-standardeja löytyisikö jostain päin, esim mideinä? Että päälle voisi improvisoida siis. Taustoja.
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
sub zero
07.08.2004 20:23:12
Internetistä löytyy todella helposti. Taustoja? No jos siinä on jotain muuta kuin taustaa niin ota midi-ohjelmalla ne raidat pois joista et pidä
What's there to live for? Who needs the peace corps?
Simplex
08.08.2004 10:37:25

Eli Jazz-standardeja löytyisikö jostain päin, esim mideinä? Että päälle voisi improvisoida siis. Taustoja.

Joo, netistä löytyy ja mäkin oon ottanut sooloraitoja pois Soundforge -ohjelmalla, tosi hyvä tapa treenata. Mulla ois yksi zippi missä on aika reilusti stankkuja mideinä, jos haluut sen niin laita sähköpostiosoittees niin mä laitan sen.
I might as well go back over yonder...
Nuages
08.08.2004 11:53:54
jos haluut sen niin laita sähköpostiosoittees niin mä laitan sen.

Ei ole muuta kuin hotmaili, ja se ei mulla jostain syystä toimi.
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
Jalmus
08.08.2004 22:29:51
Kaikkein paras, kun haet kirjastosta Jamey Aebersoldin julkaisemia play-along levyjä/nuottivihkoja. Niissä on elävät ihmiset soittamassa taustoja. Oikeiden soittajien tekemät taustat elävät, kuten oikean musiikin kuuluukin, jolloin tulee harjoiteltua tavallaan bändisoittoakin. Hyöty on paljon suurempi.

Näitä nuottihko/CD-levy-yhdistelmiä on julkaistu jo yli sata, joten luulisi löytyvän juuri mieleiset standardit harjoiteltaviksi. Itse käytän Aebersoldeja ja suosittelen lämpimästi!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)