Aihe: kitara onkin basso?
1
kusve
06.08.2004 19:56:25

monellako on tullu vastaan semmonen tapaus että ku basso kuuluuki kitaravahvarista?

tilanne on tämä:
basso ja kitara saa virran samasta paikasta. lisäksi samasta paikasta menee vielä virta speduille. siis kitaralla kaksi ja bassolla yks polkukone. tarkennetaan vielä: seinästä tulee yks pistoke, josta on vedetty neljän pistokkeen jatkoroikka ko. laitteille. tästä on sitte otettu virta kitaravahvarille, bassovahvarille sekä muuntajalle joka jakaa virran noille kolmelle pedaalille. jos kitaralla ei soita mitään, virrat on päällä (bassovahvari pois) ja bassolla soittaa niin kitaravahvarista kuuluu suht selvästi vaikkakin melkoisella säröllä se mitä bassolla soitetaan.

joo, tiedän, ei näin. kummallekki pitäs saada oma virtalähe (polkimille siis), eikä tämä käytäntö ole käytössä kuin kämpällä. mutta semmosta.. jos jollain on joku muuki keino estää tämmönen tapahtumasta ku se ettei tuo pettaaleitten virta tule samasta paikasta niin ole hyvä ja kerro.. :)
...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...!
epeli
06.08.2004 20:39:14

mulla ei ole käynyt ihan näin, mutta olen saanut 10w marshallista Samick-merkkisen kitaran avulla kuulumaan venäläistä radiotoimintaa....

hmmm....
Happy I am... .... not sad....
Kapane
06.08.2004 20:47:40 (muokattu 06.08.2004 20:48:15)

mulla ei ole käynyt ihan näin, mutta olen saanut 10w marshallista Samick-merkkisen kitaran avulla kuulumaan venäläistä radiotoimintaa....

hmmm....

entisestä laneystä kuului aina alakerran television kanava ja jos televisio oli kiinni tuli jostain syystä aina eurosporttia. eikä meillä edes näy kyseinen kanava. naapurissa tosin näkyy, joten aina kun teki mieli kuunnella urheilua niin eikun laney päälle.
[Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 Britneyn Playboy kuvat!

Wolffie
07.08.2004 02:43:55
Mulla taas kuuluu joskus omista stereoista jotain italian kielistä huumori kanavaa... erittäin mukavia vitsejä kertovat.

Ja kerran yritin nukkua kun alkoi tietokoneen satelliittikajareista kuulua venäjänkielistä höpinää ripaskan säestämänä :D
Iban Artstar myynnissä jos jotain kiinnostaa
tunkki
07.08.2004 15:34:36

hmmm....

Heh. Teininä omistamani Super Lead 1959-Marsu poimi myös tehokkaasti venäläistä propagandaa ja kansanmusiikkia.

P.s. Nyt hieman harmittaa että menin Marsun myymään. Ei oikein sopinut silloiseen grungepörinään.
Tuhannen megawatin totuus!
migeboy
08.08.2004 18:03:28 (muokattu 08.08.2004 18:05:39)

No minä taa ruotsalaisten radiotoimintaa, mulla oli (ja on edelleen) sama halpis Ibanez. Epäilenpä, että styrkkarista se ei johtunut, oli meinaan Marshall JMP nuppi sekä Kochin joku kaappi, en nyt muista enää mallia.
Aksu89
08.08.2004 18:09:27
Saatiin kerran bänditreeneissä kuulumaan joku poliisiradio tms. kuulumaan jostain Hughes & Kettneristä ja vanhasta Rolandin cubesta. Siis sieltä kuului pelkkää puhetta

Aika hyvä....
Böö
Ze Kink
08.08.2004 18:58:19
Aika hyvä....

Tuleekin mieleen tästä kun ala-asteella rakennettiin puutöissä radio, niin yhen tyypin radiosta kuulu vaan joku poliisiradio tms. eli kuulu aina sellanen "radiopuhelimen kahinaääni" ja sitten jotain puhetta. Mitään muuta ei saatu siitä kuulumaan.
JCM
08.08.2004 19:08:29

hmmm....

mulla oli 10w samick vaffari ja sieltä kuului lälläriä ja puhelinta vuoron perään.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
kusve
18.08.2004 15:31:29

Tuleekin mieleen tästä kun ala-asteella rakennettiin puutöissä radio, niin yhen tyypin radiosta kuulu vaan joku poliisiradio tms. eli kuulu aina sellanen "radiopuhelimen kahinaääni" ja sitten jotain puhetta. Mitään muuta ei saatu siitä kuulumaan.

kerranki menny kytkökset 'oikein'! x)
...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...!
Super-Jari
18.08.2004 15:36:14
Mulla kuuluu yleensä semmosta tosi huonoa soittoa vahvarista kun se on käytössä. Mikä lie?

Toinen mikä on hauska niin kun puhelin soi niin laita se mikin viereen niin soittoääni tulee ulos mööpelistä.
tosimies kehtaa sanua jos mennee munilleen
leather rebel
18.08.2004 15:50:36
Yhden mun vanhan bändin toisen kitaristin putkifenderi alkoi suoltaa jotain venäläistä radiolähetystä kerran bänditreeneissä.

Johtui vissiin kosahtaneesta putkesta, tai jotain.
"If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)