PoLFus 04.08.2004 06:37:43 | |
---|
Eli tuosta Number Of The Beast - DVDstä kulin, että tuon lpn ensimmäinen painos oli mennyt kannen puolesta pieleen. Taivaan piti olla harmaa, mutta koneet väänsivät siniseksi. Itselläni on sininen, ja mietin, olisiko tuo eka painos? KYSEESSÄ EI OLE UUSENTAPAINOS, vaan aito LP. vuodelta 82. Hassua. Mitä te tiedätte asiasta? "polfus, eipä tuolla väittämällä sun sanomana ole pohjaa eikä merkitystä" - Tianzi |
asa 04.08.2004 18:42:00 | |
---|
Näinhän se tarina menee. Kaikissa vanhoissa Number of the beast vinyyleissäni taivas on sininen, mutta vuonna 1997 ilmestyneessä Emin 100-vuotis erikoispainosLP:ssä taivas on harmaa. Täytyy sanoa että se harmaa näyttää paremmalta, sininen on ehkä turhan "pirteä". Myös vuoden 1998 Remasteroidussa CD-versiossa taivas on harmaa. UP THE IRONS! |
tommiot 04.08.2004 18:43:50 (muokattu 04.08.2004 18:52:04) | |
---|
Hmm, pitää tarkistaa, mullakin jossain kaapin perällä on tuo. EDIT: Joo sininenhän se on, vois oikeestaan laittaa nää seinälle, hienot kannet kun vertaa Dance of Deathiin, ja kaapissa menee vaan pilalle levyt. |
Robert 05.08.2004 16:27:29 | |
---|
Oli muuten Tukholmassa yhdellä kirpputorilla myytävänä tuo hintaan 4 euroa, enkä ostanut. fff666: haistakaa kaikki vittu ja työntäkää ne putkenne perseeseen ja hehkuttakaa oikein lämpimäksi. soittakaa vittu jatsia ja pluussia perkeleen pellet. NYT ON HEI KUITENKIN VUOSI 2004. eikä mikään vitun 50 luku. 50 luvulta 80 luvulle ei ole mitään hyvää |
SSilver 05.08.2004 17:02:46 | |
---|
Oli muuten Tukholmassa yhdellä kirpputorilla myytävänä tuo hintaan 4 euroa, enkä ostanut. Tollo. Kaikki menee päin vittua paitsi mulkku.
Plussaa? |
Paperilyhty 05.08.2004 18:22:35 | |
---|
Olen kuullut jotain sellaista, että alunperin lp:n kanteen suunniteltu tumma elikkä harmaa taustaväri olisi tehnyt levy-yhtiön mielestä kannesta liian pelottavan näköisen (?!), joten se vaihdettiin sittemmin siniseen. En kyllä muista, mistä tämäkin tieto mieleen tarttui, luullakseni yhdestä Maiden-ohjelmasta. I'm not awake yet |
-JiiTee- 06.08.2004 23:37:04 | |
---|
Myös vuoden 1998 Remasteroidussa CD-versiossa taivas on harmaa. Niissä remastereissa on muutenkin pienoisia eroja kansissa, tai itse asiassa ihan selviä jos vertaa alkuperäiseen. No fear for the dyingissa muistaakseni eri versio samasta kuvasta, puuttuuko siitä se ukkeli jota Eddie kuristaa kokonaan tms. En nyt jaksa raahautua hyllylle tarkistamaan. |
Niissä remastereissa on muutenkin pienoisia eroja kansissa, tai itse asiassa ihan selviä jos vertaa alkuperäiseen. No fear for the dyingissa muistaakseni eri versio samasta kuvasta, puuttuuko siitä se ukkeli jota Eddie kuristaa kokonaan tms. En nyt jaksa raahautua hyllylle tarkistamaan. Joo, pelkkä Eddie on siinä. Lisäksi ekan levyn kansi on eri. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Safaweb 07.08.2004 12:47:12 | |
---|
No prayer for the dyingissa |
T.N.T 17.06.2006 19:57:29 | |
---|
The number of beast on kyä hieno biisi . Oikeestaan ehkä mun lemppari tosta IronMadenin tuotannosta . Tai onhan niiä muitakin esim. Wickerman tai the trooper . Sarvekas |
Jannipaali 17.06.2006 20:01:08 | |
---|
The number of beast on kyä hieno biisi . Oikeestaan ehkä mun lemppari tosta IronMadenin tuotannosta . Tai onhan niiä muitakin esim. Wickerman tai the trooper . Tais mennä vähän ohi aiheen? In GOTOH We Trust. |
carnation 17.06.2006 20:03:24 (muokattu 17.06.2006 20:04:08) | |
---|
Tais mennä vähän ohi aiheen? Minäkin meinasin juuri sanoa että kannattiko tämäkin aihe nostaa tuollaisen kommentin takia. Mutta kyseessä lienee uusi käyttäjä, joten annettaan anteeksi tämän kerran. "I gave you a chance to be a cop and you blew it!"
Osta levy |
Seppo_Howitzer 17.06.2006 20:05:47 | |
---|
Minäkin meinasin juuri sanoa että kannattiko tämäkin aihe nostaa tuollaisen kommentin takia. Mutta kyseessä lienee uusi käyttäjä, joten annettaan anteeksi tämän kerran. Muusikoiden.net on varmaan ainoita foorumeita missä samoista asioista on kymmeniä aiheita. Muilla foorumeilla yleensä pärjätään yhdellä. |
Räbbänä 18.06.2006 00:44:04 | |
---|
Olen huomannu ainakin että joissain näissä uusintapainoksissa vuodelta '98 on sininen taivas ja osassa harmaa. Itsellä tämmönen missä harmaa. Öri Öri Öri kansalaiset.
"Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois... |
Torrao 18.06.2006 00:53:00 | |
---|
omassa 1998 vuodelta olevassa versiossa on harmaa taivas. Kyseessä siis se versio jossa on special multimedia osio. Itse asiassa nuo multimedia-osiot on aika turhia, mutta kansivihkonen on erittäin hulppea kokonaisuus, 22-sivuinen bookletti, varmaan tuttu teillekkin. |