M-Juhana 06.08.2004 15:07:06 | |
---|
Mulla on 21" näyttö (1600x1200) tässä ja siltikään ei meinannut tila riittää noin isoihin teksteihin ja kuviin. Ootko ihan itse tehnyt sivut?:) Kaunista:) Mut bändi on kova ! Ai vittu, että vituttaa tää työ...tässä on sulle mitalli...no nyt ei enää vituta yhtään :-) ._) -Lapinlahden linnut - |
Sandy 06.08.2004 16:54:42 | |
---|
Vai?, jos on parempi pankaa kehiin, onko kellään näyttöä, että kaksi paria tanssisi? Mun omakuvassa on kun oikein tarkkaan laskee... 8 turdea! Mut mä oonki skenessä, tiedän sen kysymättäkin.. ;) Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
M.i.k.key 06.08.2004 16:57:15 | |
---|
Mun omakuvassa on kun oikein tarkkaan laskee...
Saatanpa erehtyä mutta lasken kuvasta myös yhden motiffin. Näyttää kovasti semmoiselta tuo taaemman kioskin yläkiippari!? My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
Jaskaa pakoon 06.08.2004 17:06:40 | |
---|
Mun omakuvassa on kun oikein tarkkaan laskee... 8 turdea! Päästiin kerran Suomen Kuvalehden kokoaukeaman kuvaan, joka oli otettu Kulttuuritalolla 80-luvulla. Valitettavasti kuva oli väliajalla otettu, joten siis oikeasti ei päästy, mutta kamat pääsivät. Ja lattian täysi turtsikoita! Sen kun saisi jostain! |
Sandy 06.08.2004 17:11:22 | |
---|
Saatanpa erehtyä mutta lasken kuvasta myös yhden motiffin. Näyttää kovasti semmoiselta tuo taaemman kioskin yläkiippari!? Suattaapi ollannii... Erittäin tärkeään pointtiin kiinnitit huomiota, Mikkey! ;) Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
M.i.k.key 06.08.2004 17:22:46 | |
---|
Suattaapi ollannii... Erittäin tärkeään pointtiin kiinnitit huomiota, Mikkey! ;) Aina tarkkana kuin porkkana! My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
mr.muzak 06.08.2004 18:28:02 | |
---|
Höh? No kyllä se tästä 15 tuuman näytöltä 1024 x 768. Hyvin mahtuu ruudulle ja teksti näyttää ihan normaalilta. Ja leveet kuvat on just ruudun laidasta laitaan... Selainasetukset?
Eipä tuohon selainasetukset juurikaan auta, 32pt on kaukana siitä "normaalista". Mut tietty jos ite tykkää ISOISTA KIRJAIMISTA niin mikäs siinä. AINAKIN NÄKYY:) |
isojussi 07.08.2004 00:37:03 | |
---|
Eipä tuohon selainasetukset juurikaan auta, 32pt on kaukana siitä "normaalista". Mut tietty jos ite tykkää ISOISTA KIRJAIMISTA niin mikäs siinä. AINAKIN NÄKYY:) ...sitä tällä iällä enää pienempiä nää... Jos se on sit sulle liian isolla, niin hyvä. Keikkakalenterissa mahtu mun ruudulle toista tusinaa keikkaa kerralla. En oo mikään amandimies nettisivujenteossa, mutta mun ruudulla toi näyttää just siltä,kuin haluankin. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
...En oo mikään amandimies nettisivujenteossa, mutta mun ruudulla toi näyttää just siltä,kuin haluankin. Joo kyllä se näkyy heti ensi silmäyksellä... absolute positiot kuvissa yms. Jos kiinnostaa niin kannattaa tutkia vähän noita muiden sivustojen sourceja, niin oppii tempun jos toisen.. Käsipelilläkin koodaa tuollaisen sivuston hyvin nopeasti. Mutta emmehän me olekaan html-sivustojen ammattilaisia, vaan musiikin, joten ei kannata ottaa tätä kritiikkiä liian vakavasti:) Ps. mäkin alan osaa tän offtopic:oinnin jo aika hyvin.. |
isojussi 08.08.2004 19:53:26 | |
---|
... Mutta emmehän me olekaan html-sivustojen ammattilaisia, vaan musiikin, joten ei kannata ottaa tätä kritiikkiä liian vakavasti:) Ei kun hyvä vaan, että tulee palautetta. Koodata en osaa pätkääkään, mutta tars varmaan opetella. Nyt teen Open Officen HTML-editoriohjelmalla. Ja sit se, että miten pitää toimia, että näyttää kaikkien koneilla samalta - eli miten se voi olla esim. mun koneella ok, mutta vaikka sun ruudulla VALTAVAN KOKOISTA? Ps. mäkin alan osaa tän offtopic:oinnin jo aika hyvin.. Harjoitus tekee mestarin...;-) Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |