Aihe: onpa kyllä hyvä bändi..
1
UnnaH
06.08.2004 16:18:04
http://www.mikseri.net/artistit/?id=18112

varsinki tuo showfunk piisi rokkaa.. vai mitä?

kovasti peukutetaan..

että semmosta..
Sähköjänis
06.08.2004 18:28:28 (muokattu 06.08.2004 18:29:29)
no enpä mä tota nyt niin kovin ihmeelliseksi hehkuttaisi, sori vaan. "showfunk" pysyy läjässä juuri ja juuri eikä svengaa kovinkaan hyvin. "freestylin' disco" on musta paras noista "biiseistä" tai siis jamitallenteista.
peukuttelu ja kasari studio-funk tuntuu olevan sydäntä lähellä joo. släppibassottelu on siinä tiukka laji että beissistin pitää olla ihan vitun hyvä pilittäjä tai ihan vitun tyylitajuinen minimalisti että tuloksena olisi kuuntelukelpoista matskua noin niinku teknisessä mielessä, musiikillisesta substanssista puhumattakaan. kaikki rähmintä ja mokailu kuuluu heti. ja nyt ei musta tosiaan kyllä ylletä ihan sinne kympin tuntumaan, vaikka yritys onkin tosi hyvä ja kunnianhimoinen. tällaisessa muusikkomusassa vertailukohdat on niin kovia että edes "sinne päin" on vaikea yltää.
tietty tää on vaan mun mielipide.
Vituiks-män, suomalainen supersankari.
Ulle
06.08.2004 19:37:21 (muokattu 06.08.2004 19:38:17)

Pirun hyvin kaverit vetää...MUTTA esimerkiks tollasesta showfunkin nopeesta peukuttelusta tuppaa yleensä se tärkein unohtuun eli GROOVE. Tollasta vetoo kuuntelee ihan mielellään näin basistina, mutta musiikilliset ansiot jää aika köyhiks. The Trampsin-disco infernossa on mielestäni kunnon groove jota jaksaa kuunnella koko sen 12minuuttia.

Mutta hyvää meininkiä kavereilla kaikesta huolimatta.

Nimimerkillä: en osaa peukuttaa ;)
Niin kuin ehtyy tiimalasin hiekka, on elämämmekin päivien viemää...
chief
06.08.2004 19:41:52
Hyvää yritystä mutta mä oon tzähköjänön kanssa samoilla linjoilla. Ei toimi mun korvaan.

Ja on aika kaukana vunkista.
Häh?
Wil-J
06.08.2004 20:03:10
Mun mielestä ihan hyvää meininkiä ja eihän toi basisti nyt ihan ulalla ole. Vähän vois ehkä iisimmin ottaa niin ois vakuuttavampaa IMO. Mut mulla kyllä tulee mieleen Rasmuksen alkuajan (vielä kothuu hyvä) tuotanto. Erityisesti Penthouse Poolparty haiskahtaa Peep levylle.
sirdickyj
06.08.2004 21:59:26 (muokattu 06.08.2004 22:00:27)
varsinki tuo showfunk piisi rokkaa.. vai mitä?

No ei. Ei jaksais dumata, mutta mielipidettä tässä varmaan kysytään. Tyhjänpäiväistä lukiolaistouhua, mitä tulee äänitteiden julkisiksisaattamiseen. Kivaa varmaan itsellä ja hyvä niin. Mutta musiikinlaji on niin vaikea, että näkemystä ja "kivijalkaa" (=soittotaito ja -kokemus) pitää olla potenssiin kymmenen ennenku kukaan jaksaa minuuttia kauempaa.

kovasti peukutetaan..

Juu. Muttei kovinkaan hyvin. Paremmin tietenkin kuin itse peukuttaisin, siksi en peukutakkaan.
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
absqua
06.08.2004 22:22:48
No ei. Ei jaksais dumata, mutta mielipidettä tässä varmaan kysytään. Tyhjänpäiväistä lukiolaistouhua, mitä tulee äänitteiden julkisiksisaattamiseen. Kivaa varmaan itsellä ja hyvä niin. Mutta musiikinlaji on niin vaikea, että näkemystä ja "kivijalkaa" (=soittotaito ja -kokemus) pitää olla potenssiin kymmenen ennenku kukaan jaksaa minuuttia kauempaa.

Veit sanat suusta.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Teme007
06.08.2004 22:55:45
No joo, hönössä kuuntelen. Aikas RHCP vaikutteista (ei pahalla) (Flea on äijä) stuffia on, iha hyvä meininki, mutta jokin "soul" hommalta puuttuu...

Sorry again like i said, oon hönös, joten ei objektiivinen mielipide...
PERKELE!!!
Basismi
06.08.2004 23:10:33
Kyllähän kyseisellä basistilla pirun vikkelät sormet on, peukutus pysyy vähän huonommin kuosissa. Heikointa tässä esityksessä on se loppupändi ja erityisesti piisit. Bassolinjat sinänsä on mieluisaa kuunneltavaa. Joo, alkuaikojen rasmus tulee mieleen, kauhea kohkaus.
It's hard to be humble when you're so fucking big!
chief
06.08.2004 23:25:43
ei objektiivinen mielipide...

Hoho!
Häh?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)