HaloOfFlies 06.08.2004 18:08:31 (muokattu 06.08.2004 18:09:23) | |
---|
Ikuisuuskysymys uuden Guns N`Roses -albumin julkaisusta on noussut jälleen esiin. Guns N`Rosesin basistin Tommy Stinsonin mukaan Chinese Democrazy -pitkäsoitto on lähes valmis ja ilmestynee ensi marraskuussa. Stinson kertoo asiasta Kerrang -lehdessä. - Kiekon viimeistely ottaa koville, mutta on hyvin mahdollista että saamme sen ulos marraskuussa, Stinson lupailee. Vuodesta 1998 Gunnareissa bassotellut Stinson kertoo myös yhtyeen nokkamiehestä Axl Rosesta. - Meillä on hyvät välit! Axl on erittäin kannustava tyyppi. Toivottavasti media kohtelisi välillä Axlia positiiviseen sävyyn. Keskittyisivät hänen nykyiseen elämään, eivätkä muistelisi vanhoja sekoiluja, Stinson toivoo. Stinsonilla on myös selkeä käsitys roolistaan yhtyeessä, jossa Axl on ainoa alkuperäisjäsen. - Kun ihmiset saapuvat katsomaan Guns N`Rosesia, he tulevat katsomaan vain yhtä tyyppiä, me tiedämme sen. Lähde: Mesta.net "Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen |
miscage 06.08.2004 19:14:20 | |
---|
Kyllähän tuon ihan mielenkiinnosta toivoisi tulevan....saa nähdä miten käy. "Se on vähän sama kuin paskois housuun." |
GuitarMonster 06.08.2004 19:56:36 | |
---|
Kyllähän tuon ihan mielenkiinnosta toivoisi tulevan....saa nähdä miten käy. jeps. |
DJKaaos 06.08.2004 19:59:10 | |
---|
pitkäsoitto on lähes valmis aika jo legendaarinen lausahdus tämän levyn kohdalla Haluan ostaa uudet putket aivoihini, tarjoa! |
Danny s 06.08.2004 20:27:09 | |
---|
Niin toivoisi, ja kuten tuonne rock -puolelle kirjoitin, Snatchia mukaillen, tulisi nyt "before zi germans get here" |
-JiiTee- 06.08.2004 20:30:07 | |
---|
aika jo legendaarinen lausahdus tämän levyn kohdalla ja ollut jo aikaisempienkin, Use your Illusionitkin venyivät aikoinaan aika lailla. Tosin ei nyt sentään ihan näin kauaa. Henkilökohtaisesti en jaksa odottaa levyltä suuria, pelkään pahoin että Axl on vääntämässä jotain ylitaiteellista paskaa koneilla höystettynä. Toivottavasti olen väärässä... |
miscage 06.08.2004 20:38:46 | |
---|
ja ollut jo aikaisempienkin, Use your Illusionitkin venyivät aikoinaan aika lailla. Tosin ei nyt sentään ihan näin kauaa. Henkilökohtaisesti en jaksa odottaa levyltä suuria, pelkään pahoin että Axl on vääntämässä jotain ylitaiteellista paskaa koneilla höystettynä. Toivottavasti olen väärässä... V*ttu jos se sen tekee nii..... Axlin lauluäänikin on sen verran vähemmän taiteellinen että kyllä kannattaisi ihan kunnon rock-paahdossa pysyä. Tai kyllähän tietty jotkut rauhallisemmatkin toimii tyyliin "Estranged". Mutta November Rain on kyllä oikeasti paska. (Kitarasooloa lukuunottamatta) "Se on vähän sama kuin paskois housuun." |
Ketä oikeasti kiinnostaa Axelin puuhat? Ainiin, Gunnareiden uusi levyhän julkastiin jo! ---> Velvet Revolver: Contraband "Working on a sex farm,
Trying to raise some hard love,
Getting out my pitch fork,
Poking your hay" |
GuitarMonster 06.08.2004 21:18:16 | |
---|
Velvet Revolver: Contraband Hyvä levy, muuten. Kuitenkin kiinnostaa, millanen levy Axlilta syntyy. Onhan sitä odotettu jo jonkin aikaa. |
miscage 06.08.2004 21:22:32 (muokattu 06.08.2004 21:23:08) | |
---|
Kannattaa käydä kuuntelemassa newgnr.comista tuo "Where do we go now"-pätkä sweet childistä.Laulaako tuossa joku hyvä Axl-kopio kun ääni kuulostaa ihan törkeän hyvältä. Jos mies on oikeasti tuollaisessa vireessä ni a`vot. Sais pukata sen levyn ulos, ja vaikka paska olisikin niin kiertää vaikka suomen kautta vetämässä vanhoja hittejä. "Se on vähän sama kuin paskois housuun." |
Angus 07.08.2004 00:09:55 | |
---|
Guns N`Roses: uusi albumi loppusuoralla Hoho! Varmasti! En kyllä edes haluaisi, että tuota albumia ikinä julkaistaisiin, niin kamalaa paskaa se luultavasti tulee olemaan niiden biisien perusteella joita olen kuullut, esim. Silkworms, ei jumalauta! "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock |
Ali-ihminen 07.08.2004 03:59:16 | |
---|
En kyllä edes haluaisi, että tuota albumia ikinä julkaistaisiin, niin kamalaa paskaa se luultavasti tulee olemaan niiden biisien perusteella joita olen kuullut, esim. Silkworms, ei jumalauta! Silkwormssia en ole kuullut, mutta Madagascar ei mielestäni ole yhtään pässimpi biisi. Siitä mulla on *köh* mp3 jostain Rock in Rio tapahtumasta ja Axlin laulu on siinä kyllä ihan hirveätä rääkymistä. Mutta Axlhän se biisintekijä silloin oli, joten miten sitä tietää minkälaista matskua tältäkin levyltä tulee: parhaassa tapauksessa paukkuu ja kunnolla. Sanoisinko näin, että en odota mitään tältä levyltä, mutta naiivisti toivon kunnon ylläriä (toivossa on hyvä elää). |
käsi 07.08.2004 06:52:42 | |
---|
lehmätkin lentää ja paska on hyvää. ei ne mitään huomaa - katsojat on niin tyhmiä |
MrQ 07.08.2004 11:25:24 | |
---|
Ketä oikeasti kiinnostaa Axelin puuhat? Ainiin, Gunnareiden uusi levyhän julkastiin jo! ---> Velvet Revolver: Contraband Vähän samaa kelaillut ittekin... Kyllä se menee niin että kansanruusujen uusi platta menee koesoittoon netin kautta ennen kuin edes harkitsen sen ostamista. |
MrQ 07.08.2004 11:30:41 | |
---|
Ootteko huomanneet että newgnr.com: on webmaster on nimeltään sladdi? |
Jäsen X 07.08.2004 11:48:35 | |
---|
Vähän samaa kelaillut ittekin... Kyllä se menee niin että kansanruusujen uusi platta menee koesoittoon netin kautta ennen kuin edes harkitsen sen ostamista. Ja mä oon kyll'ä vahavasti sitä mieltä että toi ei edes ole mikään Gunsnroses -levy! Mitä muuten tarkoitit sillä Webmasterilla? "Working on a sex farm,
Poking your hay" |
MrQ 07.08.2004 11:51:24 | |
---|
Ja mä oon kyll'ä vahavasti sitä mieltä että toi ei edes ole mikään Gunsnroses -levy! Mitä muuten tarkoitit sillä Webmasterilla? Mene sinne saitille www.newgnr.com ja tsekkaa itte. Toi on muuten mielipiteenä väärä ja perusteltu huonosti koska eriää omastani. Korjaahan se niin voidaan keskustella järkevästi. |
gheisari 07.08.2004 12:36:26 (muokattu 07.08.2004 12:36:40) | |
---|
Kuka on Slash? |
Jäsen X 07.08.2004 12:50:15 | |
---|
Vieläkää en tajunnut mitä ihmeellistä on jos webmasterin nimi on "Sladdi"..:) kävin kyllä saitilla kattomassa. "Working on a sex farm,
Poking your hay" |
MrQ 07.08.2004 12:51:11 | |
---|
Kuka on Slash? Vitun urpo nyt riittää... Etsä oikeesti tiiä? Metallican Rumpali! |