Aihe: Seagull s6 elektroakustinen..
1
truba
30.07.2004 18:25:38 (muokattu 30.07.2004 18:26:36)
Onko kellään pitempiaikaisia kokemuksia kyseisestä kitarasta?
Kaula sopi meikäläisen käteen paremmin kuin muut samanhintaiset tähän asti, ja laatukin näyttäisi olevan kohdallaan.
Mut pitäiskö sittenkin valita Landola, Yairi tms.
Kommentteja kiitos!
stratocaster
06.08.2004 21:33:50
Eikös kellään oo kokemusta tällaisesta....???

Eilen soittelin tossa jollain seagullilla. Iha mukava keppi. Ei siinä mitää. Iha kevyt soittaa jne.
Voimaa!! Nopeutta!!
asaksala
13.09.2004 15:18:47
Onko kellään pitempiaikaisia kokemuksia kyseisestä kitarasta?
Kaula sopi meikäläisen käteen paremmin kuin muut samanhintaiset tähän asti, ja laatukin näyttäisi olevan kohdallaan.
Mut pitäiskö sittenkin valita Landola, Yairi tms.
Kommentteja kiitos!

oon 99vuodesta asti rimputelluts6 cedarilla. olen enemmän kuin tyytyväinen herkästi syttyvään saundiin ja koko kitaran olemukseen muutenkin. mun kitarasta puuttuu sähköt.

olenpas myöhään liikkeellä kirjoituksineni. toivottavasti et valinnut landolaa tai yairia =)
"one of gods own prototypes. a high power mutant of some kind, never even considered for mass production. too weird to live, too rare to die"
Kitarasankari
13.09.2004 19:38:11
mulla on kanssa tollainen seetripuusta tehty seagull, hyvä tatsi ja paljon parempi soundi ku jossain perus landoloissa ja yamahoissa. hintalaatu kohdallaan. kannattaa kokeilla. joku tossa mainosti että kevyt soittaa, itse en kyllä valitsisi akustista sen perusteella miten kevyt se on soittaa koska yleensä mitä kevyempi soittaa niin soundi kärsii sitä mukaan, joten ei muuta kun näppitreeniä vaan kehiin.
Jazz is not dead...it just smells funny...
goose
13.09.2004 19:48:55
Täällä myös viiden vuoden kokemus S6:sta. Hyvin potkii vieläkin. Mulla on tossa seagullin oma taloudellinen Mini EQ. Vasta toinen paristo kitaran elinaikana. Käsintehty kanadalainen on hyvä vaihtoehto. Tuhti soundi ja intonaatio kohdallaan.
osta pari pedaalia!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)