Aihe: T.K. iltalehdessä tänään :)
1 2 3 4
clave
04.08.2004 23:51:01

Vaikkei hän hullu olekaan niin kyllä hänelle diagnoosin voi vääntää: Narsistinen psykopaatti.

Tsot, tsot. Kannattaa vähän jarrutella noissa diagnooseissa, ellei ole (TK:n) lääkäri, tai ellei kommentteja ihan selvänä tsoukkina heittele.

Tosin lääkäreilläkin joskus mopo karkaa käsistä, sillä kerran tapahtui seuraavaa; kyseessä oli todella arvostettu pitkänlinjan psykiatri joka eräässä lastensuojeluneuvottelussa (ovat yleensä vaikeita tilaisuuksia) veti herneen nenäänsä hermostuttuaan inttäviin sossuihin ja ilmoitti, että hän vasta on taitava ammatissaan; pystyy tekemään varman diagnoosin ihmisestä kuin ihmisestä ja vieläpä raitiovaunussa istuen ja 5 metrin päästä niskapuolelta katsoen.
No, tuskin kukaan on noin taitava kliinikko.

Eli vaikka TK melkonen karismaatikko onkin hän on kuitenkin (kanssa)ihminen. Mitä tulee narsismiin ja mielenterveyden stabiliteetin ailahteluihin; niistähän se varsinainen taide on aina syntynyt. Suvaitsevaisuutta.
"Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt"
Notefix
05.08.2004 08:05:44

Tsot, tsot. Kannattaa vähän jarrutella noissa diagnooseissa

Hoho!

Nojoo...mä en lue Ilta- tai muitakaan paskalehtiä, mutta eiköhän noistakin uutisista perinteisesti ole kaikille hyötyä. Artistikin pysyy otsikoissa.
My name is Baron, Notefix Baron "
Mynthor
05.08.2004 19:01:58

Eli vaikka TK melkonen karismaatikko onkin hän on kuitenkin (kanssa)ihminen. Mitä tulee narsismiin ja mielenterveyden stabiliteetin ailahteluihin; niistähän se varsinainen taide on aina syntynyt.

TK:n touhuilu ei osaavista yhteistyökumppaneista huolimatta välttämättä aina täytä "varsinaisen" taiteen tunnusmerkkejä, korkeintaan "varsinaisen" kansantaiteen.
Ellei taiteen tarkoitus ole aiheuttaa tuskanhikeä, voimattomuuden ja myötähäpeän tunnetta.
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
Tankoprinssi
05.08.2004 20:04:31

Nojoo...mä en lue Ilta- tai muitakaan paskalehtiä, mutta eiköhän noistakin uutisista perinteisesti ole kaikille hyötyä. Artistikin pysyy otsikoissa.

Osuit asian ytimeen! Eiköhän tässäkin jutussa ole juuri siitä kysymys, kun ei ko herrasta ole kuulunut muuten mitään pitkiin aikoihin.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
baron
05.08.2004 22:23:47

Pyydän syvästi anteeksi pahoja kommenttejani nimimerkistä TK. Enhän mä lämppärilleni voi vinoilla.

Kun tiedoitusvälineet vinoilee ja sen lisäksi joutuu mun bändin lämppäriksi, niin sitähän perussuomalainen ei voi sietää reagoimatta.

Kyllä mä ymmärrän, ymmärtäkää tekin!
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
Riksteri
06.08.2004 11:23:40
TK:n touhuilu ei osaavista yhteistyökumppaneista huolimatta välttämättä aina täytä "varsinaisen" taiteen tunnusmerkkejä, korkeintaan "varsinaisen" kansantaiteen.
Ellei taiteen tarkoitus ole aiheuttaa tuskanhikeä, voimattomuuden ja myötähäpeän tunnetta.

TK:n lähestymistapa musiikin esittämiseen on hyvin persoonallinen ja virkistävän erilainen. Kuvaamasi tunteet ovat täysin ymmärrettäviä, mutta minä en ajattele noin vaan osaan nähdä asioiden läpi. Toiminnallaan TK mielestäni viimekädessä tekee palveluksen itselleen, orkesterilleen ja ennenkaikkea yleisölleen. Kovan hinnan hän siitä näyttää maksavan ja kun vielä monen mielestä maksattaa orkesterilla ja yleisölläkin, vieläpä vastoin heidän tahtoaan :).
M.i.k.key
06.08.2004 12:08:02
Osuit asian ytimeen! Eiköhän tässäkin jutussa ole juuri siitä kysymys, kun ei ko herrasta ole kuulunut muuten mitään pitkiin aikoihin.

Ja sattumalta levyä pukkaa
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
Botox
06.08.2004 19:24:13
Kyllä sillä taitaa ny vähän viiraa päässä taas, valitettavasti..

En usko. T. Kansa veti hyvän keikan keskiviikkona (4.8) Pavilla. Ei kukaan niin hienosti laula ja esiinny jos päässä viiraa.
ronkeli
06.08.2004 19:38:02
Tapsalla tuntuu olevan taito kohahduttaa, tekipä hän melkein mitä tahansa.
Eddy
06.08.2004 20:57:16
En usko. T. Kansa veti hyvän keikan keskiviikkona (4.8) Pavilla. Ei kukaan niin hienosti laula ja esiinny jos päässä viiraa.

Tossa ois aineksia jopa allekirjoitukseksi.
Koskettelen soittimia...
baron
06.08.2004 21:24:30

Useilla poikkeuksellisen lahjakkailla jollain lailla pätkii jollain muulla alalla (vrt Matti Nykänen) eli kai se on edellytys, että voisit olla tosi lahjakas jossain, sun pitää olla jotenkin poikkeuksellinen ihminen.

Näin vain on niin usein, että se on mieluummin sääntö kuin poikkeus.
Eli en koe sitä mitenkään TK:n kritiikiksi todeta, että hän on duunissaan lahjakas, mutta muissa asioissa "erikoinen"
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
ronkeli
06.08.2004 22:40:49 (muokattu 06.08.2004 22:41:13)
Useilla poikkeuksellisen lahjakkailla jollain lailla pätkii jollain muulla alalla (vrt Matti Nykänen) eli kai se on edellytys, että voisit olla tosi lahjakas jossain, sun pitää olla jotenkin poikkeuksellinen ihminen.

Eli en koe sitä mitenkään TK:n kritiikiksi todeta, että hän on duunissaan lahjakas, mutta muissa asioissa "erikoinen"

Olet kyllä ihan oikeassa .
Notefix
09.08.2004 10:54:34

Jep, olen huomannut samaa! Jostain syystä näin vain on. Olisi kai loppujen lopuksi aika hirveää jos kaikki olisi sitä harmaata massaa...todennäköisesti olisimme tällöin vielä luolissa :)
My name is Baron, Notefix Baron "
Jäärä
09.08.2004 11:40:23
...todennäköisesti olisimme tällöin vielä luolissa :)

Siis mitä helvettiä? Voiko sitä asua jossain muuallakin muka?
Suomen Hiihtoliiton luvalla.
Teemu Tee
09.08.2004 11:45:12
Mitenköhän PH on mahtanut pärjätä TK:n bändissä, onko jollain tietoa? Ainakin ammattitaitoinen jätkä, joten syitä kettuiluun ei oikein helppo oo löytää!
Tyhjän saa pyytämättäkin
buntta
10.08.2004 04:30:08
Mitenköhän PH on mahtanut pärjätä TK:n bändissä, onko jollain tietoa? Ainakin ammattitaitoinen jätkä, joten syitä kettuiluun ei oikein helppo oo löytää!

Kehottaisin lukemaan taannoisia TK-keskusteluita. Oman käsitykseni mukaan TK:n bändissä ei ole pahemmin amatöörit pyöriny ja kettuilua on silti piisannut. Pyydä Irti Humpasta teille saunaan, juota sille litra kossua ja varaa kahdeksan tunnin nauha äänitystä varten. Luulenpa, että vois vahvistaa mun väitteeni ns. "kettuilusta".
Irti Humpasta
11.08.2004 18:59:33 (muokattu 11.08.2004 19:12:28)

T.K. soitteli tossa kuulumisia pitkän tauon jälkeen noin 4 viikkoa sitten.... Oli pelottava puhelu.....

T.K: T.K tässä moi! Mites hurisee?
IH: Olen Frankfurtissa parhaillaan palaamassa lomalta ...
T.K: Balkkanilla sataa ja .... Kuule, mulla oisi sulle kaksi kysymystä. Kysymys numero yksi:" Jäikö sulle mitään mun vanhoja nuotteja?"
IH: Ei kyllä jäänyt. Laitoin kaikki irrallisetkin laput siihen kiipparistin sinisen mapin väliin ja jätin sen keikkabussiin silloin 2 vuotta sitten.
T.K: Eli lyhyt vastaus tähän kysymykseeni olisi ollut EI!
Kysymys numero kaksi:" Muistatko sen ihanan konserttikeikan siellä Viitasaaren yläpuolella, jossa teimme sen idyllisen keikan?

Minun muistelmani tästä keikasta:"..... meinasi kustaa valua housuun, kun juuri sillä keikalla, T.K huusi lavalla eka biisin jälkeen mulle:" VAIKKA KÄSKIN SOITTAA HILJAA, NIIN SOITA JUMALAUTA TOSISSAS!!!" ... kuului muuten viimeiseen penkkiriviin, koska miksaajakin tipahti tiskin alle...."

I.H. Juu muistan...
T.K: Millainen majoitus siellä oli?
I.H. Ihan mukava mökki, jossa sauna ja laituri, jonka päästä voi hypellä ja ottaa vaikka vene ja painua järvelle.
T.K: Pitääkö sinne ajaa jonkun pihan läpi?
I.H. Ei, lähin talo oli 70m päässä?
T.K. No, hyvä. On ollut niin pirun raskas kiertue, että pitää päästä hermoja lepuuttelemaan, mutta hyviä kesiä sulle ja ollaan enemmän yhteyksissä.......

P.S. Kossupullo vaan mukaan ja saunomaan, niin jonkinlainen totuus aina irtoaa :)

P.S.2. Minun 2,5 vuoden rupeaman aikana T:K:n keikoilla soitteli kanssani: Rautiaisen Tommi, Parviaisen Pekka, Suhosen Seppo, Ikosen Ari, Heinon Jari, Riikosen Mika, Rantasen Harri, Vehkis, Katajan Antti, Peltosen Pille, Liskin Marko, Jalosen Pertti, Risto Hovi, Antero Kulju, Juha Keskinen, Jaku Havukainen, Hynnisen Jarmo (kerran, ei suostunut tulemaan toisten....tuli T.K kilometrit täyteen...), Spora.
Oli hauskaa tutustua herroihin, tosin muuten mukavampi työympäristö olisi suonut enemmän musiikillista herkuttelua :)
Kiitos teille!!! ... nimimerkkien takana piileskelevät ;)
Max komppaa ja mää soitan hanuril...Sininen uni
Fuzzy Boner
11.08.2004 19:24:29
T.K. soitteli tossa kuulumisia pitkän tauon jälkeen noin 4 viikkoa sitten.... Oli pelottava puhelu.....

T.K: T.K tässä moi! Mites hurisee?
IH: Olen Frankfurtissa parhaillaan palaamassa lomalta ...
T.K: Balkkanilla sataa ja .... Kuule, mulla oisi sulle kaksi kysymystä. Kysymys numero yksi:" Jäikö sulle mitään mun vanhoja nuotteja?"
IH: Ei kyllä jäänyt. Laitoin kaikki irrallisetkin laput siihen kiipparistin sinisen mapin väliin ja jätin sen keikkabussiin silloin 2 vuotta sitten.
T.K: Eli lyhyt vastaus tähän kysymykseeni olisi ollut EI!
Kysymys numero kaksi:" Muistatko sen ihanan konserttikeikan siellä Viitasaaren yläpuolella, jossa teimme sen idyllisen keikan?

Minun muistelmani tästä keikasta:"..... meinasi kustaa valua housuun, kun juuri sillä keikalla, T.K huusi lavalla eka biisin jälkeen mulle:" VAIKKA KÄSKIN SOITTAA HILJAA, NIIN SOITA JUMALAUTA TOSISSAS!!!" ... kuului muuten viimeiseen penkkiriviin, koska miksaajakin tipahti tiskin alle...."

I.H. Juu muistan...
T.K: Millainen majoitus siellä oli?
I.H. Ihan mukava mökki, jossa sauna ja laituri, jonka päästä voi hypellä ja ottaa vaikka vene ja painua järvelle.
T.K: Pitääkö sinne ajaa jonkun pihan läpi?
I.H. Ei, lähin talo oli 70m päässä?
T.K. No, hyvä. On ollut niin pirun raskas kiertue, että pitää päästä hermoja lepuuttelemaan, mutta hyviä kesiä sulle ja ollaan enemmän yhteyksissä.......

P.S. Kossupullo vaan mukaan ja saunomaan, niin jonkinlainen totuus aina irtoaa :)

P.S.2. Minun 2,5 vuoden rupeaman aikana T:K:n keikoilla soitteli kanssani: Rautiaisen Tommi, Parviaisen Pekka, Suhosen Seppo, Ikosen Ari, Heinon Jari, Riikosen Mika, Rantasen Harri, Vehkis, Katajan Antti, Peltosen Pille, Liskin Marko, Jalosen Pertti, Risto Hovi, Antero Kulju, Juha Keskinen, Jaku Havukainen, Hynnisen Jarmo (kerran, ei suostunut tulemaan toisten....tuli T.K kilometrit täyteen...), Spora.
Oli hauskaa tutustua herroihin, tosin muuten mukavampi työympäristö olisi suonut enemmän musiikillista herkuttelua :)
Kiitos teille!!! ... nimimerkkien takana piileskelevät ;)

Ketä tarkotat? (hehe)

Huh-- tais tosiaan olla puhelu..
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
M.i.k.key
12.08.2004 05:40:54
Kyllä toi irtihumpasta on kova! Melkein tekisi mieli vaikka vähän maksaa että pääsisi noita keikkoja kokemaan!!!
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)