*RockiStara89* 05.08.2004 22:47:34 (muokattu 07.08.2004 20:40:34) | |
---|
Nii-in.. eikö se ole vaan rahallista bisnestä koko touhu.?"! Bändi tai artisti löytyy kun on löytyäkseen! Esille tullaan oman uurastuksen kautta. Eipä kestänyt gimmelikään kovin kauaa. ja hyvä niin. mutta toisaalta onhan se hyvä mahdollisuus ja saahan siinä opetusta ja kokemusta :D. Pinnalla pysyy sit jos on pysyäkseen ja sehän riippuu ihan siitä kuuntelija joukosta. No tämä oli oma kantani asiaan, jatkakaa ihmeessä :) musiikkki on elämäni.
jos sitä ei olisi uupuisin. mutta se on ja tulee aina olemaan. |
Antti1997 05.08.2004 23:16:47 | |
---|
Mutta onhan tuommoiset Idolsit yms. monille tapa kokeilla kykyjään ja katsoa mihin rahkeet riittää jne.jne. jne. Emmäätierä. Puhtaus on puoli ruokaa, mutta ei siitä kyllä nälkä lähde. |
Jami 06.08.2004 00:40:56 | |
---|
Älkää ny perkeleet marisko kun teillekkin on kerrankin avautunut väylä päästä esiin. Jos porukat tykkää niin taivas on auki tehdä taidettaan. Suut kiinni jos ei oma kantti kestä eikä riitä. Kyllä Härmäs turistejaki ymmärretähän. Jos ei tykätä nii tapethan. |
JCM 06.08.2004 00:56:37 | |
---|
Älkää ny perkeleet marisko kun teillekkin on kerrankin avautunut väylä päästä esiin. Jos porukat tykkää niin taivas on auki tehdä taidettaan. Suut kiinni jos ei oma kantti kestä eikä riitä. Jami hei, jotain tasoa noihin provoihin. Selvästikin taas oot tansseista tullut. Hähähä. Ei muttta onhan se tosi, että esim. Idols oli jopa mun mielestä ihan toimiva konsepti, kun ajatteli sitä finaaliporukkaa. Kyllä sieltä osaamista ja esiintymistaitoa löytyi. Mutta tuskin ketään heistä, lukuunottamatta Jay Wiimaa jos vaan jaksaa duunata, kovin kauaa muistetaan. Popstars taas meni aivan metsään. Huh, mitä sontaa. Saas nähdä mitä seuraavaksi. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
MV 06.08.2004 01:05:11 | |
---|
Eikös tän vois melkeen lyyä lukkoon. Täst on keskusteltu ihan helvetisti. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Nimismies 06.08.2004 01:07:13 | |
---|
Eikös tän vois melkeen lyyä lukkoon. Täst on keskusteltu ihan helvetisti. Samaa mieltä. Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe |
Jami 06.08.2004 01:07:39 | |
---|
Jami hei, jotain tasoa noihin provoihin.. Mä kun oon eläny rokkarina ajan jolloin ei mahiksia julkkikseksi maakunnasta ollu niin arvostan oikeasti näitä markkinoiden kehittämiä juttuja jossa osaajat loppujunas jää pinnalle. Ei näitä ennen ollu ja moni juttu kuoli ihan vaan kun ei julkisuutta ollut. Ei siis mikään provo vaan ihan totinen tuumaus. Olkaa onnellisia että kaikki osaaminen nykyään noteerataan ja tuodaan ihmisten tietoisuuteen. Jos se osaaminen ei kestä niin se joutaa romukoppaan mutta jonkun osaaminen saa julkisuuden kautta sykäyksen pitkäänkin uraan. Kuten esim. tangomarkkinoiden julkisuus on tehnyt kestojulkkiksiakin. Kyllä Härmäs turistejaki ymmärretähän. Jos ei tykätä nii tapethan. |
Mark-Ken 06.08.2004 01:33:50 | |
---|
Eikös tän vois melkeen lyyä lukkoon. Täst on keskusteltu ihan helvetisti. Konppaan. |
Jani The Rock 06.08.2004 01:37:34 | |
---|
Olkaa onnellisia että kaikki osaaminen nykyään noteerataan ja tuodaan ihmisten tietoisuuteen. Tähän en kyllä usko sitten sekuntiakaan. Ja sitä on osaamista ja osaamista. Don`t mess with the countryboys |
Skywalker 06.08.2004 03:58:52 | |
---|
tv = saatanan sontaluukku... Hey ho, let's go |
pyro 06.08.2004 12:48:22 | |
---|
hmm..hassua..juuri kun on uusi popstars tulossa gimmel hajoaa..ne tiesi sen kokoajan niiden sopimus sanoi niin... ärsyttävintä koko touhussa on että ne tv muusikot ei tee itse mitään... "sepäs loppui lyhyeen" sanoi muumipeikko kun jalkoihinsa kurotti |
Samaa mieltä. Samaa mieltä. "Mutta jos [sota] tulee, niin toivottavasti kukaan ei kuole eikä haavoitu pahasti." - Eclipse |
GuitarMonster 06.08.2004 13:26:46 | |
---|
Eikös tän vois melkeen lyyä lukkoon. Täst on keskusteltu ihan helvetisti. Totta. Samaa mieltä. Niin minäkin. |
jussiohman 06.08.2004 13:37:17 | |
---|
Mitä mieltä siitä pitäisi olla? Ei ole minulta pois mitä tekevät. Hyvä vaan jos joku saa massia siitä. Lihava sinkku hakee kontaktia |
xerxes 06.08.2004 21:23:37 | |
---|
Totta mooses meikäläinen olis lähtenyt kisaamaan, jos ja jos ja jos. Mutta nyt en(43v. mieshenkilö) enää oikeen ole sitä ryhmää, jota haetaan. ;) Mutta miettikää vähän. Jos sulla on lahjoja niin, että onnistut pääsemään tuollaiseen juttuun, niin mitä sä saat? Sä pääset 'oppisopimuskoulutukseen' musahommissa. Meillä seurailtiin noita popstarseja silleen puolella silmällä ja se mitä niille tytöille tapahtui sen 'voiton' jälkeen, ennen ensimmäistä esiintymistä, oli aika rankkaa työntekoa. Niitä opetettiin tanssimaan, laulamaan ja sen semmoista. Ei niitä suoraan siitävaan pistetty lavalle. Ja nyt ne on vetänyt niin monta keikkaa, että suuri osa soittajista ei tee ehkä koskaan. Rutiini on varmaan aika kova. Ja jos ne haluu, niin varmasti ne pystyy jatkamaan alalla. Mutta onhan se eri genre kuin mitä täällä tuntuu suurin osa esittävän. Ja sen myötä vaatimuksetkin on ihan erit. Relax. |
Ukko 07.08.2004 14:05:37 | |
---|
Mä kun oon eläny rokkarina ajan jolloin ei mahiksia julkkikseksi maakunnasta ollu .... Jami puhuu ( tai kirjoittelee ) asiaa. Jokainen pitäkööt tai olkoot pitämättä näistä kilpailujen kautta pinnalle nousseista tähtösistä mutta vuodet ne ratkaisevat pysyvätkö areenalla vai eivät. Toisaalta onhan näitä markkinoinnilla esille nostettuja artisteja/bändejä ollut jo iät ja ajat eli ei se mikään tämän päivän ilmiö ole. |
DJKaaos 07.08.2004 17:28:21 | |
---|
Täällä pitäisi ilmeisesti ainakin olla sitä mieltä, että kaikki on paskoja_ei niitä saa olla ja tulla. En ole niistä mitään mieltä. Mutta ymmärrän kyllä hyvin jos joku poppariksi havitteleva tyttö tai poika osallistuu popstarsiin tai idolsiin ja mahdollisesti sitä kautta pääsisi tekemään sitä mistä haaveilee. Mutta tuntuu, että joidenkin mielestä on vaan pakko olla niin saatanan tr00, että eka pitää vetää autotallista kurkku käheänä viisi vuotta pää punasena ennen kun saisi tulla kuuluisuutta, menestystä ja kuuluvuutta. Harmittomia mun mielestä nämä kasatut projektit. Jos et tarvitse etkä halua jotakin, sitä on runsaasti tarjolla |
sormunen 07.08.2004 19:19:33 (muokattu 08.08.2004 17:35:11) | |
---|
Mä kun oon eläny rokkarina ajan jolloin ei mahiksia julkkikseksi maakunnasta ollu niin arvostan oikeasti näitä markkinoiden kehittämiä juttuja jossa osaajat loppujunas jää pinnalle. Ei näitä ennen ollu ja moni juttu kuoli ihan vaan kun ei julkisuutta ollut. Viittaat ilmeisesti tässä(kin) Suikkikseen? Samasta asiasta oli juttua jo toisessakin ketjussa. No, joka tapauksessa toi on täyttä roskaa. Totta kai oli mahikset jos oli kunnon biisit. Ja muutenkin, sähän oot aina kehunut kuinka yrittäjähenkinen olet? No, siihen aikaan -70-l vaihteessa oli koko suomirockin skene vasta muotoutumassa ja jos sitä yrittäjähenkisyyttä oikeasti olisi ollut olemassa, olisit tehnyt itsellesi ne "mahikset". Niinhän Atte ja Ottokin perusti Loven, Ilkka Frederik Sysimetsä Stumpin jne jne. Ihmeellinen tää meininki, että aina jonkun muun pitäisi tehdä tai aina joku muu (esimerkiksi nyt "etelän media") on syypää. Ihmeellistä marinaa. PS EDIT. Lisäänpä perään tämmösen ajatuksen. Mun mielestäni nämä kilpailut ja ennenkaikkea niiden suitsuttaminen on ihan sitä samaa oikotien hakemista, kun muukin esimerkiksi "markkinointiin" vetoaminen. Ja siltä pohjaltahan näitä ohjelmiakin markkinoidaan: miksi tehdä duunia, kun voi ohjatusti valmentautua ja mennä jonon ohi? Oikotie tähtiin. No tosiasiassa kestävään menestykseen pääsee vain, jos on tarpeeksi lahjakas ja tarpeeksi kova tekeen työtä ja nämä yhdessä. Kyky olla määrätietoinen on sekin osa lahjakkuutta ja tarpeeksi hyvällä tuppaa oleen myös "tuuria". Oikoteiden hakeminen on tosin nykypäivän markkinatalouden ydintä, ei tarvitse olla vastuussa mistään, ei edes itsestään puhumattakaan siitä, mitä tekee. Vielä sellainen, että mun mielestäni ei koskaan mistään kilpailuista vielä tähän päivään mennessä ole noussut ketään, joka ei olisi muutenkin noussut. Ja siis mun mielestäni Gimmel, Antti Tuisku ja Hanna Pakarinen eivät vielä ole nousseet mihinkään. Ja vielä: kun puhutaan vaikkapa tapaus Jari Sillanpäästä, niin minusta Tangomarkkinoiden voitosta on hänelle ollut viime pelissä enemmän harmia kuin hyötyä. Joutuihan hän vuosikausiksi sitoutumaan Maikkarin koneistoon ja juuri ne vuodet olisi pitänyt käyttää esimerkiksi kansainvälisen uran tekoon. Suomen olosuhteissa iso poppimanageri taisi ihan julkisesti aikoinaan harmitella, kuinka Sillanpäästä olisi saanut aikaiseksi sanremo -tyyppisen viihdeartistin, mutta kun ei. Ja aivan varmasti Sillanpää olisi noussut muutenkin. Hänhän on lahjakas ja ilmeisen ahkerakin. |
Härski 07.08.2004 20:40:24 | |
---|
Mun mielestä tommonen ois ihan jees, jos siinä keskityttäisiin muuhunkin musiikkiin, kuin pelkkään listapoppiin. Esim. ihan hyvin voisi tehdä ohjelman, jossa etsittäisiin porukkaa rock-, heavy-, proge-, jazz-, soul-, funk- tai vaikka reggaebändiin koesoittojen voimin. Vähän niinkuin Popstars, mutta ne tyypit soittais oikeasti jotain soitinta. Tai laulais, jos bändiin tulisi laulusolisti ilman marakasseja. Nyt tässä päästään siihen, että tätä ei kuitenkaan kukaan katsoisi, eikö? Olen eri mieltä. Jos vaan mainonta ja hypetys olisi Popstarsin tai Idolsin tasoa. Varmasti löytyy teini tyttöjä, jotka hameen helmat märkänä haaveilee sen jonneaaronin tai villevalon päälle ratsastamaan. Tai sitten niitä goottilepakoita imemään suosikki solistinsa kaulaan ikuisen fritsun. Aivan varmasti. No, tämä nyt oli taas tämöinen "muusikon" näkemys asiasta. Varmasti olisi vaikutuksensa jengiin ja sitä kautta bändejä lisää kehiin. Tai ainakin bändien taso nousisi, olisi sellainen "Jos noikin pärjää, ni miksei vittu mekin, perkele!"- meininki, jota nykyisin tarvitaan, jotta saataisiin Suomi maailman kartalle musiikin merkeissä. |
*RockiStara89* 07.08.2004 20:43:09 | |
---|
Toi oli muuten tosi hyvä juttu :D! Nii miksei se vois olla jotain muuta musaa ku pinnallista poppii? Varmasti ne immeiset kattois sit sitä jotka pitää rankemmasta musasta tai no mitä muuta musaa nyt vain kuin poppia! musiikkki on elämäni.
jos sitä ei olisi uupuisin. mutta se on ja tulee aina olemaan. |