poppamies 05.08.2004 18:57:40 (muokattu 05.08.2004 18:58:05) | |
---|
Niin, kaikenmaailman ravintolatriolit on vittuileet että et oo oikeesti mikään varsinainen tanssimuusikko. No nyt on olemassa kuvatodiste että oon. Katsokaa vaikka omastakuvasta.Kyllä se ihminen siinä kuvassa tanssii ihan oikeesti. Ja se tekee minusta oikeesti tanssimuusikon. Eikö? Minä vasemmalla, bändi oikealla. "G-strings are for strippers" |
WanhaWetäjä 05.08.2004 19:12:32 | |
---|
Niin, kaikenmaailman ravintolatriolit on vittuileet että et oo oikeesti mikään varsinainen tanssimuusikko. No nyt on olemassa kuvatodiste että oon. Katsokaa vaikka omastakuvasta.Kyllä se ihminen siinä kuvassa tanssii ihan oikeesti. Ja se tekee minusta oikeesti tanssimuusikon. Eikö? Minä vasemmalla, bändi oikealla. No kyllä toi ilmielävältä turakaisparilta näyttää...olis kiva tietää mitä piisiä te vedätte tossa ja missä?Että tanssiiko ne englanniksi vai ihanko instrumenttaalimusaako heitätte siinä?Ei voi vielä noin niukoilla argumenteillä teitä oikeeksi tanssibändiksi julistaa...sitäpaitsi oikeessa tanssibändissä basistin(kin) pitäis laulaa ;-) |
nikolai 05.08.2004 21:01:03 | |
---|
Hetken jo luulin että näin on mutta katsottuani kuvaa suurempana huomasin että ton täytyy olla manipulaatio. Nimittäin tuo tanssaava turakainen hymyilee, ettei jopa naureskelis ääneen. Myönnä pois että oot rakennellut tuon kuvan, ehta turakainen ei hymyile saati sitten naureskele. Kato vaikka tv:n tanssiohjelmia, moniko siellä hymyilee Tammisen ja Unelmavävyjen lisäks? Ei kukaan. Tanssi on vakava asia. Lisäksi bändi on liian keskittyneen näköinen, pikkutakeista ja kestohymystä ei tietoakaan. Haiskahtaa pahasti popin soitolta, viimeistään Les Paul paljastaa teidät. |
baron 05.08.2004 22:38:10 | |
---|
Mää kyllä hyväksyisin Popan tolla näytöllä meidän genreen, hänellä on parempi näyttö kuin kellään muulla (Vai?, jos on parempi pankaa kehiin, onko kellään näyttöä, että kaksi paria tanssisi?) Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
JK 05.08.2004 23:03:48 | |
---|
Ks. Omakuva Ja basisti laulaa ;) "Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies |
baron 05.08.2004 23:08:37 | |
---|
Ks. Omakuva Ja basisti laulaa ;) Siis täällä on enemmänkin oikeita tanssimuusikoita! Seuraavaksi munkin täytyy varmaan tehdä vastaava näyttö, mutta mulla ei oo muuta kuvaa kuin sellainen, jossa pari nykyistä ministeriä jytää mun musan tahdissa, mutta kun juuri tänä aamuna olen päivittänyt oman kuvani, niin ihan heti en viitsisi sitä uusia. (Kuka muuten arvaa ministerit?) Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Joni K. 06.08.2004 02:18:30 | |
---|
et oo oikeesti mikään varsinainen tanssimuusikko. No nyt on olemassa kuvatodiste että oon. Katsokaa vaikka omastakuvasta. Mielestäni muusikko olet kyllä, siis tanssimuusikko mutta ei sinusta oikein tanssibändiä saa, ainakaan noilla "jofilla" |
Pääsenk mä joukkoon tummaan? Vaikken itseäni tai bändiäni laskekaan minkään perinteisen tanssimusan soittajiksi. http://www.sunpoint.net/~mikur69/sok1.jpg Edit: Tossa lavaa lähimpänä tanssivan turakaisparin ilmeissä on jotain mikä kelpaisi johonkin "Kuinka muutun turakaiseksi kahdessa päivässä"-oppaan malliesimerkiksi. Suomen Hiihtoliiton luvalla. |
Notefix 06.08.2004 09:45:12 | |
---|
Voi vidu teidän kanssa! Jotenkin tää threadi saa mut nauramaan jollain ihme perverssillä tavalla :) My name is Baron, Notefix Baron " |
Jaskaa pakoon 06.08.2004 11:09:00 | |
---|
"Kuinka muutun turakaiseksi kahdessa päivässä" Turdeksi muuttuu sekunnissa, jos ottaa yhdenkin tanssiaskeleen maksaneena yleisönä. Jotkut väittävät, että pelkkä lipun ostaminen musiikkitilaisuuteen tekee saman. Mutta onko siitä paluuta? |
baron 06.08.2004 11:20:48 | |
---|
Mutta onko siitä paluuta? Ei näytä olevan. Mä käyn silloin tällöin kolleegoita "vakoilemassa" ja istun kuin tatti kuunnellen ja katsellen ja kieltäydyn johdonmukaisesti kaikista tanssiinkutsuista, mutta kerran sattui sen näköinen, että vaikka aivot sanoivat: "Häivy helvettiin siitä häiritsemästä" niin suu sanoi: "Kiitos mielelläni" ja se oli menoa ja vahinko on peruuttamaton. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
WanhaWetäjä 06.08.2004 11:39:38 | |
---|
Pääsenk mä joukkoon tummaan? Vaikken itseäni tai bändiäni laskekaan minkään perinteisen tanssimusan soittajiksi. http://www.sunpoint.net/~mikur69/sok1.jpg Edit: Tossa lavaa lähimpänä tanssivan turakaisparin ilmeissä on jotain mikä kelpaisi johonkin "Kuinka muutun turakaiseksi kahdessa päivässä"-oppaan malliesimerkiksi. Nin toi on Tulisuudelmasta...kyllähän te ihan tanssibändiltä näytätte,ja aitoja turakaisiahan noi kaksi ovat,näkee heti naisen kädenasennosta...mutta tietäen talon linjan,ei voida kai minkään bändin osalta puhua perinteisestä tanssibändistä joka tossa mestassa vetää,ilmeisesti olette siellä ns. bailubändinä kuitenkin,päätellen orketin koosta? |
Jäärä 06.08.2004 12:16:39 | |
---|
...ilmeisesti olette siellä ns. bailubändinä kuitenkin,päätellen orketin koosta? Juu, aika nappiin meni. Suomen Hiihtoliiton luvalla. |
poppamies 06.08.2004 12:19:27 | |
---|
...ilmeisesti olette siellä ns. bailubändinä kuitenkin,päätellen orketin koosta? No mä en ymmärrä tuosta koosta mitn kun mulla aina on ollut tuollainen isompi,mutta tarkoittaako se sitten että jos on sellainen pienempi niin silloin vasta voi lukeutua varsinaiseksi tanssimuusikoksi? Kappale mitä me soitetaan tuossa kuvassa muuten on, auringon ja kuun suhteesta Venukseen päätellen, alkuillan repertuaaria. Todennäköisesti Procol Harumia. Conquistador, Pandoras Box tai peräti Whiter Shade Of Pale. "G-strings are for strippers" |
isojussi 06.08.2004 13:29:41 | |
---|
...mutta tietäen talon linjan,ei voida kai minkään bändin osalta puhua perinteisestä tanssibändistä joka tossa mestassa vetää,ilmeisesti olette siellä ns. bailubändinä kuitenkin,päätellen orketin koosta? Eli jos jengi joraa bilemusan tahdissa, eli soittaja voi olla tanssimuusikko? Mutta saako lauteilla tanssia: http://members.surfeu.fi/isojussi/PCR.html Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 06.08.2004 13:32:55 | |
---|
Eli jos jengi joraa bilemusan tahdissa, eli soittaja voi olla tanssimuusikko? Mutta saako lauteilla tanssia: http://members.surfeu.fi/isojussi/PCR.html Siis teillä on kolme tanssijaa? Kun mä en osaa laulaa, niin mä voisin ilmoittaa Baron: Keyboards, Dancing. Tässä on vain se pieni mutta, että en osaa tanssiakaan. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
mr.muzak 06.08.2004 13:35:01 | |
---|
Eli jos jengi joraa bilemusan tahdissa, eli soittaja voi olla tanssimuusikko? Mutta saako lauteilla tanssia: http://members.surfeu.fi/isojussi/PCR.html Mulla on 21" näyttö (1600x1200) tässä ja siltikään ei meinannut tila riittää noin isoihin teksteihin ja kuviin. Ootko ihan itse tehnyt sivut?:) Kaunista:) |
baron 06.08.2004 13:42:11 | |
---|
Mulla on 21" näyttö (1600x1200) tässä ja siltikään ei meinannut tila riittää noin isoihin teksteihin ja kuviin. Ootko ihan itse tehnyt sivut?:) Kaunista:) Mullapa riitti! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
mr.muzak 06.08.2004 13:46:20 | |
---|
Mullapa riitti! ehhehee, no kyllähän tohon se tonnin reso riittää, mutta en löytänyt mitään perusteita sille miksi ihmeessä pitää noin suurta tekstiä laittaa. Tietty keikkakalenteri näyttää täydemmältä kun ruutu täyttyy jo paristakin keikasta:) |
isojussi 06.08.2004 14:14:20 | |
---|
Mulla on 21" näyttö (1600x1200) tässä ja siltikään ei meinannut tila riittää noin isoihin teksteihin ja kuviin. Ootko ihan itse tehnyt sivut?:) Kaunista:) Höh? No kyllä se tästä 15 tuuman näytöltä 1024 x 768. Hyvin mahtuu ruudulle ja teksti näyttää ihan normaalilta. Ja leveet kuvat on just ruudun laidasta laitaan... Selainasetukset? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |