Aihe: Haitari kiv:ssa
1 2
Martso
05.08.2004 22:19:39
Olipahan hieno kuunnella tänäiltana kunnon haitaristia. Huomas kyllä, että hommaa oli harjoteltu. Normaalisti kiipparistien haitarin soitto on sitä sun tätä, mutta tämän Korisevan kaverin tatsi oli tod. hienoa.
...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta...
Fuzzy Boner
05.08.2004 23:03:09
Olipahan hieno kuunnella tänäiltana kunnon haitaristia. Huomas kyllä, että hommaa oli harjoteltu. Normaalisti kiipparistien haitarin soitto on sitä sun tätä, mutta tämän Korisevan kaverin tatsi oli tod. hienoa.

Joo, mä oon kuullu tästä "herrasmiehestä" paljonkin juttuja.. Tekeekse paljo muutaki keikkaa?
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
mr.muzak
05.08.2004 23:43:06
Joo, mä oon kuullu tästä "herrasmiehestä" paljonkin juttuja.. Tekeekse paljo muutaki keikkaa?

Oon kyllä mielestäni jossain törmännyt, en muista missä. Mutta vähän enemmän toivoisin näkeväni hymyä kasvoilla, taitaa olla rok-puolen kavereita kun ei oo vielä sisäistänyt tätä tanssimuusikon esiintymistaitoa.
mack the knife
06.08.2004 02:14:51
Rantatalon Matti on helvetin hyvä kiipparisti. Tekee minkälaista keikkaa tahansa, humppakeikkojen lisäksi tapasin Cinderellalla yökerhobändissä. Kyllä toimii.
Maj7:stä saa turpaan, 11:sta ja 13:sta tapetaan... (K.Tapio)
WanhaWetäjä
06.08.2004 02:20:05

Oon kyllä mielestäni jossain törmännyt, en muista missä. Mutta vähän enemmän toivoisin näkeväni hymyä kasvoilla, taitaa olla rok-puolen kavereita kun ei oo vielä sisäistänyt tätä tanssimuusikon esiintymistaitoa.

Mulle riittää kyllä ihan se että bändi soittaa hyvin,kyllä ne solistit yleensä ihan kiitettävästi osaa hoitaa sen irvistely/nuolemispolitiikan,mä en ole ikinä ymmärtänyt tota teennäistä "ai vittu kun on kiva vetää"-mentaliteettia...joka oli ilmeisesti ton viulisit/fonisti/multi- äijän homma tossa kuviossa,no hyvin kyllä hymyili,ja soitti ...

Mutta siis hyvin bändikin soitti ja Arjuzka Korizeviuz on kuitenkin nainen verrattuna noihin pikkutyttösiin joita nykyään tangokuningattariksi kutsutaan...tietysti tällästä kyynikkoa tuo yltiöpositiivisuus aina vähän ärsyttää...

Niin se haitari...oliko siellä haitarikin??No ei sentään pasuunaa...
mack the knife
06.08.2004 02:39:01
Vai siltä näytti. Jos olet joskus nähnyt laivalla Power Stationin, niin Timppa soitti siinä fonia ja toista kiipparia. Plus stemmalaulut. Ei ole varmasti mitään telkkarihymyä, jos kaveri soittaa hyvin. Miten Funkykarkurit? Onko tullut kuunneltua? Voipa olla, että ottaa päähän sen takia, että olen kyseisen kaverin kanssa soittanut useampia keikkoja. Humppa on aika kaukana, jos tarvitaan. Että siihen nähen.
Mynthor
06.08.2004 03:05:44
Rantatalon Matti on helvetin hyvä kiipparisti. Kyllä toimii.

Näin on. Siinä mies minun vaativaan, mutta heteroon makuuni.
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
Simplex
06.08.2004 05:24:34

Mulle riittää kyllä ihan se että bändi soittaa hyvin,kyllä ne solistit yleensä ihan kiitettävästi osaa hoitaa sen irvistely/nuolemispolitiikan,mä en ole ikinä ymmärtänyt tota teennäistä "ai vittu kun on kiva vetää"-mentaliteettia...joka oli ilmeisesti ton viulisit/fonisti/multi- äijän homma tossa kuviossa,no hyvin kyllä hymyili,ja soitti ...

Täsmälleen! Välillä kun homma viiksettää tarpeeksi niin on kyllin paljon työtä että jaksaa keskittyä edes soittoon, siinä vielä hymyilet...
Hyvä mieli naurattaa, paha mieli itkettää.:-)
I might as well go back over yonder...
Fuzzy Boner
06.08.2004 10:06:47
Rantatalon Matti on helvetin hyvä kiipparisti. Tekee minkälaista keikkaa tahansa, humppakeikkojen lisäksi tapasin Cinderellalla yökerhobändissä. Kyllä toimii.

Pitäis pyytää se heti COB:hen.. Mistä tavoittaisin???
WanhaWetäjä
06.08.2004 11:29:56

Vai siltä näytti. Jos olet joskus nähnyt laivalla Power Stationin, niin Timppa soitti siinä fonia ja toista kiipparia. Plus stemmalaulut. Ei ole varmasti mitään telkkarihymyä, jos kaveri soittaa hyvin. Miten Funkykarkurit? Onko tullut kuunneltua? Voipa olla, että ottaa päähän sen takia, että olen kyseisen kaverin kanssa soittanut useampia keikkoja. Humppa on aika kaukana, jos tarvitaan. Että siihen nähen.

Mähän sanoin että hyvin soitti ja hymyili...LUKEKAA näitä juttuja edes hieman ajatuksella...Funkykarkureita olen kuullut ratiosta,ok bändihän se lienee,jos tykkää...laulu on kyllä ahistavan kuulosta,ehkä sävellajit on hiukkasen liian kireitä?Ja ei toi suamenkieli oikeen istu tollaseen musaan...

Ottaa päähän???Mikä???Se että olet tehnyt keikkaa jonkun kaa???...hei perustakaa nyt sinne WW-vihaamo,kun kerran mitään ei voi enää sanoa ilman että joku takertuu jokaiseen pikkuseikkaan....mähän sanoin että bändi oli hyvä,piristävän erilainen,Arjakin oli parempi kuin aikoihin olen kuullut,mun kaltaseltani vittuuntuneelta kyynikolta toi on jo kohtalaisen positiivista palautetta...no jokuhan sanoi aikanaan että tosikot ovat mukava lisä tällä palstalla;-)

Niin siitä haitarista,ai se oli Rantatalon Matti,no tutulta näytti,siitä on kyllä niin monta vuotta kun olen Hirvoskan(?) bändissä miehen nähnyt että en ollut tunnistaa...tyylikästä soittoa,kaikin puolin :-)
mack the knife
06.08.2004 13:07:41
Sori nyt WW. En enää kirjoita kännissä tänne mitään. Ensinnäkään ei näköjään osaa lukea mitään eikä sitten edes kirjoittaa minkäänlaista asiaa. Menen katkaisuhoitoon ja sitten kirjoitan seuraavat jutut. :) Kyllähän tuo jo valmiiksi pelotti tulla katsomaan, mitä on tullu laitettua.
Terv. Karhun ja jaloviinan ystävä.
mr.muzak
06.08.2004 13:19:03

CoB ehdottomasti kaipaisi kyllä hyvää haitaristia riveihinsä, Baron voisi vaikka hoitaa tämän miehen seuraavaan CoB-jamitteluun?!
baron
06.08.2004 13:34:24

CoB ehdottomasti kaipaisi kyllä hyvää haitaristia riveihinsä, Baron voisi vaikka hoitaa tämän miehen seuraavaan CoB-jamitteluun?!

Ilman muuta, eiks haitari oo kiipparit tai jos ei oo, niin ainakin voisi olla.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
pekkajau
10.08.2004 09:51:46
(Piano)Hanuri=Mahaflyygeli
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
M.i.k.key
10.08.2004 12:43:07
(Piano)Hanuri=Mahaflyygeli

Vaakahaitari?
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
dizzy
10.08.2004 12:51:39
Vaakahaitari?

Vaaka-ankkuri
Sandy
10.08.2004 19:20:44

Eiköhän tämä kaiffari vaikuta vaan tälläkin foorumilla... Ainakin mun erittäin salaisten lähteiden mukaan! Että pidäpäs vaan Fuzzy silmät auki niin pian on COB:ssa yks jäsen lisää!
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
Fuzzy Boner
10.08.2004 20:49:57
Eiköhän tämä kaiffari vaikuta vaan tälläkin foorumilla... Ainakin mun erittäin salaisten lähteiden mukaan! Että pidäpäs vaan Fuzzy silmät auki niin pian on COB:ssa yks jäsen lisää!

Aijaa.. Mä en oo huomannu mitään. Mul on aina pää alhaalla
baron
10.08.2004 21:10:10

Meillä on aina tilaa hyville kiipparisteille ja hyvännäköisille bändäreille!
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)