Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Indica
1 2 3 4 515 16 17 18 19
Stain
05.08.2004 20:21:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan kuullut tästä varmaankin melko uudesta bändistä? Olen kuullut yhden biisin, Scarletin ja se kuulosti melko hyvältä, jos olisi ollut vielä vähän rokimpi veto niin avot. Laulajalla oli jotenkin kiva ääni.
 
Time is never time at all you can never ever leave without leaving a piece of youth
HaloOfFlies
05.08.2004 20:24:16 (muokattu 05.08.2004 20:24:51)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen nähnyt jossain tv-ohjelmassa, olisiko ollut Katso Pois, jossa tuo kyseinen bändi soitti. Surkea kuin mikä. Basisti oli kyllä melko namu.
 
"Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen
opuh
05.08.2004 21:11:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään aamulla tuli niiden Scarlet kappaleen video tv:stä ja aika huono se oli.
 
Hahahah
Antti1997
05.08.2004 23:13:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen nähnyt jossain tv-ohjelmassa, olisiko ollut Katso Pois, jossa tuo kyseinen bändi soitti. Surkea kuin mikä. Basisti oli kyllä melko namu.
 
Mä näin kans. Laulaja oli aika helmi, kosketinsoittaja ei. Muita en muista. Hyvä biisi se Scarlett.
 
Puhtaus on puoli ruokaa, mutta ei siitä kyllä nälkä lähde.
Nightwish
05.08.2004 23:39:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy hehkuttaa,ne on mun kavereita :)
Niiden ikuinen virta on mun mielestä parempi kuin Scarlett. Tosin en kyllä henk.koht. pahemmin kuuntele tuon tyylin musiikkia.
 
Seasons don't fear the reaper Nor do the wind, the sun or the rain
Walrus
06.08.2004 01:12:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nättejä tyttöjä mutta niiden musiikista en paljoa tiedä. Kyllähän niiden kanssa vois vaikka vähän "jamitella" :)
 
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
lion
06.08.2004 08:41:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Indican laulaja (muistaakseni laulaja) seurustelee Private Linen kitaristin kanssa.
 
- Li'oN
 
Musiikissa on joitakin asioita jotka eivät musiikkiteknologian kehittyessä muutu miksikään, kuten: Kun rahaa pistetään palamaan, niin paska alkaa haista. Rankasti.
Cutter
06.08.2004 14:18:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nää, ei oikein sytytä tämä bändi. Jotenkin tuntuu, et täs on liikaa yritystä. Ei ole oikein mitään erikoista,ei mitään mistä mä tykkäisin.
 
Niin mitä piti tehdä?
GuitarMonster
06.08.2004 14:21:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Surkea kuin mikä.
 
Niin oli.
 
chico_miguel
06.08.2004 16:16:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tunnen yhen tytöistä... Mun mielestä ne on lahjakkaita.
 
"Eres tú cabron hijo de puta"
Stain
06.08.2004 16:31:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tunnen yhen tytöistä... Mun mielestä ne on lahjakkaita.
 
Joo, kyllä he mielestäni vaikuttavat paljon lupaavammalta bändiltä kuin jotku Tiktak, verrattuna nyt toiseen "tyttöbändiin".
Saa nyt sitten nähdä. Kunhan tekisivät musiikkia rock&roll-asenteella.
 
Time is never time at all you can never ever leave without leaving a piece of youth
Henko
08.08.2004 15:31:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämäkin bändi on kuulemma jotain "goottivaikutteista"...
 
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
sepeli
08.08.2004 17:04:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pohjois-Helsingin Bändikoulun kasvatteja myös kuten Tiktak. Musiikki ei suuremmin säväytä, Provinssissa kuuntelin pari minuuttia, mutta laulaja on kuumis.
 
"Kyllä tuo sormettaminen on ihan ok." -Erkki-Pekka J. Helle, Bees & Honey - palsta Suosikki 7/04
Laurila
29.09.2004 21:38:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löysinpäs keskustelun näistäkin. Mielestäni todella hyvä bändi, energinen tyttöorkka jolla on sanottavaakin. Pidän myös heidän musiikkinsa satumaailmassa liikkuvasta hengestä... Pakko myöntää että kolahtaa kun kuulee
 
Lux
30.09.2004 00:01:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen iloinen siitä, että Suomen pop/rock-piirit saivat uuden lahjakkaan biisintekijän. Levyllä on muutama erinomainen sävellys. Tekstipuolella pientä hapuilua ja nuoruuden kokemattomuutta, mutta se on anteeksiannettavaa vielä 10 vuotta vanhemmillekin tekstinikkareille. Sen sijaan biiseissä paistaa hyvä melodian- ja draamantaju sekä hiukan tavanomaista mielikuvituksellisempi soinnutuspolitiikka.
 
Povaan biisintekijä-laulaja-kitaristi-viulistille pitkää uraa. Ja miksei koko bändille.
 
Ikävää, että meillä pitää yhä tyttöbändien lunastaa uskottavuutensa niin paljon hankalammin, kuin poikien.
 
Ekasta sinkkubiisistä en koommin välitä, mutta levy vain paranee loppuaan kohden. Vikat biisit on loistavia.
 
Laulajan soundi on myös riittävän persoonallinen herättääkseen reaktioita puolesta ja vastaan. Hyvä niin. Ja teinikielellä sanottuna ihq vibra!
 
Tutustukaa levyyn. Kuuleeko kukaan muu siinä 80-lukulaisia tunnelmia? Miksi mulle tulee parista biisistä mieleen Jussi Hakulinen?
 
vapaus veljeys vandalismi
Nixzar
30.09.2004 00:33:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan positiivinen poppoo.
 
*IHKK #12*
Rattata
30.09.2004 07:26:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se ensimmäinen sinkku ei hirmuisesti kolahtanut, mutta se "ikuinen virta" on ihan kivan kuulonen.
 
Tämäkin bändi on kuulemma jotain "goottivaikutteista"...
 
Joo naurahdin aikalailla tälle.
 
"Take seven pastilli? and call me in the morning" IMIK #23
sepeli
30.09.2004 09:43:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se ensimmäinen sinkku ei hirmuisesti kolahtanut, mutta se "ikuinen virta" on ihan kivan kuulonen.
 
Täytyy kyllä myöntää että ihan mukava rallastushan tuo on.
 
You have not seen a gay action movie shot until you've seen Chuck look back over his shoulder as he dispatches an enemy with his devastating tailpipe. | IMIK #22
Pluto
30.09.2004 11:51:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändi tuntuisi omaavan ihan mielettömän hyvän melodiatajun. Laulajalla kiva ääni. Ei mikään mun namisuosikkini, mutta aika pirteä tapaus suomalaisessa poppiksessa. Jee!
 
Dillon, you son of a bitch!
Tympee Huttunen
30.09.2004 12:25:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän hämää, kun ne kaikki hymyilee aina videoissa.
 
"Osa kirjeestä Macrolle: "...voisit tulla oikeestaan käymään siel sit autol, selvinpäin ihan käymää mun kans vaik kahvil, niin voitais keskustella ihan kunnol, kun nyt kun sua oon nähny niin oot aikas tuiskees ollu"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 515 16 17 18 19

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «