Aihe: Pellavarock
1
dora
01.08.2004 16:13:23
Tästä aiheesta en ainakaan haulla löytänyt mitään, joten jos et vielä huomannut päätin aloittaa uuden.
Haluaisin hieman tietää tuosta pienois-festivaalista. Onko ketään kuka olisi siellä ollut edellisinä vuosina? ja millaisia kokemuksia siitä on jäänyt? Tuo olisi ainakin itselleni yksi varteenotettava vaihtoehto päättää kesälomani, mutta ensin haluaisin saada siellä käyneiltä mielipiteitä. Ja ei tarvitse vaivautua pistämään linkkiä ko. sivustolle, olen siellä jo käynyt. kiitos.
Optimistiksi sanotaan ihmistä, joka ajaa ladalla moottoritien ohituskaistalla.
Ben_D
01.08.2004 23:51:44

Käys vilaseen Aafolfin Pellavarock 2003 festariarvostelu hänen sivuiltaan -> http://www.aadolf.com/festarvostelut.html
dora
02.08.2004 15:48:03
Käys vilaseen Aafolfin Pellavarock 2003 festariarvostelu hänen sivuiltaan -> http://www.aadolf.com/festarvostelut.html

minä kiitän tuosta! Oli itseasiassa erittäinkin hauskaa luettavaa. Oletko itse ollut ko. "festarilla" joskus männä vuosina?
Ben_D
02.08.2004 17:02:30

minä kiitän tuosta! Oli itseasiassa erittäinkin hauskaa luettavaa. Oletko itse ollut ko. "festarilla" joskus männä vuosina?

Paljon on tullut vuosien mittaan festareita kierrettyä, mutta tämä on jäänyt aina väliin. Johtuisiko sitten myöhäisestä ajankohdasta. jolloin on jo lomat loppu tms. Nyt osuu sopivaan saumaan kun toi 14.8 on viimenen lomaviikonloppu ja pitää mennä muutenkin mutsin kekkereihin Hämeenlinnaan.
dora
03.08.2004 19:24:23
Paljon on tullut vuosien mittaan festareita kierrettyä, mutta tämä on jäänyt aina väliin. Johtuisiko sitten myöhäisestä ajankohdasta. jolloin on jo lomat loppu tms. Nyt osuu sopivaan saumaan kun toi 14.8 on viimenen lomaviikonloppu ja pitää mennä muutenkin mutsin kekkereihin Hämeenlinnaan.

voi olla hyvinkin,että tänä vuonna myös minä löydän Lammilta itseni tuolloin 14.8. enpä muuten olisi tuosta sen enempää edes kysellyt, tyhmä minä! Täytyy vain nyt joku saada suostuteltua mukaan, joko hyvällä vai vähemmän hyvällä. Niinkuin jo sanoin, mikä olisikaan parempi tapa lopettaa lomansa, kuin viettää päivä hyvän musiikin parissa.
Jaqiwar
05.08.2004 19:35:15

Helvetin hyvät mini-festarit ovat olleet viime vuosina. Hyvä että tänä vuonna bändit eivät ole sitä samaa Trio Niskalaukaus, Kotiteollisuus jne. linjaa.

Pellavarockkiin mars!
Koskaan ei ole liikaa säröä/phaseria/chorusta/delayta
Ben_D
13.08.2004 00:44:40

Joo, mennään mennään ;) Liput jo kourassa. Perjantaina ekaks Kouvolan Rytmikattiin Club-Undergroundiin stekkaa frendien pumput (Pickup ja Dead revolution) ja sit aamulla Lammille. Viina virtaa ja hevi soi!!!

Ja Lammilta Hämeenlinnan Elomessuille ja Metropolin yläkertaan, jossa ei diskojytä soi.
http://www.jatkoaika.com
seeprahim
13.08.2004 12:18:48
Onhan sinne jo ihan perinteenkin vuoksi raahauduttava.
"i feel just like a Leonard Cohen-record.. nobody listens to me."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)