buntta 03.08.2004 07:59:07 | |
---|
Kerätäänpä nyt tämäkin lista (vähän saa kvinttikin kiertää): Olinpa kerra Suomen Turussa soittamassa konsertissa, jossa solisteina toimi tangotähtösiä. Konsertilla kerättiin rahaa kehitysvammaisille lapsille. Eräs turkulainen tangoprinsessa tokaisi esityksensä jälkeen: "kyllä teillekin aurinko paistaa, vaikka olettekin vammaisia". Jopa minun kyyniselle luonteelleni se oli veret seisauttava spiikki. |
isojussi 03.08.2004 10:22:38 | |
---|
Olipas letkautus! Itselläni on ollut ETUOIKEUS olla tekemisissä kaikenlaisten erityislasten - niin vammaisten, kuin muidenkin ja voin kertoa, että meillä "taviksilla" olis paljon oppimista heiltä - varsinkin positiivisuudesta ja elämänmyönteisyydestä. Omapoikanikin on erityislapsi (tässä muuten termi, jota kannattaa viljellä.: Sopii hyvin kaikkiin tapauksiin, eikä loukkaa ketään), ei tosin varsinaisesti vammainen, vaan lähinnä halkiolapsi, jolla on myös paha skolioosi ja moiset letkautukset tökkäsee kyllä pahemman kerran. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Jaskaa pakoon 03.08.2004 11:20:36 | |
---|
Aloitetaan, buntta, kyynisyyskilpailu! Itse päästin kerran suustani härkäsammakon Ellivuoressa taannoin. Bändissämme oli jo pitkään ollut tapana muuttaa kaikkien keikkapaikkojen, joiden nimi on yhdyssana - ja niitähän riittää - nimen jälkiosa sanaksi "helvetti". Tämä iljettävä tapa teki leviämistään spiikkeihinkin ja niinpä sanoin sotaveteraaneja tulvillaan olevassa salissa: "Seuraavana valssina Elämää juoksuhelvetissä" |
Timi 03.08.2004 12:23:28 | |
---|
Vanhankellarissa kerran piti spiikata senhetkinen tangoprinssi lauteille,ei hän mikään hintin näköinen ollut,mutta tuli laukaistuksi:Hyvä yleisö,nyt on vuorossa Tangoprinsessamme ------------!Vähän nolotti. |
isojussi 04.08.2004 00:17:38 | |
---|
...Vähän nolotti. Miksi ihmeessä?? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Jaskaa pakoon 04.08.2004 13:10:34 | |
---|
...Vähän nolotti. No niin nolotti Ellivuoressakin, kun yksi rollaattoritaistelija tuli em. spiikin jälkeen ojentamaan muistutellen hyvän käytöksen merkityksestä. En voinut muuta kuin yhtyä ukon sanoihin, mutta kun se railo ei silloinkaan avautunut pelastavasti jalkojeni alla. Silloin oli tavallista isompi sukupuolielin otsassa, kun ensin oli ollut samassa paikassa hääkeikka klo 14 ja sitten tuntikaupalla käkkimistä ja sitten ravintelikeikka päälle. Samaan aikaan alhaalla touhusi Kirka, joka mentyämme katsomaan settien välillä kuulutti, että "Täällä onkin oikein rokkibändi, eikä mikään hikinen ravintolatrio!" |
pekkajau 04.08.2004 13:38:38 | |
---|
Juce kai spiikkas joskus Iloharjulla about -82 tai -83: "Kaikki suomen vammaiset kerääntykää ja liittykää yhteen ja muutakaa kaikki joukolla Vammalaan!" Tää spiikki liittyi semmoiseen suurempaan konaisuuteen jossa oli oikeasti opetus! Niin kun Juicella aina! Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
Timi 04.08.2004 22:55:18 | |
---|
Paukahti nyt muistoista,ja eikä niin kaukaakaan.Olin messukeskuksessa melkoisen suurissa"jenkkitapahtumissa" spiikkaamassa erään osaston juttuja,kun laukaisin,että täällä on kello se ja se muotinäytös jossa Janina esittelee alusvaatteita ja esityksen jälkeen ne jaetaan yleisölle.Turisin jossain vaiheessa myös hallin pääkuuluttajan kanssa tästä jutusta ja eikö perkele hän täräytti saman jutskan koko hallille ja tietty myös mikä osasto.Alkoi jo ennen tiettyä kellon lyömää parveilla raavaita kundeja osaston edessä melkoinen joukko,ajattelin, että kovilla kundeilla on aina vähän kakkaa housuissa.Astuin lauteille ja kuulutin että näytöstä oli siirretty aikaisemmaksi ja oli jo pidetty ja kiitin osanotosta.en tiedä kuinka moni tajusi että oli aprillipäivä ja pelotti niin pirkuleesti,vedinkö yli. |
isojussi 05.08.2004 11:24:26 | |
---|
...Astuin lauteille ja kuulutin että näytöstä oli siirretty aikaisemmaksi ja oli jo pidetty... Mitä Janina sanoi, kun olit yksin paikalla? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Martso 05.08.2004 11:24:28 | |
---|
Paras mitä oon kuullut kuulutettavan: "Seuraavaksi lavalle astuu kiivas vitun mies ja lämmin jaloviinan ystävä - Jussi Raittinen!" ...kyllä, se oli Topi asialla :) ...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta... |
isojussi 05.08.2004 11:53:35 (muokattu 05.08.2004 11:53:57) | |
---|
Mä spiikkasin J.Raittisen perjantaina seuraavasti: "Jo etunimensäkin puolesta kova jätkä - JUSSI RAITTINEN" Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
(Mä en muista toistanko jälleen itseäni eli oonko laittanut tän johonkin muuhun osastoon?) Joka tapauksessa eräässä kapakassa oli ollut tämmönen komppikone+solisti orkka pilaamassa iltaa ja siinä oli ollut semmonen juhlaporukka ja siitä juhlaporukasta oli tullut yksi rouva kysymään jotta voisiko orkesteri nyt soittaa jonkun sopivan tilanteeseen sopivan kappaleen omistettuna hänen äidilleen kun he ovat viettämässä äidin 85-vuotis syntymäpäiviä kyseisessä ravintolassa? Solisti oli tokassu: "Juu... me soitetaan se Viimeinen Kevät!" Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |