Mase 04.08.2004 07:27:15 | |
---|
Kyllä mä ainakin voisin jättää nää inssin hommat muille koodinnyplääjille ja ruveta täyspäiväiseksi humpansoittajaksi, jos siitä joku maksais +2000 euroa/kk ympäri vuoden... Mieluusti se alle 15 keikkaa/kk ettei tarttis olla joka päivä töissä, onko kellään kitaristille tarvetta ;) |
baron 04.08.2004 07:53:00 | |
---|
Mä oon tehnyt näitä hommia vasta 10 vuotta enkä ole nähnyt vielä kaikkea. Jos Jenkkamies on kolmessa vuodessa nähnyt kaikki, kai tästä täytyy lähteä optikolle. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Joni K. 04.08.2004 08:01:45 | |
---|
Mä oon tehnyt näitä hommia vasta 10 vuotta enkä ole nähnyt vielä kaikkea. Ollaan varmaan oltu koko ajan väärässä paikassa, yhtäaikaa. |
Simplex 04.08.2004 08:11:56 | |
---|
Te muusikot olette jostain syystä kovin katkeraa porukkaa. Mistäkähän se mahtaa johtua? Jos olet soittanut vasta kolme vuotta tanssiorkesterissa niin kysymyksesi on ihan ok. Hienolla silmällä voi erottaa katkeruuden ja ammattiylpeyden mutta tuollaista silmää ei saa kolmen vuoden kokemuksella. Selkeä provo, tai sitten puupää. Itseään kunnioittavat soittajat eivät aliarvioi mitään soitettavaa helpoksi, ei ainakaan ääneen. I might as well go back over yonder... |
Jäärä 04.08.2004 09:21:04 | |
---|
Mun trumpetisti väittää, että kun se hautajaisissa soittaa 45 sekunnin fanfaarin... Kai on olemassa joku laki joka kieltää tämmöisen mesoamisen ja älämölön? Vainaja ainakin peljästyy, eikä tule mieleen enää tulla sieltä rajan takaa kummittelemaan ja häiritsemään eläviä, kun vielä jossain tuoreessa astraalimuistissa on tuomiopäivän pasuunan ym. karmeat äänet. Suomen Hiihtoliiton luvalla. |
R.Syke 04.08.2004 10:46:03 | |
---|
Kai on olemassa joku laki joka kieltää tämmöisen mesoamisen ja älämölön? Vainaja ainakin peljästyy, eikä tule mieleen enää tulla sieltä rajan takaa kummittelemaan ja häiritsemään eläviä, kun vielä jossain tuoreessa astraalimuistissa on tuomiopäivän pasuunan ym. karmeat äänet. Jari Tervon jonkin kirjan alussa on kuvaus, miten harrastelijatrumpetisti aamulla hotellihuoneessa puhaltaa vikittelemänsä kottaraisen korvaan korkean c:n, täysillä. Ei tarvinnut puhelinherätystä - oli puhallinherätys. Suosittelen lukemaan ja varsinkin puhaltajia - kokeilemaan. |
jenkkamies 04.08.2004 20:20:12 | |
---|
Jenkkamies tekee vaan kesäisin keikkaa? Mites se suu sitte talvella pannaan ku räntä lentää? Paitsi, että noilla tuloilla voi tietty viettää talven vaikka Ameriikassa.. Kyllä, pyrin keikkailemaan vain kesäisin ja elän suu säkkiä myöden. Älkää nyt kiivastuko, nämä ovat vain mielipiteitäni ja omia kokemuksiani. |
baron 04.08.2004 22:31:50 | |
---|
Kyllä, pyrin keikkailemaan vain kesäisin ja elän suu säkkiä myöden. Älkää nyt kiivastuko, nämä ovat vain mielipiteitäni ja omia kokemuksiani. Aina paranee, sä oot keikkaillut kolme kesää ja nähnyt kaiken! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
clave 04.08.2004 23:56:55 | |
---|
Muusikot, isoja lapsia. Jos toi otsake on tarkoitettu ikäänkuin provotyyppiseksi moitteeksi niin olen eri mieltä. Nimenomaan muusikoiden ehdottomasti pitäisi säilyttää linkki sinne omaan sisäiseen ja luovaan lapsuuteen. "Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt" |
...Nimenomaan muusikoiden ehdottomasti pitäisi säilyttää linkki sinne omaan sisäiseen ja luovaan lapsuuteen. Olipas hyvin sanottu! Kyynisiä insinöörijäpittäjiä on tässä maailmassa muutenkin tarpeeksi. Sitäpaitsi 100%:n suoritus vaatii 0%:n kahleet. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
JK 05.08.2004 12:00:24 | |
---|
Kyllä, pyrin keikkailemaan vain kesäisin ja elän suu säkkiä myöden. Älkää nyt kiivastuko, nämä ovat vain mielipiteitäni ja omia kokemuksiani. Täytyypä ollakin suu aika säkkiä myöden... Jos keikkailet vain kesällä, touko - syyskuu se on parhaimmillaan 5 kk x 3000 = 15000 / v (brutto ilmeisesti) Jos nettona sitten 10000 eur niin ei sillä meikäläinen eläis kuin noi kesäkuukaudet. Talveksi pitäis vaipua horrokseen ja nukkua talviunta jossain puun kolossa... Tietysti toi on hyvä liksa jos pappa betalar allt ja mamma tvättar pyykit ja ger mat.. (Porvoolaisittain lausuttuna) "Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies |
jenkkamies 06.08.2004 20:10:11 | |
---|
Täytyypä ollakin suu aika säkkiä myöden... Jos keikkailet vain kesällä, touko - syyskuu se on parhaimmillaan 5 kk x 3000 = 15000 / v (brutto ilmeisesti) Jos nettona sitten 10000 eur niin ei sillä meikäläinen eläis kuin noi kesäkuukaudet. Talveksi pitäis vaipua horrokseen ja nukkua talviunta jossain puun kolossa... Tietysti toi on hyvä liksa jos pappa betalar allt ja mamma tvättar pyykit ja ger mat.. (Porvoolaisittain lausuttuna) Niin, kun hoitaa asiansa hyvin, tällainenkin on mahdollista. Lievää provosoitumista havaittavissa?? |
baron 06.08.2004 21:31:18 | |
---|
Niin, kun hoitaa asiansa hyvin, tällainenkin on mahdollista. Lievää provosoitumista havaittavissa?? Ei papalla satu olemaan naimatonta tytärtä? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Simplex 06.08.2004 21:57:41 | |
---|
Ei papalla satu olemaan naimatonta tytärtä? Voitais panna jakoon... I might as well go back over yonder... |
Jaskaa pakoon 07.08.2004 11:46:48 | |
---|
Voitais panna jakoon... Ei, koska Janna pääsi pakoon! |