Mrezzye 02.08.2004 12:47:35 | |
---|
Löytyykö kaavioita tai linkkejä mistä saisi ohjeet rakennukseen? Vai onko järkevämpää suosiolla kävellä alan liikkeeseen setelit kourassa? Mitään kovin hifiä ei ole tarkoitus hankkia, ihan kotinauhoitteluun sopivaa vain. ...Let him who hath understanding, reckon the number of Ezzymania... |
M.Hanski 02.08.2004 13:17:28 | |
---|
Behringer Ultra-DI 100 maksaapi 40 euroa St.Paul's Sound -musakaupassa. Jos rakentelu harrastusmielessä ei ole itse tarkoitus, kannattaa ehkä ostaa. Se pittee tietee! |
magic 02.08.2004 13:20:01 | |
---|
Löytyykö kaavioita tai linkkejä mistä saisi ohjeet rakennukseen? Vai onko järkevämpää suosiolla kävellä alan liikkeeseen setelit kourassa? Mitään kovin hifiä ei ole tarkoitus hankkia, ihan kotinauhoitteluun sopivaa vain. Rakenna tällainen jos haluat rakentaa, kalleimmat osat ovat kotelo ja liittimet joten tästä voi tehdä halvan tai hyvän. Ja jos se on kotiäänittelyyn tarkoitettu käy vähän heppoisemmatkin kotelot. http://sound.westhost.com/project35.htm |
poppamies 02.08.2004 13:21:57 | |
---|
Eihän se yksinkertaisimmillaan ole kuin muuntaja. Aktiiviboksit tietenkin erikseen. Olisin myös sitä mieltä että ei kannata alkaa rakentamaan ellei ole joku määrätty tarkoitus. "G-strings are for strippers" |
reiska p 02.08.2004 13:47:34 | |
---|
Olen itsekin ajatellut midikontrollerin rakentamista. Tarkoituksena lisätä kontrolleja sekvensseriä käytettäessä. Voikohan kaikilla midibokseilla lähettää jatkuvaa kontorollidataa kosketinsoittimeen, jos sitä käyttäysi myös soittaessa. |
Mrezzye 04.08.2004 22:22:51 | |
---|
Ostin tänään Audiodivarista uuden passiivisen DI-boksin 15€:lla joka varmaan pelittää ihan vallan mainiosti kotinauhoittelussa. Ei ehkä kannata itse rakentaa, kun jo pelkkä laatikko maksaa varmaan saman verran elektroniikkaliikkeessä. ...Let him who hath understanding, reckon the number of Ezzymania... |
M.Hanski 05.08.2004 08:03:21 | |
---|
Ostin tänään Audiodivarista uuden passiivisen DI-boksin 15€:lla joka varmaan pelittää ihan vallan mainiosti kotinauhoittelussa. Ei ehkä kannata itse rakentaa, kun jo pelkkä laatikko maksaa varmaan saman verran elektroniikkaliikkeessä. Minkä boksin noin halvalla sai? Se pittee tietee! |
Mrezzye 05.08.2004 08:57:01 | |
---|
Minkä boksin noin halvalla sai? Millennium DI-E. Laitanpa kommenttia toimivuudesta, kunhan viikonloppuna ehdin testailla. Myyjä aikoi ostaa noita myös omalle vuokrafirmalle, joten kyllä kai ne pitäisi olla ihan toimivia. Toisaalta tuollainen metallilaatikko ja nuo komponentit maksaa takuulla paljon enemmän, jos lähtee ostelemaan Bebekistä tms. ...Let him who hath understanding, reckon the number of Ezzymania... |
M.Hanski 05.08.2004 09:08:31 | |
---|
Millennium DI-E. Laitanpa kommenttia toimivuudesta, kunhan viikonloppuna ehdin testailla. Myyjä aikoi ostaa noita myös omalle vuokrafirmalle, joten kyllä kai ne pitäisi olla ihan toimivia. Toisaalta tuollainen metallilaatikko ja nuo komponentit maksaa takuulla paljon enemmän, jos lähtee ostelemaan Bebekistä tms. Katos vaan, T-kaupassa 10,50 e. Ei oo hinnalla pilattu varsinkaan, jos kestävyys ja äänenlaatu ovat kohdallaan. Komponenteille tulee kyllä takuulla enemmän hintaa. 15 e:lla saa ehkä kotelon, yhden plugiliittimen ja yhden XLR-liittimen. Se pittee tietee! |
Mikko Kankaanpää 05.08.2004 09:15:44 | |
---|
Mitä itsellä noista millenium mikkiständeistä ja piuhoista on kokemusta niin kannattaa jättää DI loota ostamatta. Piuhoista osa oli valmiiksi rikki ja ständeistä hajosi kaikki osat jotka ylipäätään voi hajota käsittämöttömän nopeasti. Mikko http://www.uraltone.com |
Mitä itsellä noista millenium mikkiständeistä ja piuhoista on kokemusta niin kannattaa jättää DI loota ostamatta. Piuhoista osa oli valmiiksi rikki ja ständeistä hajosi kaikki osat jotka ylipäätään voi hajota käsittämöttömän nopeasti. Tämä oli jotenkin odotettavissa. ;) Noh, odotellaan vielä Mrezzyen tuomiota itse DI-boksista. Se pittee tietee! |