Aihe: AC/DC - maailman parasta rockia jo 30 vuotta
1 2 3 4
HC-Audio
04.08.2004 21:16:46

Tää oli kyllä kopsattu jostai, ei kukaa ihmine jaksa tällästä tänne kirjottaa. Mut ethän sä välttämättä ookaa ihminen, vai mitä?
"Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki
Angus
04.08.2004 21:30:54

Pyysin sinulta varmistusta. ;)

Ahaa :-) Jep jep.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
EtG
04.08.2004 23:50:20
Jep. Kyllä ne on jaksanut vääntää. Loistavaa musiikkia.
Pakkanen karistaa nudistit
Aleksi-serkku
05.08.2004 12:49:53 (muokattu 05.08.2004 12:51:39)
Kohta tulee Herr Scottin kuolemasta 25 vuotta.

Ac/dc:n Back In Black oli mun ensimmäinen Hard-Rock-levy, ja sen kuuleminen jätti mut tälle tielle pysyvästi.

Ac/dc on aina ollut mulle henk.kohtasesti ihan älyttömän tärkeä bändi, ja tulee sitä varmasti olemaan ihan kiikkustuoli-ikään asti.

For those about to rock... ...we salute you!
Trust me, I know what I'm doing! MEKKALA #4
Aleksi-serkku
05.08.2004 12:50:29 (muokattu 05.08.2004 12:51:10)
Miksi tyytyä yhteen...

Eli tuli siis tuplat.
Trust me, I know what I'm doing! MEKKALA #4
dakota
05.08.2004 12:55:47
Plussa hyvästä kirjoituksesta. AC/DC - Maailman parasta MUSIIKKIA jo 30 vuotta.

Mikähän siinä on kun en oikein jaksa innostua tästä bändistä... paljon parempaakin rockia on tehty ja tehdään koko ajan :) No tää oon vaan mä.
Angus
05.08.2004 13:49:05

Kohta tulee Herr Scottin kuolemasta 25 vuotta.

Jep, 6 kuukautta ja 4 päivää näin nopeasti laskettuna vielä aikaa tuohon.

R.I.P. Bonnie
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Vainhaalee
06.08.2004 00:47:18
Kyynel valuu poskea pitkin alas...

Muistan vielä elävästi tuon päivän jolloin "lainasin" veljeni muuttokuormasta The Razor´s Edgen... Se jätti syvät jäljet kuusivuotiaan pojan rintaan... *ihanaa*

MissonmunPowerage? Ja nyt soittamaan ja lujaa...
Soittakaa Kundi meikkaa! Perkele!
oulukyllosa
06.08.2004 21:44:00

Hieman off-topic mutta katsoin eilen School of Rock elokuvan jossa AseTase oli hyvin esillä...mä jo aattelin ku rupesin kattoo filmiä attä tämä on tyypillinen paikka jossa kajahtaa kohta AC/DC,sen jotenkin tietää ku perusrock-hyvät fiilikset-mättöpaikka tulee että mikä sieltä kajahtaa...

Varsinkin lopussa oleva It`s a long way to the top if you wanna rock n´roll-jamittelu on hupaisa.Kattokaa leffa ihmeessa.Kiva leffa ku ottaa rennon asenteen.
-play some skynyrd, man!-
Angus
07.08.2004 00:05:41

Joo kyllähän tuo lämmitti mieltä nähdä 'DC "juttuja" niin monessa kohtaa tuossa leffassa. Kuitenkin ehkä liian "perus jenkkileffa", niin ennalta-arvattava, että pahaa tekee.

Ainiin ja sitten taas enemmän asiaan liittyen, huhujen mukaan AC/DC saattaisi keikkailla ensi kesänä Australiassa( eli siis tänä talvena, koska australiassahan on kesä kun meillä on talvi?), näin kertoi joku tuore australialaislehti. Toivotaan parasta!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)