Teemu Tee 03.08.2004 14:55:13 | |
---|
Tällä hetkellä eniten ensi la häävalssi "Orvokkiseppele". Ei varmalla jää ohjelmistoon. Juu ja AHAv-akan "Tyttären valssi" on käydyistä korpivalsseista vihoviimeinen. Tyhjän saa pyytämättäkin |
R.Syke 03.08.2004 18:11:07 | |
---|
-ABBAn sillejä! Kuuntelu menettelee. |
isojussi 04.08.2004 00:48:36 | |
---|
Yht' äkkiä tuli mieleen, että siitä Ikaalisten Valkeasta Ruususta en pahemmin kyllä piittaa. Onneks sitä ei juuri toivota. Muuten kyllä tykkään soittaa kaikkee tanssimusaa kovastikin. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
WanhaWetäjä 04.08.2004 01:38:46 | |
---|
Juu ja AHAv-akan "Tyttären valssi" on käydyistä korpivalsseista vihoviimeinen. Se on kuitennii alunperin Helka Hynnisen biisi,no Haava-Kakka on sen varmaan/valitettavasti myös levyttänyt...kauhia on tzipale...varsinkin häissä morsiamen isän tulkitsemana,on sekin koettu,kele;-) |
isojussi 04.08.2004 01:43:54 | |
---|
...varsinkin häissä morsiamen isän tulkitsemana,on sekin koettu,kele;-) Ymmärrän, kun se kumminkin on vasiten ÄIDIN laulu tyttärelleen... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
WanhaWetäjä 04.08.2004 01:46:28 | |
---|
Eikös se pidä ottaa haasteena heittää maailman kuivin ja banaalein biisi hyvin? Kai Frank Sinatra olisi heittänyt hyvän tulkinnan vaikka ukko Nooasta? Sellanen biisi kun Eino Lehtisen "Neiti Elokuu"olis ollut kyllä kiva kuulla Frankie- boyn tulkitsemana,minkähänlaisiin svääreihin tuo mestariteos olisikaan noussut saadessaan arvoisensa tulkitsijan?? Uudet kolme inhokkia kautta aikojen : 1. Tyttären valssi(Helka Hynninen) 2. Neiti Elokuu (Eino lehtinen) 3. Jätkän humppa ((Suolen)Mutkattomat) |
mack the knife 04.08.2004 12:27:16 | |
---|
Kukahan on keksinyt sen kuningasajatuksen, että Paratiisi soitetaan foksina. Ei ole yks eikä kaks bändiä, joiden olen kuullut sitä veivaavan. Ja haitarilla. Voe helevetti! Olin Kaustisilla, soiteltiin Pelimanni-ravintolan terassilla kolmella haitarilla ja viululla mitä sattui mieleen tulemaan. Sitten yksi hanuristi sanoi, että soitetaanpa se Paratiisi. Minä laitoin haitarin lattialle, ja sanoin, että nyt tuli biisi jota en soita koskaan tällä vehkeellä. Kyselivät, miksi ihmeessä. Sitä nyt vain ei saa tehdä. Eikä varsinkaan foksina. Sillä selvä. Maj7:stä saa turpaan, 11:sta ja 13:sta tapetaan... (K.Tapio) |
Kukahan on keksinyt sen kuningasajatuksen, että Paratiisi soitetaan foksina... Onko foksi joku jalostettu versio hunpasta? "G-strings are for strippers" |
Jaskaa pakoon 04.08.2004 12:41:35 (muokattu 04.08.2004 12:42:15) | |
---|
Paratiisi .... haitarilla. Voe helevetti! Kyllä se nyt ainakin meikäläisen on pakko soittaa haitarilla. Ei se soitin sitä kappaletta pahenna, vaan soittotapa. Ei haitarilla tarvi soittaa haitarimaisesti, mitä se nyt sitten tarkoittaakaan. No, foksiversiosta oun sammoo mieltä. |
hiltsi 04.08.2004 14:19:47 | |
---|
Olin Kaustisilla, soiteltiin Pelimanni-ravintolan terassilla kolmella haitarilla ja viululla mitä sattui mieleen tulemaan. Olinpas parina iltana samaisella terassilla haitaria repimässä, mutta jostain syystä muisti pätkii joten en muista tuliko paratiisia vedettyä.. :) mutta kyllä se mulla tulee joillain trubakeikoilla haitarilla hymyssäsuin vedettyä. Se täydentää mukavasti hatusta tulevaa ohjelmistoa.. ja foxina!
|
R.Syke 05.08.2004 06:33:33 | |
---|
Onko foksi joku jalostettu versio hunpasta? Tähän sanoisi Mauri Antero: -Kuulkaas, Paratiisi on piilohumppa! |
Kukko 05.08.2004 09:32:05 (muokattu 05.08.2004 09:32:21) | |
---|
Kukahan on keksinyt sen kuningasajatuksen, että Paratiisi soitetaan foksina. Ei ole yks eikä kaks bändiä, joiden olen kuullut sitä veivaavan. Ja haitarilla. Voe helevetti!
Se on vähän semmonen piilo-foksi??Mutta todella nopee.. Me ollaan vedetty se tuuli tuo,tuuli vie- kappaleen parina..Siis sen topin&A;n version.. "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
Kukko 05.08.2004 09:33:59 | |
---|
Tähän sanoisi Mauri Antero: -Kuulkaas, Paratiisi on piilohumppa! Eikös se Raulin Laivat-sovitus ole semmone piilo-humppa? "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |