carlos 01.08.2004 00:49:04 | |
---|
muutamia biisejä kuullu. ja sen perusteella ehdotin meidän bändin basistille,että ruvetaan soittamaan primuksen kaltaista musaa. kyllä mä lupaan hoitaa ne kitaraosuudet :) Rahat pitää tuhlata ennenkuin ne loppuvat. |
Novis_3 02.08.2004 16:18:41 | |
---|
On vaan hauskaa, kun joskus jotkut kovasti pokkana väitti Primuksen olevan sellasta "huume-häröilyä"... Ei taida kasittääkseni paljon jointit kierrellä niissä piireissä. Eikös Tim Alexander (enää ei saa kuulemma sanoa Herbiksi) ole kasvissyöjä.. Se Alexanderin rumpu DVD pitäs kyllä hommata.. "Me hävitään tää peli.." |
Mako 02.08.2004 21:54:34 | |
---|
Ei taida kasittääkseni paljon jointit kierrellä niissä piireissä. Eikä paljon kaljanjuontiakaan "kotivideoissa" näy. Ne on vaan luonnostaan ihan pimeitä jätkiä.. "I couldn't hold you knowing we were unhappy somehow, should have told you but I never knew 'til now" |
lug 02.08.2004 23:58:17 | |
---|
Ei taida kasittääkseni paljon jointit kierrellä niissä piireissä. eipä varmaan, vaikka kylhän jotkut aina väittää niillä kaikilla on lsd/sieni tausta.. There's a foot at the end of each of my legs. |
saturnzreturn 03.08.2004 10:12:17 (muokattu 03.08.2004 10:13:04) | |
---|
On vaan hauskaa, kun joskus jotkut kovasti pokkana väitti Primuksen olevan sellasta "huume-häröilyä"... Ei taida kasittääkseni paljon jointit kierrellä niissä piireissä. Eikös Tim Alexander (enää ei saa kuulemma sanoa Herbiksi) ole kasvissyöjä.. Se Alexanderin rumpu DVD pitäs kyllä hommata.. väärin. kyllä claypool ainakin polttelee todella paljon. tsekatkaa lyriikat mm. biiseistä dmv ja spaghetti western myös joskus luin claypoolin kysymys-vastaus palstaa ja siellä joku fani valitti sille kun se oli ollut tosi töykee sille backstagella. claypool vastasi että oli silloin syönyt ihan hillittömän määrän sieniä ja vaelteli erilaisissa pelkotiloissa... ..vaikka kyllä ovat ihan luonnostaankin melko sekavaa porukkaa my wallet's fat and so is my head |
Henga 03.08.2004 10:37:11 (muokattu 03.08.2004 10:42:18) | |
---|
Jop, tykkäilen kovasti. Näin ekan kerran elävänä Primuksen muistaakseni jotain 10 vuotta sitten edesmenneessä lepakossa. Sen jälkeen en ole ollut entiseni.. On vaan hauskaa, kun joskus jotkut kovasti pokkana väitti Primuksen olevan sellasta "huume-häröilyä"... Ei taida kasittääkseni paljon jointit kierrellä niissä piireissä. Aivan vitun sama, mutta miksi sitten Frizzlellä pyydellään anteeksi kun kaatoivat bongivettä miksauskonsolin (tai vastaavan) päälle? |
Coatl 03.08.2004 12:28:07 (muokattu 03.08.2004 12:28:28) | |
---|
Jop, tykkäilen kovasti. Näin ekan kerran elävänä Primuksen muistaakseni jotain 10 vuotta sitten edesmenneessä lepakossa. Sen jälkeen en ole ollut entiseni.. Ovatko olleet useinkin Suomessa? Ois aivan ehdoton bändi nähdä! |
saturnzreturn 03.08.2004 13:37:01 | |
---|
Ovatko olleet useinkin Suomessa? Ois aivan ehdoton bändi nähdä! oli provinssissa 1996..tai ehkä meni vuodella pieleen? my wallet's fat and so is my head |
Novis_3 03.08.2004 17:26:32 (muokattu 03.08.2004 17:28:08) | |
---|
väärin. kyllä claypool ainakin polttelee todella paljon. tsekatkaa lyriikat mm. biiseistä dmv ja spaghetti western Niin mitäs sitte jos sanotukset kertoo noin.. Onko ne välttämättä tosielämästä..?? Ja onhan noita lisääkin wynona ei päässy MTV:lle ku "karkitti nenänsä" ja Lacquerheadin kehotus "Keep on sniffin' till yer brain goes pop". (tosin kalastus tekstit tulevat varmaankin ihan omista kokemuksista.. :) myös joskus luin claypoolin kysymys-vastaus palstaa ja siellä joku fani valitti sille kun se oli ollut tosi töykee sille backstagella. claypool vastasi että oli silloin syönyt ihan hillittömän määrän sieniä ja vaelteli erilaisissa pelkotiloissa... Ja sinä edelleen uskot kaiken mitä kirjoitetaan.. Voi olla totta, mutta voi olla että ei. Lukee esim. muitakin vastauksia.. ..vaikka kyllä ovat ihan luonnostaankin melko sekavaa porukkaa Ei tommosen musiikin ja tommosten sanotusten tekemiseen tarvi ite käyttää välttämättä mitään.. Tosin mulle yks paskan hailee mitä vetelevät.. Itse kuitenkin kymmenen vuotta orkesteria seuraanneena olen tehnyt omat johto päätökseni asiasta. EDIT: Ja älkääkä nyt väittäkö, että sitä joulupukkiakaan ei ole olemassa..!!! "Me hävitään tää peli.." |
saturnzreturn 03.08.2004 19:12:37 | |
---|
Niin mitäs sitte jos sanotukset kertoo noin.. Onko ne välttämättä tosielämästä..?? Ja onhan noita lisääkin wynona ei päässy MTV:lle ku "karkitti nenänsä" ja Lacquerheadin kehotus "Keep on sniffin' till yer brain goes pop". (tosin kalastus tekstit tulevat varmaankin ihan omista kokemuksista.. :) ? tekstisi on ehkä hieman hämmentävä, tosin mulle yksi sama, mutta kyllä nyt väittäisin, että primuksen teksteissä vähän väliä vilisee kannabismyönteisiä ja kannabishuumoria sisältäviä juttuja. ei tosin aina niin selvästi kuin esim. dmv:ssä ja spaghetti westernissä, mutta kuitenkin Ja sinä edelleen uskot kaiken mitä kirjoitetaan.. Voi olla totta, mutta voi olla että ei. Lukee esim. muitakin vastauksia.. no jos itse herra claypool kirjoittaa niin en minä sitä nyt aivan suoralta kädeltä lähde epäilemäänkään. Ei tommosen musiikin ja tommosten sanotusten tekemiseen tarvi ite käyttää välttämättä mitään.. ei tarvitsekaan, itse asiassa primus ei ole tyypillistä pothead musiikkia, mutta...ääh Tosin mulle yks paskan hailee mitä vetelevät.. Itse kuitenkin kymmenen vuotta orkesteria seuraanneena olen tehnyt omat johto päätökseni asiasta. jos perustelusi rajautuu siihen, että olet kuunnellut primuksen musiikkia kymmenen vuotta ja olet yksinkertaisesti päättänyt ettei nämä pojat kyllä ole ikinä edes kuulleet pilvestä, niin pidä siitä kiinni. niin ja rumpalin nimi on muuten herb (heh) ja frizzle fryn vihkossa lukee "special thanx to susan and howard for letting us spill bong water into their console" ja muilta ihmisiltä pyydän anteeksi, että täällä kiistellään nyt jostain tosi turhasta asiasta my wallet's fat and so is my head |
Henga 03.08.2004 20:38:20 | |
---|
ja muilta ihmisiltä pyydän anteeksi, että täällä kiistellään nyt jostain tosi turhasta asiasta Hehe, niinpä. Alkaa jo muistuttaa jatsipalstan Tolos-keskostelua. |
Henga 03.08.2004 20:42:13 | |
---|
Ovatko olleet useinkin Suomessa? Ois aivan ehdoton bändi nähdä! Muutaman kerranhan ovat käväisseet. Ja nyt kun Herb on takaisin remmissä niin odotukset euroopan kiertueesta ovat korkealla. Mutta eipä tuo halpaa ole jenkkilästä tänne pamauttaa.. |
jannu 03.08.2004 22:30:47 | |
---|
oli provinssissa 1996..tai ehkä meni vuodella pieleen? Kahdella. 1998 oli vuosi. |
"I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands" |
PoLFus 04.08.2004 06:38:21 | |
---|
primus loistava, claypool nero. "polfus, eipä tuolla väittämällä sun sanomana ole pohjaa eikä merkitystä" - Tianzi |
saturnzreturn 04.08.2004 07:43:33 (muokattu 04.08.2004 11:44:20) | |
---|
Kitaristi, rumpali, kuka niitä muistaa... http://www.laundryroom.net/new.html no niin... edit: eipä mua sitten oikeestaan kauheesti kiinnostakaan, olisin mielummin halunnut kuulla jotain lerin matskua, kun on aika erikoinen sälli soittamaan.. siis nykyistä matkskua, posessedin levyt kun ei vaan putoo.. my wallet's fat and so is my head |
Henga 04.08.2004 11:09:06 (muokattu 04.08.2004 12:43:44) | |
---|
Herb soittelee Laundryssä ja LaLonde soitteli aikoinaan jossain detsku-bändissä joka oli aika kulttisuosiossa tuolla bay-(niin, ei bäy :D) arealla. Mutta ei kai siltä mitään muuta mainitsemisen arvoista ole julkaistu kuin Zappa-picks-levy. Pitääkin lähteä jäänsärkijään tekemään heräteostos kun siellä se taisi olla.. edit: niin posessed se taisi olla kuten tuossa ylhäällä mainittiin |
herb 04.08.2004 15:28:51 | |
---|
Posessedin lisäksi soitti myös Blind Illusionissa Claypoolin kanssa. Heidän ainoa julkaisu The Sane Asylum sisältää itse asiassa ihan mainioitakin biisejä välillä. Voisi kutsua ehkä välillä jopa progressiviiseksi death/thrash-metalliksi, esim. 7-minuuttinen "Death Noise". Kovin Primus-tyylistä kitarointia ei taida tosin löytyä kuin Primuksesta. Jos Alexanderin rummutuksesta tyykkää, kannattaa ehdottomasti kuunnella Attention Deficitia, ennen kaikkea The Idiot King -levy. Mukana basisti Michael Manring ja Testament-kitaristi Alex Skolnick. Instrumentaalia, improvisaatiovetoista proge/jamittelurockia. Ja runsain määrin mielenkiintoisempaa rumpalointia kuin Laundryssa. |
Rautiainen 23.08.2004 14:41:08 | |
---|
Omistan Brown Albumin ja parhaat biisit on My Name Is Mud The Antipop Electric Uncle Sam Les Claypool on mahdottoman hyvä basisti ja kunnioitan häntä suuresti. hymiöt vittuun |
kassper 24.08.2004 09:08:57 | |
---|
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=5&t=22640 Tuolta löytyy myös Claypoolista höpinää. Myös Primusta sivutaan. Mä oon tässä lähiaikoina digaillu tota Punchbowlia aika paljon. Yritän saada Prof. Nutbutterin kulkemaan. Hauska viisu... Brown album oli eka levy, jota kuulin. Tosin kaveri kuunteli Primusta jo kolmannella luokalla ja musa jäi takaraivoon. Sitten löyty kirjastosta Brown album ja sille tielle jäi. (Golden Boyta on hauska läpytellä sillointällöin.) Nyt löytyy hyllystä kaikki, paitsi Frizzle Fry. Seas of Cheese ja Pork Soda jakaa 1.paikan mun kuuntelussa ja DMVtä, Nature Boyta ja Tommy the Catiä tulee soiteltua useahkosti. Sitten jaetulla 2. sijalla tuleekin kaikki, paitsi Antipop. Se ei vaan käy niin hyvin korvaan... Ja vielä Tom Waitsista sen verran, että herra vierailee aika monella Primuksen levyllä ja laulaa mm. Tommy the Catissa ne "raspikurkku"-osuudet. Niin se on, että liika jatsi johtaa aivosyöpään. -Bassballs- |