Aihe: The Mieli Sairaala : This Road Ain't Highway
1
Demostudio
03.08.2004 17:27:40
Bändin nimi: The Mieli Sairaala
Kappaleen nimi: This Road Ain't Highway

URL: http://www.themielisairaala.net/audio/hw25/This_Road_aint_hihgway.mp3 (Mp3)

Äänitetty studiossa livenä 16 raidalle. Filosoofinen pohdiskelu elämästä ja kuolemasta. Bändin omakustanne cd:ltä "Highway 25" imestynyt 3.7.2004
Johnny Buzz
03.08.2004 19:41:16

Potentiaalia oli kyllä. Laulajalla voimakas ja hyvä ääni. Mutta mikä toi bändin nimi on? Joku vitsi vai? Jos meinaatte tätä enemmän levittää ja saada johonkin soimaan, niin bändin nimi vaihtoon saman tien. Nyt ei bändin nimi ja musa vastaa tippaakaan toisiaan. Nimestä vois kuvitella, et tää on joku huumoribändi. Toi nimi on tärkee juttu. Se asettaa aikamoiset ennakkokäsitykset bändistä. Kun nimi on noin hölmö (sorry, mut se on fakta), niin jää monelta tää varmasti tää biisikin kuuntelematta.
Cornflake
03.08.2004 19:53:36
Mainio rallatus! Tämä melkein jäi soimaan päähän. Kertsi on mainiota kamaa.

Toisekseen iso plussa livenä vedosta. Kaikkine virheineen, suhinoineen ja kilinöineen tuossa on sitä jotain! Oikea asenne! Kaunista kamaa.

Laulaja on hyvä! Jäbällä on myös keskimäärin persoonallinen ääni, joka on isoa plussaa.

Olen edellisen kommentin kanssa samaa mieltä tuosta nimestä. Ei kohtaa musiikin kanssa yhtään. Funtsatkaa tuota nimeä ihan oikeasti.

Hyvää kamaa. Rok.
Lick my lovepump! Redbound
Timo JM
03.08.2004 21:50:34 (muokattu 04.08.2004 09:39:17)

Tässä kuuluu vaikutteet vähän turhan selvästi. Jos laulajalla ja biisin tekijällä ei ole ollut Klasu ja Scorpparit mielessä tätä tehdessä, niin lupaan alkaa käyttämään deodoranttia.

Tällaista on varmasti kiva tehdä ihan diggailumielessä, mutta meikäläistä kuulijana ei oikein tavoiteta. Biisi sinänsä ja meininki on ihan jees.
...siis mun mielestä.
oh2lcq
03.08.2004 22:39:37
Kiitoksia palautteesta.
Siitä nimen historiasta: 2003 tammikuussa muutama vanha äijä halus soitella huvikseen silloin tällöin yhdessä. Rumpalimme eppu väläytti jossain vaiheessa tämän nimi vitsin Mieli Sairaala (engl. Favorite Hospital) kyse on siin alunperin vitsistä.
Homman edetessä mopo karkaili käsistä, tuli omia biisejä ja omat äänityskamat.
Rasmus muutti nimensä The Rasmukseksi, silloin todettiin että me kanssa.

sitten tehtiin tämä Highway 25 omakustanne ja oltiin tyytyväisiä.
500 levystä 300 on myyty ja tämä kuulemanne on yksi eniten virheitä
ja epätarkuuksia siältävä biisi jonka olen tehnyt jo 1999.

Meillä ei siis ole tarvetta menestymiselle eikä millekään jatkuville keikoille.
Sedät jaksaa heilua, bändin keski ikä yli 40 v

http://www.themielisairaala.net/

Roude
basisti, laulaja, biisintekijä
- se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys! -
Johnny Buzz
03.08.2004 22:45:03 (muokattu 03.08.2004 22:45:59)

Kiitoksia palautteesta.
Siitä nimen historiasta: 2003 tammikuussa muutama vanha äijä halus soitella huvikseen silloin tällöin yhdessä. Rumpalimme eppu väläytti jossain vaiheessa tämän nimi vitsin Mieli Sairaala (engl. Favorite Hospital) kyse on siin alunperin vitsistä.
Homman edetessä mopo karkaili käsistä, tuli omia biisejä ja omat äänityskamat.
Rasmus muutti nimensä The Rasmukseksi, silloin todettiin että me kanssa.

sitten tehtiin tämä Highway 25 omakustanne ja oltiin tyytyväisiä.
500 levystä 300 on myyty ja tämä kuulemanne on yksi eniten virheitä
ja epätarkuuksia siältävä biisi jonka olen tehnyt jo 1999.

Meillä ei siis ole tarvetta menestymiselle eikä millekään jatkuville keikoille.
Sedät jaksaa heilua, bändin keski ikä yli 40 v

http://www.themielisairaala.net/

Roude
basisti, laulaja, biisintekijä
- se parhaiten nauraa, jolla on vahvin lääkitys! -

No tämähän muuttaa kaiken. Pahoittelut tuosta vuodatuksestani. Ajattelin, että kyseessä olisi hieman nuorempi kokoonpano. Tuon selityksen myötähän kaikki on ok. Hyvä, että musiikki on säilynyt harrastuksena keski-ikään asti ja toivotaan, että itsellekin käy yhtä hyvin joskus parinkymmenen vuoden päästä..
Timo JM
03.08.2004 23:33:17

Sedät jaksaa heilua, bändin keski ikä yli 40v.

Höh, mitäs toi nyt on. Neljässäkympissä se huitelee täälläkin. Silti painetaan vielä täysillä.

Tsekatkaa vaikka tästä:

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=17&t=65117&o=0&co=0

Timo JM
DIVARI
...siis mun mielestä.
Timo JM
04.08.2004 09:36:45 (muokattu 04.08.2004 09:37:32)

-----
...siis mun mielestä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt