musa 02.08.2004 10:43:20 | |
---|
Heips. Mitäs mieltä olette Yamahan MSP5-aktiivikaiuttimista? Melko edullisethan nuo ovat. 500 euroa pari. Riittänevät hyvin kerrostalokämpässä tehtävään miksaukseen? Mielipiteitä kaipaan. Kehukaa tai haukkukaa. Kiitos. |
Hitman 02.08.2004 10:54:44 | |
---|
Älä osta!! Ne ei o hyvät. Kaverilla on noi ja niiden soundi ei o mistään kotoisin. ainakaan mun mielestä. Joku voi olla toista mieltä mut jos multa kysyt ni ei ja ei. Tohon hintaan saat jo alesista ja esi near05:ttä. käy ainakin testaamassa ennenkun ostat. |
Daunt 02.08.2004 12:20:01 (muokattu 02.08.2004 12:20:44) | |
---|
Muutaman kuukauden käyttökokemuksella voin suositella. Ääni on hyvä ja sitä lähtee yllättävän paljon. Myös bassopään toisto on mielestäni kohtuullisen hyvä kokoon nähden. Olen itse tehnyt näillä useita hyviä miksauksia ja kuullut myös muiden tekemiä. Testasin myös nämä monitorit samassa hintaluokassa, mutta yksikään ei vakuuttanut samalla tavalla kuin Yamaha: - Samson Resolv 65a - Tannoy Reveal Active - M-Audio BX8 - M-Audio BX5 - Fostex PM 0.5 - Fostex PM 0.1 |
Joo laadukkaat pöntöt ovat kyllä. |
MJ 04.08.2004 22:29:45 | |
---|
Omistan myös, ja yhdyn Dauntin mielipiteeseen. |
DDrummer 09.08.2004 22:17:56 | |
---|
Mulla on tommoiset, ihan hyvät on...sain 300 eurolla. |
musa 10.08.2004 09:45:56 | |
---|
Mulla on tommoiset, ihan hyvät on...sain 300 eurolla. Varmaankin käytettyinä ostit? |
C7 11.08.2004 12:10:00 | |
---|
Olen käyttänyt 1½ vuotta noita Yamahan MSP5 pönttöjä ja voin suositella. Alapäästä jotkut nurisee ja se lieneekin kaiuttimien heikoin lenkki, mutta kyllä sen kanssa toimeen tulee. Hinta/laatu on kohdallaan. Kokeilin monia suunnilleen saman hintaluokan vempeleitä, nämä kuitenkin miellyttivät minua eniten. vanha, mutta edelleen elossa! |
musa 11.08.2004 12:24:33 | |
---|
Jep. Kiitoksia kaikille mielipiteistä. Olen menossa hakemaan kaiuttimet kaupasta tänään. |
musa 12.08.2004 11:00:39 | |
---|
Noniin. Kävinpäs eilen hakemassa Yamahat MSP-vitoset. Paljon en ole niitä vielä ehtinyt testailemaan, mutta ensivaikutelma on todella positiivinen. Joskaan mulla ei ole entuudestaan paljoakaan kokemusta lähikenttämonitoreista. Nämä jammut kuitenkin olivat hintaluokaltaan parhaiten mulle sopivat + moni suositteli niitä, joten päätin hankkia ne. Ei ollut muuten kovin helppoa löytää oikeanlaisia piuhoja kaiuttimien ja äänikortin välille. Kytkin kaapit äänikorttiini balansoiduilla piuhoilla, joissa kummatkin päät ovat uroksia - toinen XLR ja ja toinen plugipää. Tällaisia ei meinannut löytyä mistään. Soitin muistaakseni ainakin viiteen eri musaliikkeeseen Pk-seudulla. Musamaailma oli ainoa, josta sellaisia piuhoja olisi löytynyt, mutta heillä oli vain yksi kappale 3-metristä. 6-metrinen olisi ollut vähän tarpeettoman pitkä omaan käyttööni. Lopulta sain erään musakaupan tekemään mulle oikeanlaiset piuhat. Kiitos heille siitä =) |