Feggy 02.08.2004 18:38:48 (muokattu 06.10.2004 20:36:03) | |
---|
varastettu vm-66 Fender Telecaster, musta-oranssi, pleksi ruostumatonta terästä. Omistaja Jussi Raittinen. Mod. huom: Threadi putsattu. Toivon, että tätä ei tarvitse toista kertaa tehdä. Käyttäytykää. Less is more. |
Härski 02.08.2004 18:43:03 | |
---|
Auttaisi paljon, jos kertoisit katoamispaikan ja -ajan. |
Auttaisi paljon, jos kertoisit katoamispaikan ja -ajan. Tieto tuli toisen listan kautta eli en tiedä enempää...mutta nyt tiedän. Tässä uusi versio: J.S. & The Strummersin treenikämpältä on varastettu vuoden 1966 Fender Telecaster. Kitara on väriltään musta-oranssi-Sunburst ja siinä on ruostumattomasta teräksestä tehty plektrasuoja. Kitaran laillinen omistaja on Jussi Raittinen. Jos näät skebaa, niin ota välittömättömästi yhteyttä joko Jussi Raittiseen numero 040 52 32 599 tai Jukka Raittiseen, numero 040 577 56 07. Löytäjää odottaa palkkio. Jos olet itse pitkäkyntinen, niin palauta kitara välittömästi anonyymisti Bar Looseen, Frederickinkatu 34, 00100 Helsinki. Vältyt lisäseurauksilta. Less is more. |
metallfan 04.08.2004 11:27:12 (muokattu 06.08.2004 00:02:12) | |
---|
Voi helvetti tätä nykymaailmaa. Nykyään ei osata kunnioittaa toisen omaisuutta. Tätä menoa koko mnet on taynnä pelkkiä rikos ilmotuksia. |
Feggy 05.08.2004 13:23:11 | |
---|
Voi helvetti tätä nyky maailmaa. Nykyään ei osata kunnioittaa toisen omaisuutta. Tätä menoa koko m net on taynnä pelkkiä rikos ilmotuksia. Ja yhdys sana virheitä. Sori. Less is more. |
Rasvaton 07.08.2004 08:05:08 | |
---|
Tällainen tuli mailina Tervehdys! Saamieni tekstiviestien mukaan Raittisen Jussilta on varastettu Fender Telecaster 65-66, sn:170775, 2 värinen sunburst, jossa kullattu transition logo, 6 uutta tallapalaa ja 2mm pleksi. Näitä vanhempiin soittimiin kohdistuneita varkauksiahan on jo ollut useampia, joten asialla lienee asialle vihkiytynyt ryhmä/henkilö. Koska tietääkseni markkinoilla ei vielä ole kohtuuhintaista seurantajärjestelmää jonka voisi piilottaa soittimeen huomaamattomasti sekä häiriöitä aiheuttamatta, joudumme tarkkailemaan vaihtosoittimia ja epäilyttäviä myyntitarjouksia toistaiseksi perinteisillä menetelmillä. -be carefull out there- Ari Saari Englund Music gsm +358 (0) 407524033 |
Hannu H. 07.08.2004 10:42:39 | |
---|
Eikö näitä varastettuja millään saisi yhteen ketjuun?? Kohta on koko etusivu pelkkää varastettua täynnä... "May the tone be with you" |
migeboy 08.08.2004 00:15:31 | |
---|
Eikö näitä varastettuja millään saisi yhteen ketjuun?? Kohta on koko etusivu pelkkää varastettua täynnä... Minä ainakin kannattaisin mokomaa. |
Kassu 09.08.2004 17:29:39 | |
---|
Eikö näitä varastettuja millään saisi yhteen ketjuun?? Kohta on koko etusivu pelkkää varastettua täynnä... Mieluummin kokonainen oma palsta. Se olisi todella hyvä. |
Sintti 10.08.2004 14:01:23 | |
---|
Mieluummin kokonainen oma palsta. Se olisi todella hyvä. Mutta kuten yhdessä toisessa threadissakin jo tätä mietittiin, ei kukaan jaksaisi lukea "varastetut kamat" -palstaa. Mieti, kiinnostaako ketään lukea palstaa, jolla on vain ilmoituksia varastetuista kamoista? Eli kaikki varastetut kamat aluksi yksittäisinä viestein sopivalle palstalle, ja kun aikaa on kulunut laitetaan tiedot threadiin, jossa on myös tiedot muistakin varastetuista kamoista. On tässäkin tietenkin huonoja puolia, mutta näin se olisi ehkä kaikkein järkevin minun mielestäni toteuttaa... Toivottavasti joku edes ymmärsi tuon.. :D Support your local terrorists! |
Ze Kink 11.08.2004 19:30:32 | |
---|
Mutta kuten yhdessä toisessa threadissakin jo tätä mietittiin, ei kukaan jaksaisi lukea "varastetut kamat" -palstaa. Mieti, kiinnostaako ketään lukea palstaa, jolla on vain ilmoituksia varastetuista kamoista? Eli kaikki varastetut kamat aluksi yksittäisinä viestein sopivalle palstalle, ja kun aikaa on kulunut laitetaan tiedot threadiin, jossa on myös tiedot muistakin varastetuista kamoista. On tässäkin tietenkin huonoja puolia, mutta näin se olisi ehkä kaikkein järkevin minun mielestäni toteuttaa... Toivottavasti joku edes ymmärsi tuon.. :D Olen täysin samaa mieltä. "Heiluttakaa nyt vittu sitä persettä että meillä on jokin syy olla täällä!" -Simon Garfunkel diskossa |
migeboy 11.08.2004 22:17:49 | |
---|
Mutta kuten yhdessä toisessa threadissakin jo tätä mietittiin, ei kukaan jaksaisi lukea "varastetut kamat" -palstaa. Mieti, kiinnostaako ketään lukea palstaa, jolla on vain ilmoituksia varastetuista kamoista? Eli kaikki varastetut kamat aluksi yksittäisinä viestein sopivalle palstalle, ja kun aikaa on kulunut laitetaan tiedot threadiin, jossa on myös tiedot muistakin varastetuista kamoista. On tässäkin tietenkin huonoja puolia, mutta näin se olisi ehkä kaikkein järkevin minun mielestäni toteuttaa... Toivottavasti joku edes ymmärsi tuon.. :D Jopa minä ymmärsin, tai ainakin luulen ymmärtäväni. |
PomppoK 31.08.2004 10:37:09 | |
---|
Mutta kuten yhdessä toisessa threadissakin jo tätä mietittiin, ei kukaan jaksaisi lukea "varastetut kamat" -palstaa. Mieti, kiinnostaako ketään lukea palstaa, jolla on vain ilmoituksia varastetuista kamoista? Eli kaikki varastetut kamat aluksi yksittäisinä viestein sopivalle palstalle, ja kun aikaa on kulunut laitetaan tiedot threadiin, jossa on myös tiedot muistakin varastetuista kamoista. On tässäkin tietenkin huonoja puolia, mutta näin se olisi ehkä kaikkein järkevin minun mielestäni toteuttaa... Toivottavasti joku edes ymmärsi tuon.. :D Tuntuu tulevan niin reilusti noita ilmoituksia, että hukkuisivat luultavasti toisiinsa, jos kaikki kerättäisiin yhteen threadiin. Kyllä niitä varastetut -ilmoituksia jaksaa lukea omalta palstaltaankin siinä missä muiden viestien seasta. Toki voi olla henkilöitä, joita ei edes kiinnosta ostamiensa tuotteiden alkuperä, kunhan halvalla saavat, mutta reilua kauppaa tekevien olisi helppo poimia yhteyksiä epäilyttäviin tapauksiin, mikäli olisi palsta, josta voisi vilaista vain ja ainoastaan näitä ilmoituksia. Koskee myös reiluja kauppiaita. Tiedä sitten... "I've been busier than a one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Feggy 31.08.2004 15:37:25 | |
---|
Jospa laittaisi FAQ:t omaan paikkaansa, vaikka alakansioon ryhmän alkuun ja tälläiset varastettu-ilmot määräajaksi, esim. kuukaudeksi näkyviin. Less is more. |
Hannu H. 02.09.2004 17:38:46 | |
---|
Jospa laittaisi FAQ:t omaan paikkaansa, vaikka alakansioon ryhmän alkuun ja tälläiset varastettu-ilmot määräajaksi, esim. kuukaudeksi näkyviin. Tässä olisi ideaa. Tai ihan missä tahansa mikä siivoaa tätä etusivua olisi ideaa. Onko oikeasti niin tyhmiä/avuttomia ihmisiä että esim. pitää olla ohjeet hihnatappien kiinnittämiseen? "May the tone be with you" |
Listen 14.09.2004 12:41:08 (muokattu 14.09.2004 12:42:52) | |
---|
Arvostan kyllä miestä suuresti muusikoiden korkeakouluttajana ja ay-aktiivina, mutta muuten olen kyllä pitänyt miestä lähinnä rockin vesittäjänä. Joku toinen tulkinnee sen esimerkiksi C&W-sävytyksenä - kantrin pioneerihan Jussi on Suomessa. Just tuo "Liisan koira" - vähän eri meininki vaikka The Sonicsin likaisessa ja vihjailevassa versiossa kuin Boyseilla: "Kävelemään, koiran kanssa kävelemään"... Eipä niitä omia biisejä vielä 60-luvulla ollut muillakaan suomibändeillä, mieleen tulee lähinnä Ernos. Viime talvena pistin Raittiselle sähköpostia kysellen eräästä suomalaisesta 60-luvun oudosta garageihmeestä (Eeki Mantereen yhden harvinaisen sinkun tehnyt Beat Stones), ja tuli erittäin kattava selostus bändin vaiheista ja soittajien muista projekteista. Puheet suomalaisen rockin kävelevästä tietosanakirjasta eivät ole ollenkaan liioittelua. "Kuuntele hölmön moitetta, se on ruhtinaallista imartelua." - William Blake |
MrQ 06.10.2004 00:47:01 (muokattu 06.10.2004 00:47:52) | |
---|
Basso-oppilaani eno vaikutti aika raskaasti suomalaisessa musiikissa vanhoina aikoina. Nimiä en mainitse, koska ne eivät ole relevantteja. Sanottakoon että ko. herrasen elo päättyi sangen valitettavasti ja melodramaattisesti oman käden kautta. Siltä jäi taakseen kitara ja velat. Nyttemmin minä soitan sillä kitaralla samalla kun opetan poikaa soittamaan sitä saatanan bassoa. Kitara on kaukaa kuuskytluvulta, ja nähnyt maailmaa enemmän kuin minä tulen koskaan näkemään. Se soittaa itse itseään, liki jumalainen peli eikä aika ole tehnyt sille muuta kuin hyvää. Irrelevanttia. Se, mikä tässä soittimessa kiehtoo, on se, että sillä on tunnearvoa, sekä sen aikaisemmalle omistajalle, että nykyiselle. Jopa minulle, tavallaan. Jos se varastettaisiin, olisin kitaran tarinan takia surullinen perheen puolesta. Kyllä se on oman veren sisällä säilytettävä. Pwallin, se, että mies ei ole mielestäsi mistään kotoisin, ei tarkoita sitä, etteikö hänelle voisi juuri kyseinen keppi olla tärkeä. Jos et voi miestä muistaa muusikkona, muista ihmisenä. Ja lopulta, kuka helvetti katsoo muusikon perään jos ei muusikko? Ei meillä niin paljoa muita ystäviä ole. Mielestäni teit väärin. |
Sammakko 06.10.2004 01:38:45 (muokattu 01.11.2004 14:50:30) | |
---|
"Hay que ser muy limpio, es la sangre de Nuestro Senor Padre Eterno." |
Feggy 06.10.2004 12:17:12 | |
---|
Threadissa taisi olla kyse Raittiselta varastetusta Telecasterista. Onko skittaa löytynyt? Ei ollut ainakaan viime perjantaihin mennessä, kertoi omistava taho viime minimiitin ohessa. Less is more. |
Notefix 06.10.2004 15:46:24 | |
---|
Ja lopulta, kuka helvetti katsoo muusikon perään jos ei muusikko? Ei meillä niin paljoa muita ystäviä ole. Hienoa tekstiä. My name is Baron, Notefix Baron " |