Aihe: Tehosekoittimen loppusuora
1
Tellervo
23.07.2004 13:16:06
Onko kukaan ollut esim. eilisellä Helsingin keikalla (jonne oli multimaksimaalinen jono) tai jollain muulla lopun aikojen keikalla? Olisi hauska kuulla setistä ja tunnelmista. Mitä ovat soittaneet, millaista on ollut?
Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä.
texmex
27.07.2004 16:53:57
On the Rocksissa oli tosiaan tupa täynnä ja kova meininki, kuinkas muuten. Soittivat kaikki tutut hitit. Reilun tunnin jälkeen olivat lopettavinaan, palasivat "encorelle" josta ensimmäinen puoli tuntia oli akustisia biisejä (Otto & Matti). Sitten perään vielä rokkausta. Kesto kaiken kaikkiaan 1 h 55 min.

"Kuvitelkaa tähän marakassi !!" ( Otto heiluttaessaan tyhjää kättä ikäänkuin siinä olisi marakassi...)
m6mm
01.08.2004 17:40:46
Eilen olin ekaa ja viimeistä kertaa Tehosekoitinta näkemässä ja meno oli kuopiossa aivan mahtava. Soittivat pääasiassa hittejä. Kestosta ei mitään tietoa koska olin niin fiiliksissä, ilman alkoholia. Harmittaa, etten ennen ole mennyt tehistä katsomaan, vaikka joskus olisi saattanut olla mahdollisuuskin.
Oho,wau!
Stain
01.08.2004 22:26:18
Itsekin olin eilen Kuopion Rockcockissa tehiksen keikalla. Hemmetin hienon keikan vetivät! Pogoiltiin hurjana. Toiseksi viimeinen keikka oli, tällä hetkellä varmaan vetävät viimeistä Ankkarockissa.
Time is never time at all you can never ever leave without leaving a piece of youth
Paddle
01.08.2004 23:53:56
Oulussa olivat Rotuaari Piknikissä tuossa pari viikkoa sitten, illan muina esiintyjinä taisivat olla Popeda ja Yö, niin ja alkuillasta Ripsipiirakka (oli muuten k-18-tapahtuma).
Niin kyllähän siellä ihan lepposa meininki siellä keikalla oli mutta jotain jäi puuttumaan, tuntu vähän että yleisö ei oo ihan täysillä messissä ja semmosta suurta tunnelatausta ei piiseissäkään aistinut.

Tai no voi se olla sekin että olin selvinpäin.
Bluesmies
02.08.2004 22:03:59
Eilen katsastin ankassa viimeisen keikan ja meininki oli kyllä jotain uskomatonta. Oli pyrot, ilotulitteet ja vaijerilaskeutumiset keikan alussa... Hyvä meininki!!
Uusi musiikkinäyte profiilissa.
aivokuolio
02.08.2004 22:25:55
Oulussa olivat Rotuaari Piknikissä tuossa pari viikkoa sitten, illan muina esiintyjinä taisivat olla Popeda ja Yö, niin ja alkuillasta Ripsipiirakka (oli muuten k-18-tapahtuma).
Niin kyllähän siellä ihan lepposa meininki siellä keikalla oli mutta jotain jäi puuttumaan, tuntu vähän että yleisö ei oo ihan täysillä messissä ja semmosta suurta tunnelatausta ei piiseissäkään aistinut.

Joo itse olin paikalla myös. Ei tosiaan ollut ehkä se kaikkein paras ilta Tehikselle, paria päivää myöhemmin Tampereen Pakkahuoneella oli ihan päinvastainen meininki - niin lavalla kuin yleisössäkin.
alanko
03.08.2004 08:23:40

Minäkin olin katsomassa ja olin kyllä melkoisen pettynyt keikkaan. Oli mielestäni aivan liian munatonta meininkiä. Ainakin aiemmat keikat jotka olen nähnyt ovat olleet paljon rockimpia. Tämä oli semmosta lähes puhtailla saundeilla soitettua, eikä siinä ollut rockista tietoakaan. No ehkä vähän kärjistin, mutta kuitenkin. Tai sitten oli vaan odotukset liian korkealla tuosta viimeisestä keikasta jonka näkee niiltä.
'Not a day goes by, when I don't spare you a thought' - Frankie Stubbs
aiiT
03.08.2004 11:52:28

Loppusuoraksi vois varmaan laskea keikat Provinssirock, PartyPlanet, Ruissi, On the Rocks, Ankka. Olis tarkoitus niistä joku juttu Tuhmaan (tuhma.fi) vääntää seuraavaan lehteen tulevan Matti-haastiksen kyytipojaksi.

Mie tulen sitten vähän vaikka mainostamaan.

Itselle tuo Rocksin keikka jäi todella isommaksi jäähyväisvedoksi kuin Ankan festarihuttu-vetäisy, vaikka lavan katosta laskeutuvat kepittäjät ja ilotulitus olivat kyllä jees. Bongattiin Otto vielä Ankkarockin jälkeen puistossa, katselin taivaalle että josko ne M&H sieltä laskeutuis vaijereissa paikalle :)

No eihän ne. Ikävä tullee orkesteria.
We are accidents waiting to happen.
aivokuolio
03.08.2004 15:42:37
lupaan-biisiä ei ole soitettu loppusuoralla missään?! vai onko? olis ollut hauskaa jos ois soittanut.

eivät pidä itse biisistä, eivätkä halua soittaa keikalla. oli kuulemma sellaista synnytystä ja vääntöä studiossa tuon sinkun kasaaminen.
Sa,kke
17.08.2004 15:30:28
Ruississa olin kattomassa... Ihan helvetin kova meno oli! Tosin keikasta ei paljoa muisti mieleen, mutta kyllä hyvä fiilis oli ;) Ehkäpä parin promilen humala vähän paransi menoa... Oikeen muista tarkkaan...
jONi_Cacmac
21.08.2004 01:42:57
Ankka oli mielestäni vaisu, ainakin heikompi kuin provinssissa. Klubikeikan näkeminen olisi varmaan ollut viisaampi ratkaisu, olisi voinut jäädä parempi maku suuhun. ilotulitukset oli kivat joo, mutta silti... ei ne riitä. Tietenkin tähän mielipiteeseeni saattaa vaikuttaa subjektiivisuuteni, ankan setti ei nimittäin todellakaan sisältänyt minun suosikkikappaleitani. pyrot jäivät muiden esiintyjien varjoon (darkness, hanoi) ja jotenkin sellainen yleisvaisu tunnelma valitsi alusta loppuun. tai ehkä vain odotin liikaa.
Bändiä jää joka tapauksessa ikävä, oli teini-iästä asti mukanani...
"Kylmän kaataminen rikkoo kuuman astian" -T.Liimatta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)