Prowleri 02.08.2004 18:09:52 | |
---|
Kävinpä kyläilemässä tuossa ja talon isännällä sattui olemaan J. Pölkin väsäämä akustinen "jättibassokitara" lainassa. Jätti kyllä melkoisen GASsin :( Niin, ainoa vika noissa Pölkeissä on että maksavat reilut pari tonttua tsibale. Mutta haa, Harley-Benttonin valikoimistahan löytyisi akustinen bassokitara mallia "jumbo" ja hintaakin alle kolme hunttia. Kukaan tutustunut HB:n akustiseen mallistoon? Muistaakseni sähkökitaroilla HB:n työn jälki oli ihan siedettävää, sähköt tosin olivat ihan jämäpuolta mutta silti. Näytti Shadowin elektroniikkaa sisältävän tuo jumbo. Eläkeläiset Euroviisuihin! |
en tiedä kyseisistä bassoista silleen mitää ,mutta oon kuullu että harley bentonin sähköbassot ja vahvarit olisi aika ahterista ,mutta kannattaa kokeilla onneasi. Nakkila on vaahtomuovipamaus. |
Listen 03.08.2004 12:01:39 | |
---|
Euroshopper-kalapuikot on kanssa hirveen makuisia. En oo itse maistanut, mutta jossain keskusteluryhmässä haukuttiin. :) |
mr.bungle 03.08.2004 12:21:25 | |
---|
en tiedä kyseisistä bassoista silleen mitää ,mutta oon kuullu että harley bentonin sähköbassot ja vahvarit olisi aika ahterista ,mutta kannattaa kokeilla onneasi. Ja Harley Bentonhan ei ole mikään valmistaja, vaan merkki jolla Thomann myy ritsojaan, jotka on ostettu suoraan tehtailta eri puolilta maailmaa (kaukoitää..). Ts. jokin malli voi olla täysi susi, joku taas jopa hyvä. Kokeilematta ei voi tuomita kaikkia. ja tämä on siis totuus |
Muv0 03.08.2004 18:53:29 | |
---|
Ts. jokin malli voi olla täysi susi, joku taas jopa hyvä. Kokeilematta ei voi tuomita kaikkia. Mun on ainakin ihan loistokunnossa eikä mitään vikoja ollu. Kaula suora ja näin :D Mitä yhteistä on sveitsiläisellä ja basistilla?
-Neljä vierasta kieltä. |