Shemhamforash 02.08.2004 14:28:18 | |
---|
Mummini hämmästytti minut tässä kerran kun kertoi haluavansa tietää, miten sähkökitara pelaa. No, siitä vaan sitten näyttämään ja selostamaan, ja kovasti näytti kiinnostavan. Ei vain oikein tiennyt, miten suhtautua säröön ja Mayhemiin. Soitin sitten kiltisti puhtaalla Nothing Else Mattersin. Eipä tuo ole juuri muuta kuin nauranut hyvällä sydämellä minun musiikkimaulleni. Ainoa kommentti oli "huhhuh". Puolet ovat kuolleet, joten heidän reaktiotaan en tiedä. Papalleni en ole soittanut musiikkia. Lisääntyminen on ikivanha perinne; jo muinaiset esi-isämme harjoittivat sitä. |
Kuuntelin kerran mummolassa kuulokkeilla Sepulturan Beneath The Remainsia. Myös ukki halusi kuulla sitä, tokaisten hetken päästä että "Sehän oli rytmikästä!" Niinpä. "Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8 |
blöö 03.08.2004 00:43:36 | |
---|
Mummoni kysyi kerran "minkälaista musiikkia tiedän bändi oikeen soittaa" johon vastasin "sellasta aika rankkaa metallimusiikkia" Mummoni tuumi vähän aikaa ja sanoi "kyllähän te varmaan jenkkaakin välillä soitatte" :D Hmm, vastaus taisi olla että "eipä olla taidettu soittaa" Metalristi. |
päänahka 03.08.2004 10:11:56 | |
---|
Mummoni kysyi kerran "minkälaista musiikkia tiedän bändi oikeen soittaa" johon vastasin "sellasta aika rankkaa metallimusiikkia" Mummoni tuumi vähän aikaa ja sanoi "kyllähän te varmaan jenkkaakin välillä soitatte" :D Hmm, vastaus taisi olla että "eipä olla taidettu soittaa" Hoho. Enpä niin älyttömän raskasta musiikkia kuuntele, mutta en usko että elävät puolet isovanhemmistani (jee, isovanhempieni elävät puolet) kovasti innostuisivat Toolistakaan. Soolot on perseestä.
Myy ENGL Thunder/Screamer. |
Vestu 03.08.2004 17:15:40 | |
---|
Ehkä ne tykkää Six feet underista kun mullan alla ovat. Repesin. Syytän väsymystä ja kahvia. Like father like scum |
-memmu- 04.08.2004 00:10:33 | |
---|
Mummi käy meillä aika usein, muttei koskaan ole mitään sen kummenpaa sanonut. Mitä nyt kuulemma kuuluu jytinä ulos asti. Toinen mummini ihmetteli miksen pitänyt sävelradion musiikista. Ja eipä hän ymmärtänyt vaikka selitin minkälaista musiikkia kuuntelen. elämä on sukupuoliteitse tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti... |
C 05.08.2004 15:54:28 | |
---|
Isoisälläni oli tapana lauleskella, että "räkärokki se pauhaa, ei se anna meille rauhaa!" Kovin raskaasta musasta en isovanhempieni kanssa ole keskustellut, mutta ZZ Top'ia noin reilut 15 vuotta sitten kerran kuunneltiin. 'Francine' oli kuulemma ihan hyvä mutta 'Just got paid' ei ;). Perusteluja en enää muista. |
Robert 05.08.2004 16:28:00 (muokattu 23.09.2005 20:01:43) | |
---|
Edit. Joskus soitin mummo-vainaalle Maidenia, ja eihän se siitä tykännyt. fff666: haistakaa kaikki vittu ja työntäkää ne putkenne perseeseen ja hehkuttakaa oikein lämpimäksi. soittakaa vittu jatsia ja pluussia perkeleen pellet. NYT ON HEI KUITENKIN VUOSI 2004. eikä mikään vitun 50 luku. 50 luvulta 80 luvulle ei ole mitään hyvää |
EtG 08.08.2004 12:03:13 | |
---|
No ei mun isovanhemmat varmaan tiedä, mutta mutsi tykkäs ainakin Motörheadin Joy of Labourista. Pakkanen karistaa nudistit |
Jerlys 22.09.2005 20:00:06 | |
---|
Isovanhemmista en tiedä kun ovat puolet kuolleet jo silloin kun en ollut syntynytkään. Äiti kumminkin kuuntelee heviä, pääasiassa sellaista vanhempaa kamaa. Black Sabbathit, Maidenit, DP ja muut on siis kuultu jo pienenä. Cult of frost and hate. The Great Winter shall come. IRKKAA NICKILLÄ surku` |
Jetku 22.09.2005 20:09:10 | |
---|
Molemmat mummot jatkavat vielä toistaiseksi maallista taivallustaan ja toinen suhtautuu melko huumorilla ja toinen erittäin hyvin, osallistu jopa taloudellisella tuella kitaranhankintaan. |
Landola59 22.09.2005 20:11:55 | |
---|
Greensleevesiä voi soittaa säröllä, samma på Emma. Muta muutenhan se on yhtä naurua ja ihmettelemistä ja niin pois päin. Ironia on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet.
Punttisika #7 |
Räbbänä 22.09.2005 20:31:53 (muokattu 22.09.2005 20:32:05) | |
---|
Eipä paljo perusta mun musatyylistä. Ihmetelee vain tätä "hiusten kasvatus maratoonia" jonka noin vuosi sitten aloitin. Äiti on kyllä alkanut tykkäämään hieman metallicasta ja yks kiva biisi hänen mielestään on Enter Sandman. (tähän kohtaan kuuluisi kyllä virnistävä hymiö, mutta jätän sen pois koska se saattaisi loukata muita ihmisiä, jotka niitä ei siedä, en kyllä oikein minäkään.) Emmää muista, kattellaan... |
Deino 22.09.2005 20:33:07 | |
---|
Eipä sen ihmeemmin. Mummu kysy vaan kun katoin Sinisterin musavideota, että miksi toi laulaa tolla tavalla. Perkele! |
Fasec 22.09.2005 20:50:54 | |
---|
Kun olin viemässä mummoani kotiinsa, CD-soittimeni soitti Metallican Unforgiveniä. Ajattelin, että koska kyseessä oli kuitenkin vähemmän raskaampi kappale, niin kysynpä mummolta mielipidettä ja toivoin kuulevani jotain positiivista kappaleesta. Sen sijaan hän sanoi vain "Ei tämä tämmöinen ole kyllä yhtään minun musiikkiani." Hylkäsin siis ajatuksen mummoni tutustuttamisesta metallimusiikin saralle.. |
ava 22.09.2005 21:16:28 | |
---|
Eivätpä ole koskaan minulta suoranaisesti kysyneet millaista musiikkia kuuntelen. Mutta joskus mummi kysyi että "Et kai sinäkin kuuntele sellaista jumputusta?". Viittasi tällä teknoon kaiketi. Hyvillä mielin sitten vastasin että en. |
Naama-amis 22.09.2005 21:23:54 | |
---|
Tässähän tulikin erinomainen syy käydä tapaamassa ainoaa elossa olevaa isovanhempaani, jota en ole edes ikinä nähnyt. Ekat sanat töllin ovella: Moi, mä oon muuten sun lapsenlapses. Nii, Diggaatko Slayerii? Mummu on varmaan vähän että :0 Kanttuvei. |
elbowski 22.09.2005 21:27:54 (muokattu 22.09.2005 21:29:31) | |
---|
Mummoni kommentoi Stam1naa näin: ''Ne on niin nuoria ja virkeitä ne pojat sieltä Lemiltä''. Olin yllättynyt vähäsen. E. Niin joo, ja kyllä se bändin tiesi, kun näki Mokoma-paitani. Tainnu mummo perkule käydä Jörisrockissa. Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Jukka-Pekka #2 | THV-Klubi #45 |
Flick 22.09.2005 22:03:07 | |
---|
Meidän mummo kuuntelee Sabbathia. Pappa taas on humppa miehiä. Mies joka on juonut olutta samasta tuopista Zakk Wylden kanssa :) |
Pelsi 22.09.2005 22:07:45 | |
---|
Tässähän tulikin erinomainen syy käydä tapaamassa ainoaa elossa olevaa isovanhempaani, jota en ole edes ikinä nähnyt. Ekat sanat töllin ovella: Moi, mä oon muuten sun lapsenlapses. Nii, Diggaatko Slayerii? Mummu on varmaan vähän että :0 Jos se pitääkin popliinitakin alla Manowar-paitaa? Varo vain! Elossa olevat isovanhempani kuuntelevat Radio Suomea ja iskelmää Reijo Taipaleesta Kari Tapioon. Tai mistäs minä tiedän, jos sieltä jostain jemmasta pian löytyykin Morbid Angelia. THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |