reverend 26.07.2004 16:51:20 | |
---|
Oli aivan mahtava keikka, mutta olisiko kellään kyseisen keikan biisilistaa? Keep on rockin' in the free world |
Kostello 29.07.2004 11:58:01 | |
---|
Tämmöistä muistelisin tulleen. Järjestys on vähän sinnepäin ekan biisin jälkeen. Yksi biisi kuulosti tutulta, mutta nimeä en saanut päähän. Saattoi olla kyllä uusikin, eikä mikään sinkun b-puolibiisi. Eikä nuo uudet biisit tainnut ihan peräkkäin tulla. Meni kyllä keikka aika nopeasti, ainakin heti sen jälkeen tuntui, ettei tullut montaakaan biisiä, mutta kun muistelemaan alkoi, niin olihan noita. Galaxy Gramophone Grand Canaria Independent Luxury Big Time(tuleva sinkku) Transcedential Suicide(toinen uus) Broken Imaginary Time Joku sinkun b-puoli-biisi(?) Breakdown Confrontation Camp Dow Jones Syndrome Sister Surround ------------------- Mantra Slider |
Paddle 02.08.2004 00:03:22 | |
---|
Huh, onneksi en itse niin suuri fani ole pändille etten olisi voinut lähteä "ovet paukkuen" vetämään sieltä kun laulaja oli niin vitun päissään ettei edes englantia pysty lausumaan ja soittaa tamburiinia pahemmin epätahtiin ku Matti Nykänen. Kyllähän kaikki sitä hehkutti, mutta söi se perkele fiiliksiä ku pändin tärkein osa on päättäny sitte festariyleisön riemuksi saattaa itsensä esiintymiskelvottomaan kuntoon. Lähin ryyppäämään sieltä ku ei jaksanu katella, raivostuttavaa tuommonen. Pieni fiilishumala ehkäpä vain parantaa lava-aktia, mutta ei näin, ei näin. |
Jenka 02.08.2004 18:53:19 | |
---|
Huh, onneksi en itse niin suuri fani ole pändille etten olisi voinut lähteä "ovet paukkuen" vetämään sieltä kun laulaja oli niin vitun päissään ettei edes englantia pysty lausumaan ja soittaa tamburiinia pahemmin epätahtiin ku Matti Nykänen. Kyllähän kaikki sitä hehkutti, mutta söi se perkele fiiliksiä ku pändin tärkein osa on päättäny sitte festariyleisön riemuksi saattaa itsensä esiintymiskelvottomaan kuntoon. Lähin ryyppäämään sieltä ku ei jaksanu katella, raivostuttavaa tuommonen. Pieni fiilishumala ehkäpä vain parantaa lava-aktia, mutta ei näin, ei näin. No höh.. harmi jos siinä noin kävi. MUTTA oisinpa silti erittäin mielelläni nähnyt kyseisen bändin livenä.. |
Enpä kyllä huomannut itse mitään häiritsevää bändin esiintymisessä. Olin tosin aika hyväisessä kunnossa. |