Aihe: KTR : Not the Same
1
Demostudio
22.07.2004 19:29:16
Bändin nimi: KTR
Kappaleen nimi: Not the Same

URL: http://www.mikseri.net/www/play.php?type=dl&id=77355 (Mp3)

Katatonia-vaikutteita löytyy. Itse soitin kaiken. Tyttöjen musaa melkein. Sanat kertoo jostain hepusta, joka etsii jotain semmosta kivaa, mitä se on kadottanut. Ja silleen vaikka se tietää, ettei se löydä sitä ikinä, silti se jatkaa etsimistä. Sitten sitä vituttaa.
KTR
03.08.2004 20:35:45
Voksut oli liian matalaa mun makuun.. liekö vedetty pitchillä alaspäin? Jos ei niin matalalta menee.. tekniikasta rispektiä :) Jos tätä tulee lisää niin minä kyllä kuuntelen.

Pakko elvistellä, että ihan omalla äänellä vedetty. Ei mitään pitchshiftereitä käytössä. Kyllähän tollasta voisin lisääkin tehdä, kun itse olen diggaillut tästä omasta biisistäni ihan sikana.
neo_ripper
22.08.2004 11:00:23
vanhaa katatoniaahan tästä löytyy (miksei uuttakin)
vokaalit on tosin aika alhaalla, mutta haittaako tuo?!? eipä juuri, vähän ku saisit lisää ulottutvuutta ääneen,ku on sellanen käheä-gorilla fiilis tossa..
kaikinpuolin toimiva biisi silti!!
"jos siinä ei oo säröö, se ei kuullosta hyvältä.."
KTR
06.10.2004 13:25:26
Nostan tämänkin, jos joku jostain ihmeen syystä haluaisi kuunnella ja kommentoida.
Deep Shadow
14.10.2004 00:22:02 (muokattu 14.10.2004 00:24:06)
Introa ehkä venytetty vähän turhan pitkäksi. Laulu menee minun makuuni liian matalalta, mutta musiikillisesti ihan kelpo biisi...

Edit: Ja jotenkin tuo musiikki jää kokonaan tuon laulun jalkoihin. Ehkä vähän poweria lisää soundeihin, ettei puske liikaa tuo laulu yli muiden äänten.
~Nyt sanat on sanottu, laulut on laulettu, aamun koittaessa ilta jo hämärtää~
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt