Ben_D 02.08.2004 11:13:05 | |
---|
noh, lapsetlapset... kunnolla nyt. tulipahan saatua tarpeeksi festivaaleista... muta on hanurista, samoin liikenneyhteydet Ei lapset vaan lapsi ;) Ankkarockissa on hanurista myös viinapolitiikka. Viimeksi kun olen pari vuotta sitten ollut niin omia viinoja ei saanut viedä alueelle ja jokaiseen kaljamestaan oli hirveet jonot. Ei hyvä. Sama järjestäjä kuin Ruisrockissa. |
Johannes_t 02.08.2004 11:13:49 | |
---|
Hanoithan oli siellä soittamassa tuurauskeikkaa, kovin lyhyellä varoitusajalla, eiköhän se selitä jotain? |
Ben_D 02.08.2004 11:20:05 | |
---|
Hanoithan oli siellä soittamassa tuurauskeikkaa, kovin lyhyellä varoitusajalla, eiköhän se selitä jotain? No mä ihmettelinkin, miten ne soitti tohon aikaan päivästä. Tosin niillä oli keikka myöhemmin lauantaina Seinäjoen Vauhtiajoissa. |
Johannes_t 02.08.2004 11:24:20 | |
---|
Sillä ne sen keikan oli kuulemma sopinutkin. Kun nyt kerran on pakko liikkeelle lähteä, niin käydään sitten Korsossakin :D |
Jenka 02.08.2004 11:41:16 | |
---|
Ylpeänä julkistan vielä mitä kaikkea sitä tuli nähtyä ja kuunneltua: Soul Captain Band Backyard Babies Hanoi Rocks Flaming sideburns The Crash Ismo Alanko Danko Jones The Cardigans Zen Cafe The 69 eyes Kemopetrol Suburban tribe Jonna Tervomaa Don Johnson Big Band Jukkapoika ja Jenkkarenkka Egotrippi The Rasmus Bloodhound Gang The Darkness Stratovarius Apulanta Tehosekoitin Eli tosi vähän tuli missattua mitään kokonaan.. tai niistä jotka olin missannut, olin kuitenkin suuren osan nähnyt toisella festarilla tänä kesänä. Että ei niin pahasti haitanne :) |
PekkaRii 02.08.2004 13:08:15 | |
---|
Joo tosiaan. Darkness oli tosi hyvä. Oli kyllä niin rouheat kitaravallit että alta pois. Les Paulit pyöri käsissä niin hienosti kuin vain voi ja se Justinin harmaa LesPaul, jolla mm. aloitti keikan......voi pojat..... Se toinen kitaristi soitteli Marshall muurin edessä ja Justin käytti Mesaa. Jotenkaan en jaksa uskoa että noin hyvä saundi tulisi suoraan niistä, kai niillä efektiä oli räkkikaupalla takana? Tietääkö joku heidän laitteistaan? Ja tietysti kun osaa soittaa :) Olen kyllä samaa mieltä Hanoin saundeista. Aika onnettonta puuroa.... Onneks Dankon keikka sujui ilman sadetta, vaikka Danko itse jotain synkistelikin. Mutaa.....kyllä juu...... "Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 |
M-Q 02.08.2004 13:59:03 | |
---|
Onneks Dankon keikka sujui ilman sadetta, vaikka Danko itse jotain synkistelikin. Mutaa.....kyllä juu...... "Are we playing against beer?" :-) Kyllä tuli kumisaappaat tarpeeseen siellä... housut tosin meni pesuun. Sen verta syvää oli rapakko. "Täällähän juodaan kovaa simaa ilman rusinan poikaa!" -J. E. Vanaja |
Solex 02.08.2004 14:06:19 | |
---|
Vitun kusipäät tekö ne olitte! Varmasti kuulitte kun huusin teille, olin parin metrin päässä.. Järkevä juttu oli hei taas. Itseasiassa en kuullut. Banderollille kävi ekan biisin aikana pian niin että se karkasi muiden innokkaiden fanien käsiin joten en päässyt tutustumaan siihen hemmoon. Sen verran vielä tempauksesta että asian luvallisuus varmistettiin etukäteen Lauantaina infosta ja koitimme arvioida viritystä niin että se blokkaisi muiden näkyvyyden mahdollisimman vähän. Onneksi jokainen halukas varmasti näki setistä suurimman osan esteettä. Mikä alkossa on halpaa ja menee helposti päähän? No muovikassi tietenkin, hölmö! |
Steve McBeach 02.08.2004 15:36:43 | |
---|
Mitähän niiden soundille on tapahtunut sitten Ruisrockin?
Ainakin se soundi oli paljon huonompi kuin Ruisrockissa. Sinne missä minä seisoskelin ei Stevie Klasson kuulunut yhtään eikä basso myöskään, fonista nyt puhumattakaan. :-/ I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |
hupakko 02.08.2004 17:18:39 | |
---|
Oli todella hyvä viikonloppu, Tehistä mentiin alunperin katsomaan ja kyllä tuli tippa linssiin sillä keikalla. Monta muutakin mainiota nähtiin...tuota Darkness-intoilua en oikein ymmärrä. Kaivankohan verta nenästä, mutta varsinkin heidän keikan lopulla alkoi jo naurattaa kun tuntui materiaali loppuvan kesken ja piti vain jotain koittaa vääntää. Plääh. Onneksi se aika menikin kalja-alueella itselllä, voimia kerätessä. Kullakin suosikkinsa! |
sub zero 02.08.2004 18:04:13 | |
---|
Hanoithan oli siellä soittamassa tuurauskeikkaa, kovin lyhyellä varoitusajalla, eiköhän se selitä jotain? Niitten Ruisrock -keikkakin oli kuulema ihan hanurista. Andy soittaa vain jotain sinne päin jne. What's there to live for? Who needs the peace corps? |
Hyvä festari! Lauantain sateet ja jumalattomat vesimassat ympäri juhla-aluetta pistivät naurattamaan. Läpimärät kengät ja housut sen sijaan eivät. Noh, pahemminkin olisi tietty voinut käydä (vaikka upota sinne suohon, vai mitä J....). Eniten potkivat persuuksille Danko Jones, Darkness ja tietty Tehiksen vika keikka. Edellämainituista Darkness miellytti selvästi eniten - ilmassa oli, paperisilpun lisäksi, selvästi suurta ((itse)ironisen) rockjuhlan tuntua! Loistavaa meininkiä ja hyviä rokkibiisejä! Suu oli pitkään hymyssä Pimeyden laskeuduttua. Tehiksen jälkeen olo oli vähän toisenlainen; tyytyväinen, mutta tippasilmäinen. Sinne ne nyt menivät. Toisaalta, hyvä bändi osaa lopettaa oikeaan aikaa (ei koske Rollareita). Edit: Ikävystyttävin bändi oli selkeästi Bloodhound Gang. |
Tupuna 02.08.2004 18:49:07 | |
---|
Jos kukaan sattuu näkemään huomenna kahta idioottia heiluttamassa parin metrin pituista itse väsättyä "Permission To Finland" banderollia Darkenesin setin aikana niin se olen minä ja serkkuni, saa tulla nykimään hihasta ;) Voi vitturallaa, sinäkö se olit? Todella ärsyttävä veto. Takananne kaukanakin olevat ihmiset olivat todella ärsyyntyneitä banderollista, ja joka toinen huusi "vittu nyt se lakana pois idiootit". Enkä puhu palturia. Vähän jotain tahdikkuutta, haittasitte lavanäkyvyyttä alkukeikalla NIIN paljon, että minä jo soitin ystävälle VIP-puolelle että käy sanomassa joillekin järkille että lannistaa tollaset näkymänpilaajat. Kiitos, kun meinasitte pilata koko hyvän keikan.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
PS: Älkää ihmetelkö jos en kirjoittele kesän aikana. Olen muualla, säännöllisen netin ulottumattomissa. Syksyllä taasen! 8) |
Ben_D 02.08.2004 22:21:52 | |
---|
Niitten Ruisrock -keikkakin oli kuulema ihan hanurista. Andy soittaa vain jotain sinne päin jne. Ei se kyllä ollut. Olinhan mä kyllä 3 promillen jurrissa, mutta ei se missään nimessä paska keikka ollut. Andy soittaa just mitä sen pitääkin; ei aina niin nuotilleen oikein, mutta asenteella. |
sirdickyj 02.08.2004 22:45:36 | |
---|
Hanoithan oli siellä soittamassa tuurauskeikkaa, kovin lyhyellä varoitusajalla, eiköhän se selitä jotain? Kyllähän sie ammattimiehenä tiedät, että hyvä soittaja soittaa hyvin, on sitten kyseessä lyhyt tai pitkä varoitusaika, Hanoi on apuriryhmä ja sillä siisti. Ei koske kylläkään bändin Tampere-jaosta. Andy ei soita ikinä hyvin. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Johannes_t 03.08.2004 00:07:56 (muokattu 03.08.2004 00:08:44) | |
---|
Kyllähän sie ammattimiehenä tiedät, että hyvä soittaja soittaa hyvin, on sitten kyseessä lyhyt tai pitkä varoitusaika. En ollut paikanpäällä, joten en tuosta soittamisesta tiedä, mutta lähinnä tuo tekninenpuoli kärsii ns. äkkilähdöistä. Ei ole omaa miksaajaa mukana, ei omia kamoja jne. Varsinkin jos hetken päästä on keikka (oliko se nyt sitten) Seinäjoella, jonne on kuitenkin Korsosta matkaa, saattaa olla, että oma tekniikka on matkustanut suoraan "pääkeikalle". |
Necromuru 03.08.2004 00:27:54 | |
---|
Sunnuntaina olin siellä, ja hienoa oli. The Darkness oli kyllä aivan mahtava. Stratovarius oli myös hyvässä vedossa, ja Tolkkikin jopa melko järkevän näköinen. G3. 18.6.
Tuli, meni ja tilutti mennessään. |
Danny s 03.08.2004 10:58:09 | |
---|
Kyllähän sie ammattimiehenä tiedät, että hyvä soittaja soittaa hyvin, on sitten kyseessä lyhyt tai pitkä varoitusaika, Hanoi on apuriryhmä ja sillä siisti. Ei koske kylläkään bändin Tampere-jaosta. Andy ei soita ikinä hyvin. Näin kolme keikkaa viime joulukuussa ja kahdella Andy soitti hyvin, joten se siitä. Ja ilman Andya & Mikea ei olisi Hanoita, joten ei kai ne ihan paskoja voi olla? Ja tuo tampereen rytmisektio soittaa tosiaan saakelin hyvin, eli Andya lukuunottamatta Hanoi lienee musiikillisesti ihan kenties parhaassa terässään, Makkosen äänikin on vähän miehistynyt. Ja apuriryhmä..nyt pyhutaan kuitenkin yhdestä suomalaisesta ROCK -bändistä, joita tunnetusti on yhteensäkin vain kolme. |
Ben_D 03.08.2004 11:00:21 | |
---|
Ja apuriryhmä..nyt pyhutaan kuitenkin yhdestä suomalaisesta ROCK -bändistä, joita tunnetusti on yhteensäkin vain kolme. Samaa mieltä. |
Steve McBeach 03.08.2004 12:02:26 | |
---|
Andy ei soita ikinä hyvin. Mitäs vittua? Andy soittaa omalla tyylillään, ja soittaa erittäin usein vielä hemmetin hyvin. Ruisrockissa ja Ankkarockissa Andy soitti just niin ku pitääkin, muutaman biisin soolonkin aivan samalla tapaa kuin levyllä, ja Seinäjoen (31.7) ja Tampereen (1.8) keikoillakin Andy oli kuulemma ollut vedossa. Kyllähän se on totta, että Andylle välillä sattuu niitä huonompia päiviä, mutta parhaimmillaan Andy on nero. Sekä soittamisen että säveltämisen suhteen.
I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. |