Aihe: Podxt ongelma:USB:n kautta ei pihaustakaan..
1
Clansman
02.08.2004 13:09:51
Niin, ostin tänään podin xt:n ja kytkin sen koneeseen usb:n kautta. asensin kaikki ajurit ja härvelit mitkä cd:ltä löytyi, mutta en saa ääntä tulemaan kajareista. Kone kyllä tunnistaa laitteen kun siihen kytkee virran. Mikä avuksi?
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus"
Kapane
02.08.2004 13:31:43

hmm... vaikeaksi menee. Noiden plug andpray laitteiden kanssa on aina tommosta... Toimiiko Pod muuten normaalisti....
[Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 Britneyn Playboy kuvat!

sihvoh
02.08.2004 15:28:16
En tiedä mitä XT:n CD sisältää, mutta voisit käyttää myös Guitarport softaa tuon kanssa. Sellaisen voipi ladata:

http://www.guitarport.com/updates.html
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
MacGyver
02.08.2004 16:35:42 (muokattu 02.08.2004 16:37:07)
Kuten mrk totesikin, ei ole tarkoituskaan, että PODxt kuuluisi äänikortin läpi. Kaiuttimista kuuluvaa ääntä ei soita nimittäin PODxt vaan tietokoneen oma äänikortti. Voit monitoroida PODxt:tä vaikka normaaleilla kuulokkeilla, tai sitten voit yrittää jollain softalla ristiinkytkeä PODxt:n sisääntulon äänikortille yhdeksi playback-kanavaksi, mutten itse ole tuota kokeillut.

PODxt:n USB-liitäntää ei ole tarkoitettu käytettäväksi monitorointia varten, vaan se toimii ainoastaan recording devicena.

-MacGyver

PS: minä olen kytkenyt PODxt:n kuulokeulostulon äänikorttini line iniin, jotta voin monitoroida soittoa tietokoneen kautta.
Ei mitään putkia prkl!
Treeniohjelma
Oma rakkaani
Clansman
02.08.2004 19:18:22
joo, kiitos vastauksista... Ainoa ongelma näyttää olevan vielä se miten saan äänitettyä usb:n kautta. En tiedä mitä säätöä tietokoneeseen tulisi tehdä. Saan kyllä äänitettyä line innin kautta podia, mutta mitä valitaan äänityslähteeksi kun nauhottaa usb:n kautta?
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus"
Exhausted
03.08.2004 00:35:03

äänitysohjelman laitelistassa pitäis näkyä POD Xt ja se pitää valita käyttöön.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)