Aihe: Volume : Loitsu - video (.mov)
1 2
Demostudio
28.07.2004 11:23:49
Bändin nimi: Volume
Kappaleen nimi: Loitsu - video (.mov)

URL: http://www.aanitehdas.com/movies/loitsu.mov (Muu)

Jos kaistaa piisaa, niin käykääpä katsomassa Volumen ensimmäinen video... Mielipiteitäkin saapi lausua. Videon koko on 25mb ja formaatti Quicktime.
zapster
28.07.2004 14:19:24
Ai että vähänkö snadisti upee pätkä!

Volumea pitää olla koska muuten vois olla aika hiljasta.
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." -Hunter S. Thompson
Cornflake
28.07.2004 16:15:04
Huh huh. Mitäpä tähän voi muuta sanoa: tyylikäs ja upea video. Hyvä "stoori" ja idis. Enempää en osaa, eikä tarvitsekaan. Kaksi peukkua pystyssä.

Paras video mitä täällä on esitelty. Kirkkaasti.
Lick my lovepump! Redbound
SamPpaa
28.07.2004 20:01:46
Aivan legenda! Alusta tuli jostain syystä mieleen The Crashin Melodrama-albumin kannet. Sehän näytti aivan musiikkivideolta, eikä miltään "kotikamera heiluu" meiningiltä. Ja taishan se sitä tietenki ollakkin.
Positiivinen yllätys. En ollut Volumea kuullutkaan ennen, vaikka siihen oon Mnetissä joskus törmäillyt. Hyvältähän se myös kuulosti. Ei pahaa sanottavaa. Ammattilaismeininki!
Rock'n roll will never die!!!
musa
28.07.2004 21:52:32
No voi terve. Enpä olis uskonut, että ihan tällainen video pienen lataustuokion jälkeen avautuisi. Siis aivan uskomattoman persoonallinen ja tyylikkäästi toteutettu video. Biisikin oli vallan loistava. Huh, mä olen ihan myyty!
Unworthy Knight
30.07.2004 10:33:52
Ompa kyllä.
Tuli heti mieleen kunnoon maailman vallotus video, viellä samanlaisen biisin kera.
On tainut olla kyllä videon tekijät melkoisia velhoja allallaan.
Bändin Laulajan liikehdintä oli minusta todella loistavaa, karismaa tuli jokapaikasta ulos. Muukin bändi oli kyllä mukana todella hienosti.

Onko bändillä lisää tällaisia loitsuja?
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3
Lähikauppias
01.08.2004 19:56:17

Varsin hieno ja tyylikäs video!

Itse biisi oli kuitenkin mielestäni aika köyhä, pikemminkin johonkin toimintaleffaan taustamusiikiksi soveltuvaa yhden riffin tahkontaa, eikä minun mieleeni olisi tullut tuota ainakaan videobiisiksi valita.

Mutta video oli kyllä oikein komea.
Jalopeura
02.08.2004 02:23:38 (muokattu 02.08.2004 02:26:13)
No mutta, tämä videohan oli kovin hieno ja hassukin. Biisi oli sellaista tyyliä jota en kuuntele ja johon en ole perehtynyt tarpeeksi jotta voisin arvostella sitä sen kummemmin - ei ollu mun makuun mut video oli tosiaan hieno.

EDIT: Niin, toi kieli tosiaan(mitä se ikinä olikaan)oli aika erikoista, vähän ehkä liian vaikea mun sulatettavaksi.
Vanalkar
02.08.2004 03:14:48
Helvetin hyvä video.
Helvetin hyvä biisi.
Rok.
Glymur dansur ķ hųll,
Dans slįiš ring
Glašir rķša noregis menn
til Hildar ting.
Zaphod
04.08.2004 16:03:52
Järjettömän hyvä biisi ja video!!! Kaksi peukkua ylös!!
novo
04.08.2004 20:53:43
video oli helvetin hienon näkööne, musakkia en jaksannu ihmeemmin kuunnella, ei innostanu tommottinen renkutus mutta videosta ylipaljon plussaa
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
Juhani
05.08.2004 19:21:50

Mahtavaa. Mayaa tai Maxia veikkaan videon toteutuksen puolesta.

Erittäin onnistunut kokonaisuus. Kerrankin video palvelee itse musiikkia!

Tästä on erittäin hyvä Volumen jatkaa. :)
Limited edition
06.08.2004 16:29:49
Täytyy sanoa, että uskomattoman hieno video. Musakin kolahti kyllä aikalailla, vaikka en yleensä tällaista kuuntele.
What is best in life? "To crush your enemies and hear the lamentation of their women" -Conan the Barbarian
Tapani L
06.08.2004 20:31:37
Luksus biisi ja luksus video. Hienoa! Kolme peukkua ylös!
Sampe
06.08.2004 21:44:14
Biisistä en oikein osaa sanoa, kun en tämmöistä kuuntele, mutta täytyy sanoa että video oli omaperäinen ja tyylikäs. Pro-meininki!
Mikael
10.08.2004 10:02:38

Huhhei! Kiitos kaikille kommenteista. Video on Äänitehtaan tuotos ja tämä kyseinen video paljolti Sirkku Tuomelan käsialaa.
miten käy Kekkoselta rock'n'roll?
Atommic
10.08.2004 11:10:04
No jumankekka! Enpä muista milloin olisin viimeksi nähnyt jotain vastaavaa ja vieläpä ihan kotomaassa tehtynä! Biisi oli muuten aika hassu, jotain ihan muuta kuin odotin kuulevani :)
Ambition makes you look pretty ugly
Bluesmies
13.08.2004 14:32:47
Aivan perhanan hieno video, mutta biisi oli mielestäni täyttä skeidaa.
Uusi musiikkinäyte profiilissa.
Diablero
14.08.2004 11:18:04
Jumankikkelis. Tää teki kyllä vaikutuksen. Loistavaa!
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt