Aihe: Ankkarock 2004
1 2 3
Kalm
31.07.2004 22:35:41
Aika woodstockiksi meni naakkarokin lauantai, Oli saatana mutaa nilkkoihin asti ainakin siinä kotiteollisuuslavan edessä. Entiset mokkakengän ne.. Nyt sitten takaisin illanviettoon uusin kengin.
Can't stand no longer - Ei seiso ilman lonkeroa
Nimismies
01.08.2004 00:29:33
Näytti melko masentavalta ainakin uutisista katsoen.
Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe
Viceroy
01.08.2004 01:05:31

Aika kivaa oli! Bändit jäi kakkoseksi, kun Taivaan Isä pani vettä tulemaan.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Solex
01.08.2004 01:34:21
Hoho, onneksi kaikki kiinnostavat bändit soittivat Korsolavalla eikä tarvinnut tulla sinne Puistolavan eteen möyrimään mudassa, kova hiekkakenttä ei sentään aivan fataaliksi mennyt vaikka vettä tuli aika ajoin tolkuttomat määrät.

Muuten hyvä jäi fiilis keikoista paitsi Hanoi Rocksin setti oli hämmästyttävän huonosaundinen kun muilla oli mielestäni erittäin hyvin miksatut esiitymiset.

Jos kukaan sattuu näkemään huomenna kahta idioottia heiluttamassa parin metrin pituista itse väsättyä "Permission To Finland" banderollia Darkenesin setin aikana niin se olen minä ja serkkuni, saa tulla nykimään hihasta ;)
Mikä alkossa on halpaa ja menee helposti päähän? No muovikassi tietenkin, hölmö!
PekkaRii
02.08.2004 01:09:40
Muuten hyvä jäi fiilis keikoista paitsi Hanoi Rocksin setti oli hämmästyttävän huonosaundinen kun muilla oli mielestäni erittäin hyvin miksatut esiitymiset.

Jos kukaan sattuu näkemään huomenna kahta idioottia heiluttamassa parin metrin pituista itse väsättyä "Permission To Finland" banderollia Darkenesin setin aikana niin se olen minä ja serkkuni, saa tulla nykimään hihasta ;)

Joo, Hanoi oli aika heikko esitys. Seurasin sen kalja-alueelta.....

Olitteko te sen stanan banderollin kanssa. Onneks laskitte alas en pian, ei ollut kuin tuhannen ihmistä katveessa........:)

Darkness korjasi poin. Aivan vitun älyttömän kova keikka ja loistavat saundit....pian lisää, eka nukkuun.....
"Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991
Kid Wire
02.08.2004 02:00:47

Joo, tosiaan erittäin idioottimainen veto. Taaempana porukka keräsi jo lynkkaysryhmää kasaan kun onnistuneesti peititte näkymät lavalle. Yksihän sieltä sitten lähtikin ja ilmeisesti tutustuitte kun palasi paikalleen teidän keppien kanssa.
Janus
02.08.2004 03:13:06
Jos kukaan sattuu näkemään huomenna kahta IDIOOTTIA heiluttamassa parin metrin pituista itse väsättyä "Permission To Finland" banderollia Darkenesin setin aikana niin se olen minä ja serkkuni, saa tulla nykimään hihasta ;)

Jep. Ei sitten tullut mieleen laskea sitä alas heti sen jälkeen kun Dan oli hyväksyvästi vinkannut "thumbs up" sen nähtyään? Saitte tosiaan kahdesta kolmeen tuhatta uutta ystävää tollakin tempauksella... no, rauha maas, onneksi ekan biisin jälkeen sai tuijottaa esteettä muutakin kuin screeniä ;)

Ja kyllä, The Darkness oli kova. Ja Tehareiden viimeinen keikka varmaan kesän parhaita.
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
Kassu
02.08.2004 04:17:38

Vitun kusipäät tekö ne olitte! Varmasti kuulitte kun huusin teille, olin parin metrin päässä..

Järkevä juttu oli hei taas.
Kassu
02.08.2004 04:19:40
Joo, tosiaan erittäin idioottimainen veto. Taaempana porukka keräsi jo lynkkaysryhmää kasaan kun onnistuneesti peititte näkymät lavalle. Yksihän sieltä sitten lähtikin ja ilmeisesti tutustuitte kun palasi paikalleen teidän keppien kanssa.

Joo se oli hyvä jätkä :D

Annoin sille tietä ku se tuli. Eka meinasin suuttua sillekkin kun kaikki rynnii siitä.

Ja sitten se sekopäinen pissaliisa joka lavalle hyppäs, mä pidin siitä varmaan 5 minuuttia kiinni ku se riehu siinä ihan hulluna ja ryysäsi. Se oli oikeasti vittu kamoissa.
Kassu
02.08.2004 04:23:15
Hanoilla oli mun mielestä kova show, tosin huonosti miksattu ja ainakaan mun kohtaan ei ensinnäkään andyn kitarat kuulunu eikä laulu.

Karmeat soundit. Miksi niillä on jotkut marsun JCM2000-härpäkkeet ku voisi ostaa parasta mitä rahalla saa.

Ja se uusi kitaristi oli aivan hirveä.
AoA
02.08.2004 07:05:15
ku voisi ostaa parasta mitä rahalla saa.

Meinaatko?
http://www.stiff-flavor.tk/
Pluto
02.08.2004 08:19:47
Bloodhound Gang oli myös aikasta perkeleen kova, vaikka kitaristi vetelikin aivan hirveän kuuloisella sirkkelisäröllä.

Tehareitten vimonen keikka oli jollain tapaa surrealistinen kokemus. Haikea fiilis siitä jäi, ja moni raavas mies yleisössä itki valtoimenaan, kun Hetken tie on kevyt kajahti soimaan viimeistä kertaa. Onpahan muuten hieno biisi.
Dillon, you son of a bitch!
Jenka
02.08.2004 08:35:09

Kovasti tuli nähtyä bändejä. Kahden vierekkäisen lavan systeemi oli hyvä, enimmäkseen sai siellä ollakin eikä tarpoa puistolavalle (hieman siellä haisi navetta eilen:D).

Hyvää oli ja Tehiksellä mukava show. Ilotulituksiakin oli -yllätyksistä puheen ollen. Maailma on sun on todellakin Tehiksen parhaimpia biisejä.
Yaska
02.08.2004 10:22:28
Oli kova festari!

Lauantai oli hauska päivä -eihän sitä tietenkään ottanut varakenkiä mukaan, joten nyt saa viettää loppuloman näissä mutatohveleissa. Parhaimmat bändit olivat sunnuntaina joten olutteltta tuli tutuksi. Bändejä oli hauska kuunnella ja oli hyvä meininki säästä huolimatta .

Sunnuntaina keskityttiin sitten bändeihin. Kemopetrol oli tosi hyvä, Maiden -lopetuksia myöten. Egotrippi veti parhaimman kotimaisen keikan, mahtava!

Kun rasmus-nalle oli lopettamassa, ryntäsin sitten eturiviin teinityttöjen läpi. Ajattelin että nyt alkaa tunkemaan muitakin parta-köriläitä ku hardrock-keikka tulossa. Eipä tullutkaan, The Darknessin yleisöstä (eturivistöstä siis) oli suuri osa juurikin teinityttöjä. Mahtava homma. Mahtava oli myös itse Darkness, järjetön meiniki, soundit huippuja, laulu kuului hyvin ja eikä tullut liian lujaa. Skeba-soolot oil mahtavia, virkeitä, ketteriä meininki sooloja. Vaihtelua siihen yhden nuotin -hohhoijaa- taiteiluun. Vuoden paras keikka!
Mainitsen vielä Stratovariuksen joka oli yllättävän hyvä! Bändi soitti hyvin, myös Tolkki. Tilut tuli tiukasti tiskiin. Oli hauska ku Timot alkoivat tapailla uuno-teemaa kesken Foreveriä. Hyvä keikka.

Huippu festari!
Kassu
02.08.2004 10:25:01
Hoho tolkilla oli 0,75 kossu siellä räkin takana ja otti innokkaasti huikkaa siitä.

Minkähän takia sen kaappi oli väärinpäin :D
Ben_D
02.08.2004 10:50:54

Hanoilla oli mun mielestä kova show, tosin huonosti miksattu ja ainakaan mun kohtaan ei ensinnäkään andyn kitarat kuulunu eikä laulu.

Karmeat soundit. Miksi niillä on jotkut marsun JCM2000-härpäkkeet ku voisi ostaa parasta mitä rahalla saa.

Ja se uusi kitaristi oli aivan hirveä.

Mikäs Hanoi Rocksin soundissa tai JCM2000:ssa on vikana? Olen nähnyt bändin useasti niin klubi kun festarikeikoillakin eikä ikinä ole ollut soundista valittamista. Ei se JCM-900 varmaan paras ole mitä rahalla saa ;)

Ja koita jos saisit kirjoitettua jokaisen lauseen erilliseen kirjoitukseen niin saataisiin pikkasen venytettyä näitä threadeja. Siellä on sellanen edit toiminto, jolla saa lisättyä/poistettua tekstiä. Tiesitkö?
Kassu
02.08.2004 10:56:08
Mikäs Hanoi Rocksin soundissa tai JCM2000:ssa on vikana? Olen nähnyt bändin useasti niin klubi kun festarikeikoillakin eikä ikinä ole ollut soundista valittamista. Ei se JCM-900 varmaan paras ole mitä rahalla saa ;)

Enoo niin sanonutkaan, kultsi. Mutta mun mielestä niiden soundit oli hanurista. Olitkos tuolla keikalla kuuntelemassa? Noni, joten älä sano.

Ja koita jos saisit kirjoitettua jokaisen lauseen erilliseen kirjoitukseen niin saataisiin pikkasen venytettyä näitä threadeja. Siellä on sellanen edit toiminto, jolla saa lisättyä/poistettua tekstiä. Tiesitkö?

Vittu mä jaksa koko ajan lisäillä tekstiä.
Ben_D
02.08.2004 11:08:03

Enoo niin sanonutkaan, kultsi. Mutta mun mielestä niiden soundit oli hanurista. Olitkos tuolla keikalla kuuntelemassa? Noni, joten älä sano.

Mikä vitun kultsi. Oleksä fagotti? Mitähän niiden soundille on tapahtunut sitten Ruisrockin?

Vittu mä jaksa koko ajan lisäillä tekstiä.

Olis syytä jaksaa. Tai no, ymmärtäähän sen jos ei taidot riitä. Kirjota mun puolesta vaikka joka sana eri kirjoitukseen.
leka
02.08.2004 11:11:10
noh, lapsetlapset... kunnolla nyt.

tulipahan saatua tarpeeksi festivaaleista... muta on hanurista, samoin liikenneyhteydet
I want to be your sledgehammer, why don't you call my name
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)