Muhwi 11.12.2002 22:04:51 | |
---|
Hommasin tuossa uuden bassocombon, HH:n B100. Oikein hieno vehje, mutta en oikeastaan tiedä kapineesta muuta kuin nimen ja mallin ja tehon (100w) sekä että laite on brittiläistä alkuperää. Onko jollain tietoa HH:sta tai ko. mallista, kun en oikein tahtonut löytää mitään kunnolla asiaan viittaavaa mistään.. |
Jabe 12.12.2002 13:18:19 | |
---|
|
Pianismi 15.12.2002 16:55:54 | |
---|
Harmony_central on hanurista...no offense, huono idea että pelkästään käyttäjät arvioi, taidanpa itse mennä pistämään arvioni tästä HH:sta... saundi 10 käytettävyys 4 ja luotettavuus...hmmm11? (olen siis kosketinsoittaja...=) Tää ois semmosta hevahtavaa jazz-groovea.... |
manfred 15.12.2002 16:58:16 | |
---|
älä kalise, äijä. harmony centralia täytyy osata käyttää. sieltä kannatta uskoa vaan ne perustellut mielipiteet. ne numerot on siellä vaan basisteja varten. Gibson Marshallin läpi=maailmankaikkeus |
Pianismi 15.12.2002 17:03:36 | |
---|
V*****...jätkä turpa kiiiii.......Harmony Central sucks! Heheee......Gospel......no ei mutt oikeesti, mikä idea selata käyttäjien mielipiteitä , joku 60v hevari joka ei oo kuullu musaa ikinä ennen ostaa Jacksonin hevikepin ja on ihan fiiliksissä............valmistajan kotisivu , sieltä specs ja features ja sillee... Myönnän tosin että homma on eri vahvistimissa kun esim. modulit mutta uskon, että sanoillani on pohjaa......ANteeksi tästä keskustelun roskaamisesta......menen nurkkaan miettimään =( Tää ois semmosta hevahtavaa jazz-groovea.... |
manfred 15.12.2002 21:33:55 | |
---|
valmistajan kotisivu , sieltä specs ja features ja sillee... Myönnän tosin että homma on eri vahvistimissa kun esim. modulit mutta uskon, että sanoillani on pohjaa Niin katsos hencka kun valmistajien kotisivujen tiedot eivät ikävä kyllä aina ole sen puoluettomaampia kuin hc:n. Tyyliin marsun keinokuorman marshall poerbrake:n esittely menee jotenkin näin: "This is the only model to safely crank up your amp." Nää Kochin loadboxit sun muuthan on tunnetusti täysin epäturvallisia...
Gibson Marshallin läpi=maailmankaikkeus |
Muhwi 15.12.2002 21:44:17 | |
---|
Hitto rasittaa aina kun yrittää pistää jonkun threadin niin eikös joko pianismi taikka manfredi väännä siitä yleisen keskustelupalstan tapiolan 9AB:lle.. |
Looo..........Mutt ainakin valmistajien kotisivulta shaa niinku dataa siit mitä siin vehkeess oikeesti on ja mitä ei......totta kai niilläkin on paskaa mutta Faktat on ainakin kohdallaan...ja onhan tää ilmiö vähän jännä, ei ihan mitä tahansa kehtaa kirjottaa...onko manfred kenties nimim. taitamaton , "miten laulan ja soitan yhtäaikaa" takana? Vaikka ei niin luepa sieltä, asiaa löytyy Tää ois semmosta hevahtavaa jazz-groovea.... |
Muhwi 15.12.2002 22:18:00 | |
---|
Kyllähän faktat aina löytää, mutta esim vahvaria tai keppiä ostaessa kun vaikuttaa asiaan paljon muukin kun nauhojen lukumäärä tai elementin valmistajan katuosote. Käyttäjäkommenteista tyyliin harmony central on hyötyä yleisellä tasolla, esim jos 14 16:sta sanoo et joku vahvistin on hyvä tähän ja tähän musatyyliin niin kai se sitten on (melko suurella todennäkösyydellä). Yhdistelmäkäyttö on kai sitten se paras ratkasu. Eikä kukaan osta mitään pelkkien kolmannen käden tietojen kautta, paitsi minä. Ton HH:n tapauksessa HC oli/on käytännössä ainoa tietolähde, yritys kun on näköjään kuollu pois jossain vaiheessa ennen tätä päivää. Ei kannata heinrich niin kovin kriittinen olla. Ja kyllä otso osaa laulaa soittessaan, mä se oon jolla on ongelmia.. |
Pianismi 15.12.2002 22:24:16 | |
---|
En mie mitenkään kritisoinu ogee, hyvinhän se jätkä laulaa tuli vaan mieleen kun eiks se oo tiedustellu tunteja??? Vai säkö se olit? NO...käypä huvikseks huuto.net in koskettimet osastolla , jengi myy hammondia..... Tulipa tästä lisää mieleen, mee kattomaan HarmonyCentrali hommat Korg 05R/W......(tää on paraaas!! etc.) ja sen jälkeen tsekkaa faktat...olen Hc:n uhri, minulla on syytä mielipiteeseeni... Ja lisää: Tuupa huomenna Tapiolasaliin konserttiin, mä säestän..........ULkopuoliset älkää vaivautuko Tää ois semmosta hevahtavaa jazz-groovea.... |
Muhwi 15.12.2002 22:28:53 | |
---|
Mää soitan siellä itekkin, crescendon kanssa (yök), joten tulen kyllä paikalle :P Mä oon päätymässä siihen tuolkseen et sitä neliraituria ei roudaa hullukaan, sähän voit itte tulla/mennä noutamaan sen jokupäivä (?) Eiköhän ois kätevämpää sunkin hommata msn messengeri, lennetään kohta molemmat pellolle m-netistä floodaamisen takia.. |
Jabe 16.12.2002 13:34:08 | |
---|
Niin, olikos pianismilla tiedossa se HH:n "valmistajan kotisivu"? Kun se kait tässä koko threadissa taisi olla pointtikin, että faktaa ei ole tarjolla. Harmony-Centarlin käyttäjäkommentit oli ainoita juttuja, joita pikahaulla HH stygeistä löysin. Jos jollain on muita linkkejä, niin laittakaa nyt äkkiä näkyviin! |