Jepjep, mulla on tässä käsissä kolmesta saarnipalasta valmistettu RG548-kitara vuodelta -97, jossa on EMG:n aktiivit 89, S ja 81. Kitarassa on lisenssillä valmistettu Floyd Rose -talla (Ibanezin oma nimitys sille on Edge), ja potikat sekä mikinvalitsin on vaihdettu parempiin (lue: kalliimpiin). Kitara on moitteettomassa kunnossa, ja uutena siitä maksoin 5400 mk eli suunnilleen 900€. Osaako joku lotota, paljonko tästä kaverista olisi soveliasta pyytää rahaa (kaverille aattelin myydä)? Uusi kitara kun on kovasti hankinnassa ja voisi tästä yksilöstä hankkiutua eroon saman tein. Yhtäällä suree kuningatar, toisaalla kuningas vaimoton on. |
SiwamieS 01.08.2004 22:47:47 | |
---|
No semmonen joku viitisen sataa vois olla ehkä ihan järkevä sopuhinta. Tai no.. emmä tiiä ;) There's too much caffeine
in your blood stream
and a lack of real spice
in your life.. |
Antti90 01.08.2004 23:01:38 | |
---|
Mie maksaisin siitä enemmänkin,niin hyvä setti että huhhuh.. Jotta perkele! |
trih 01.08.2004 23:19:59 | |
---|
Jos sulla olisi alkuperäiset mikit tallella ni kannattaisi myydä niillä varustettuna. Nuo EMG:t on erikseen aika iso osa kitaran arvoa, uutena tuollainen setti olisi n.280€. "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
Man0Sand 01.08.2004 23:32:21 | |
---|
Jos sulla olisi alkuperäiset mikit tallella ni kannattaisi myydä niillä varustettuna. Nuo EMG:t on erikseen aika iso osa kitaran arvoa, uutena tuollainen setti olisi n.280€. Jep, kattelin t-kaupasta noita mikkien hintoja kans. Paha vaan, kun yhen alkuperäsen mikin oon jo myyny, eikä muutenkaan ole yhtään intoa ryhtyä kolvailemaan niitä takasin instrumenttiin. Yhtäällä suree kuningatar, toisaalla kuningas vaimoton on. |
Jormaz 01.08.2004 23:45:23 (muokattu 01.08.2004 23:46:15) | |
---|
500-600€ on kohtuullinen pyyntö. Ei yli 600 mutta noiden mikkien kanssa 600 olis vielä perusteltua. Jos se muuten on hyvässä kondiksessa. LIS: Sen verran että joidenkin mielestä mikkien vaihto automaattisesti laskee jälleenmyyntiarvoa, mitä mä taas en ymmärrä jos kuitenkin paremmat mikit on vaihettu tilalle. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Dr. Muff 02.08.2004 07:31:50 | |
---|
LIS: Sen verran että joidenkin mielestä mikkien vaihto automaattisesti laskee jälleenmyyntiarvoa, mitä mä taas en ymmärrä jos kuitenkin paremmat mikit on vaihettu tilalle. Mielestäni tossa hintaluokassa myyntiarvo ei laske, jos kalliita merkkimikkejä on laitettu. Vaan eipä se juuri arvoa nostakkaan, aika lailla päälliskauppaan ne mikit menee. Itse ehkä vaihtaisin alkuperäiset paikalle, mut oonki pihi juutalainen. I Smell Urine |