Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Blind Guardian
1 2 3 4
Acid_Punk
30.07.2004 21:47:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Blind Guardianista en ole löytänyt yhtäkään kunnollista triidiä, joten tehdäänpä sellainen.
 
Itse omistan kyseisen yhteen levyjä, mutta en ole jostain syystä ikinä kuunnellut niitä SILLÄ korvalla. Joten kaivoin levyt esiin ja aloitin kuuntelemisen, tutustuakseni kunnolla bändiin. Kuunneltuani levyt läpi, voin sanoa tästä bändistä vain hyvää: Biisit potkii, laulaja on suorastaan mainio, ja pidän yhteen voimakkaasta LOTR-meinigistä. Uskomatonta, että näinkin vankkana saksa-hevin ystävänä tämä bändi on jäänyt pimentoon minulta.
 
Mitäs muut mnettiläiset metalllipäät ovat mieltä tästä saksalaispoppoosta?
 
"Krapula tulee aina, mutta minä määrään päivän."
Super-Jari
30.07.2004 21:51:38 (muokattu 30.07.2004 21:52:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hansi Kürsch (meniköhän oikein?) on minun mielestä paras power metal laulaja. Loistavia biisejä, taitavia soittajia. Tämä on melkein ainoa power metal bändi joka on enää listalla. Kaikki muu kuulosta korviin samalle basarinakutukselle.
Oma suosikki on Nightfall in Middle-earth.
Loistava bändi.
 
Snowblind
30.07.2004 23:44:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hansi Kürsch (meniköhän oikein?) on minun mielestä paras power metal laulaja.
 
Voisi melkein samantien sanoa että paras metallilaulaja. Yksi niistä harvoista jotka saa kunnolla tunnetta siihen hommaan.
 
Ja kaikki BG fanit, hommatkaa tuo uusi DVD, Imaginations Trough The Looking Glass jos ette ole jo hommanneet. Se on jotain niin loistavaa.
Ja se Banish From A Sanctuary siinä.. Ah, menee niin täydellisesti ja tiukasti, kaikki toimii niin täydellisesti varsinkin siinä biisissä tuossa DVD:llä.
 
Ja noista levyistä Imaginations From The Other Side on ehdottomasti paras. Siltä levyltä ei löydy yhtään edes keskinkertaista biisiä vaan kaikki ovat huippulaatua.
 
Ja vielä pientä mainosta. Kaikki hc-fanit voi mennä tuonne rekkaamaan: www.the-following.com (vaatii pienen tietovisan suorittamisen jossa näytetään että oikeasti tietää jotain bändistä)
Loistava BG-fanisivu ja parasta on iso bootleg-alue jossa on todella suuri läjä video- ja äänibootleggejä ladattavissa.
Itseltä noita löytyy jo kohta kahden videon ja viiden äänibootlegin verran..
 
"You can take the man out of the 80's, but you can't take the 80's out of the man."
Unworthy Knight
31.07.2004 00:22:31 (muokattu 31.07.2004 00:24:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläkin tämä on niitä harvoja power bändejä jotka uppoaa edelleen todella hyvin.
Lempi levy on Nightfall in Middle-earth joskin lempi biisit eivät löydy siltä.
The Soulforged biisi nousee uusimmalta melkoiseksi suosikiksi nimittäin, voi johtua että olen ollut todella kova DaragonLance lukia, veilläkin menee kivana keveynä lukemisena.
Sitten on myös todella mahtavan tuunelman omaava The Bard's Song - In The Fores, tuli viellä biisi vastaan päivä sen jälkeen kun olin lopettanut aikoinaan ekaakertaa Sormusten herran.
 
BG on kyllä minulle ekoja metalli poppoita joita aloin kunnolla kuuntelmaan. Sikäli siis merkittävä bändi.
 
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3
Vilhelmus
31.07.2004 11:04:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BG nousi saksahevikentältä voimakkuudellaan suosikikseni useaksi vuodeksi joskus 15-veenä, mutta intoni on hieman lopahtanut parin viime vuoden aikana, kun levyt ovat alkaneet huonontua. En pidä uusimman studiokiekon paisutuksista ja Nightfallkin hyvyydestään huolimatta oli pettymys timanttisen Imaginationsin jälkeen.
 
Yhtye on kuitenkin tehnyt kolme loistavaa levyä. Raaka Imaginations, helloweenisin Tales ja kaksi tappavaa avausraitaa tarjoava Somewehere ovat omaa luokkaansa.
 
Alkulevyjen speedmetallikin on ihan hauskaa, muutama hyvä biisi sielläkin.
 
En myykkä.
Viceroy
31.07.2004 12:51:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja noista levyistä Imaginations From The Other Side on ehdottomasti paras. Siltä levyltä ei löydy yhtään edes keskinkertaista biisiä vaan kaikki ovat huippulaatua.
 
Jeh!
 
Muilta levyiltäkin löytyy helmiä, kuten Martyr, The Wizard (heh), Time What is Time, Spread Your Wings (Queen-cover), Theatre of Pain, Mirror Mirror, Time Stands Still at the Iron Hill, Under the Ice...
 
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
MrFunk
31.07.2004 14:01:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En pidä sankari/fantasia -hevistä, mutta Nightfall in Middle-Earh -levyn ostin koska olen lotr fani. Levyn jälkeen en edelleenkään ollut fani, mutta pidän levystä kyllä. Alkupuolisko on selvästi parempi kuin loppupuolisko, jossa on vain yksi hyvä biisi. Alussa kaikki ovat hyviä. Monessa kohtaa kuulee hyviä riffejä, mutta ne jyrätään tosi nopeasti jollain huonolla bridgellä eikä sitä hyvää riffiä sitten enää kuule...mutta onhan meillä kelausnäppäin.
 
Kielet hauiksen mukaan...
Vanalkar
31.07.2004 15:03:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erinomainen bändi, kuten on jo tullut selväksi. Hansi on minulle "se paras laulaja". Paras levy on Imaginations ja biiseistä samalta lätyltä löytyvä Bright Eyes. Tuli aikoinaan fanitettua paljonkin, nykyään vähemmän.
 
Glymur dansur ķ hųll,
Dans slįiš ring
Glašir rķša noregis menn
til Hildar ting.
paintaster
31.07.2004 15:36:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En oo kuullu bändiltä kuin yhden biisin (By The Gates Of Moria), mutta hyvältä poweriltahan tuo kuulostaa. Himmeetä sooloilua!
 
We“re the hate crew we stand and we won“t fall we“re all for none and none for all f**k you we“ll fight till the last hit and we sure as hell ain“t taking no shit!
Vilhelmus
31.07.2004 16:57:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Himmeetä sooloilua!
 
André Olbrich on ÄIJÄ!
 
En myykkä.
Snowblind
31.07.2004 19:41:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

André Olbrich on ÄIJÄ!
 
Katoin äsken tuon Live in Bangog 95 videon, siinä joku heppu nousee lavalle halaamaan Andréa kesken soolon.. =)
 
Ja Marcus on äärimmäinen Äijä myös, vetää niin tiukasti riffit tuossa DVD:llä varsinkin. Tuossa Banish From A Sanctuaryssä varsinkin vetää niin hemmetin tiukasti ja puhtaasti ja tarkasti ja soundit äärimmäisen tiukat myös. Ja The Last Candlessa sooloileekin. Ehdottomasti yksi kovimpia komppikitaristeja jota tiedän.
 
"You can take the man out of the 80's, but you can't take the 80's out of the man."
Paas
01.08.2004 14:09:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se dvd on kyllä helvatin hyvä. Varmaan paras jonka olen nähnyt.
 
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
PoLFus
01.08.2004 14:37:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse pidän paljon. Oma soundi. '
 
"polfus, eipä tuolla väittämällä sun sanomana ole pohjaa eikä merkitystä" - Tianzi
armadillo
02.08.2004 23:48:24 (muokattu 02.08.2004 23:49:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus tuli kuunneltua enemmänkin, enää ei kauheesti jaksa.
Paras levy on Tales from the twilight world, siinä on sopivan repivät soundit ja reipas meininki.
 
Life is a vacuum cleaner, it sucks.
kiva
03.08.2004 01:03:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ensimmäisiä metalli yhtyeitä joita rupesin kuuntelemaan. helvetin kovia poikia ovat tai ainaki saavat piisinsä kuulostamaan siltä. Harmi kun en tuota DVD:tä omista, tarkotuksena on kyllä ollut ostaa jo montakin kertaa. JOka leveyllä on mielestäni semmonen erilainen saundi ja tunnelma. Mutta kova bändi kerrassaan.
 
Khassera
17.01.2005 10:51:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

André on kyllä aika äijä.. Pelailee kotona jotain tietokoneroolipelejä ja D&Dtä (ks. nightfallin vai night at the operan kansilehti, en muista kumpi) ja silti kepittää kumoon aika monet metallikitaristit. Uskomaton jäbä. Itelle painu mieleen aika rouheasti toi Weird Dreams. 1:20min helvetinmoista tykitystä. Kelasin sitä vaikka kuin moneen kertaan ku veljellä sattu oleen cd (nyt sillä mahtaa olla kaikki bg cdt) ja ite luulin että minä oon kova bg fani..huh.
 
routa
17.01.2005 14:38:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oma suosikkini on bards-song , nuotio-balladit kunniaan ,,/
 
"Jos ihan rehellisiä ollaan, niin minusta harva asia on niin turha kuin kitarasoolo"
Booligan
17.01.2005 15:13:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä lukeutuu niihin harvoihin tapauksiin kun ennakkoluulot on osoittautuneet päin persettä oleviksi. Kaveri lähetti minulle musiikkia "joka oli saksasta ja fantasiapainotteista". Blind Guardian oli kyseessä ja ai että mitä musiikkia! Parasta poweria koko planeetalla. Sääli kun ei tuo The Followingin rekisteröityminen toimi, väittää että sivua e löydy. Mutta hienoa musiikkia. Sääli että DVD:tä en ole löytänyt vielä mistään
 
Doesn“t matter what you see Or into it what you read You can do it your own way IF IT`S DONE JUST HOW I SAY
Konsuli
17.01.2005 18:21:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ole kyllä mitään helppoa musiikkia, vaatii niin paljon kuuntelemista ja joka kerta avautuu jotain uutta.
Tykkään tuosta Imaginations from the other side albumista ehkä eniten.. helpointa ;)
 
He cried for night/but the night could not come..
spacemonkeyevolution
17.01.2005 19:42:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sokkona tutustuin aikoinaan ostamalla divarista Tokyo Tales Liven. Silloiseen aikaan kun poweri oli itellä kovassa huudossa uppos kuin sadan kilon sementtimöhkäre paikalliseen lampeen. Imaginations, Nightfall ja Somewhere löytyy hyllystä, jokainen niistä täynnä kovaa poweria. Nightfallin höpötykset jäi vähän ehkä haittaamaan, mutta hyvä levy silti (höpötykset kuulunee tän tyylin musiikkin). Kovimpia biisejä into the Storm, time what is time, Journey trough the dark, theatre of pain, imaginations from the other side... listaa voisi jatkaa loputtomiin. Pitänee tässä verestellä muistoja ja iskeä vaikka tuo live soittimeen, eiköhän sieltä niitä tarttuvia kertosäkeitä pääse taas lauleskelemaan.
 
Don't worry, be heavy
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «