Aihe: Gimmel hajoaa..
1 2 3 4 5 6
Johnny Buzz
01.08.2004 09:09:03

Saman kaliberin juttuja :D

Hei, ei kai kaikkea tarvitse otta _niiiin_ vakavasti. Gimmelhän oli kaikin puolin harmiton ilmiö. Kaikki tiesivät jutun menestyvän ja sen, ettei sitä jatku pitkään. Paljon enemmän mua riepoo ihmiset ja bändit jotka luulevat itsestään liikoja.

Täysin samaa mieltä. Plussa Johannekselle tuosta.
Notefix
01.08.2004 10:46:54

Paljon enemmän mua riepoo ihmiset ja bändit jotka luulevat itsestään liikoja.

Jep, samoilla linjoilla! Aika pienillä rahkeilla monet esim gimmeliä tai monia muita haukkuu.
My name is Baron, Notefix Baron "
oizo
01.08.2004 13:41:21
Niinpä niin.. Ihmetyttää itseäkin vähän että mitä se on iteltä pois, jos joku toinen bändi menestyy? Mukavahan se että Gimmelin tytöt saivat kokeilla siipiiään musabisneksessä, se arvatenkin oli jokaisen unelma jo pikkutytöstä asti. Harmitonta poppia. Sitä paitsi, niinkuin joku tuolla aiemmin jo sanoikin että Gimmelin tuottamilla voitoilla korvataan monen "hyvää musaa" soittavan bändin tuottamat tappiot ja mahdollisesti uusia levytyssopimuksiakin kirjoitetaan rohkeammin, koska levy-yhtiöillä menee hyvin.
Kun ei tee töitä ei tule virheitä.
DJKaaos
01.08.2004 15:14:47
Niinpä niin.. Ihmetyttää itseäkin vähän että mitä se on iteltä pois, jos joku toinen bändi menestyy? Mukavahan se että Gimmelin tytöt saivat kokeilla siipiiään musabisneksessä, se arvatenkin oli jokaisen unelma jo pikkutytöstä asti. Harmitonta poppia. Sitä paitsi, niinkuin joku tuolla aiemmin jo sanoikin että Gimmelin tuottamilla voitoilla korvataan monen "hyvää musaa" soittavan bändin tuottamat tappiot ja mahdollisesti uusia levytyssopimuksiakin kirjoitetaan rohkeammin, koska levy-yhtiöillä menee hyvin.

Näin on! Kumma miten joitakin jaksaa ärsyttää täysin itselleen kuulumattomat ja harmittomat asiat ja valittavat, että Gimmel ei ollut mikään, ei orkesteri, ei bändi, ei muusikoita, ei mitään.
Haluan ostaa uudet putket aivoihini, tarjoa!
Jani The Rock
01.08.2004 15:22:46

Näin on! Kumma miten joitakin jaksaa ärsyttää täysin itselleen kuulumattomat ja harmittomat asiat...

Ai jaa? Eikös tässä nyt kumminkin eletä vapaassa yhteiskunnassa jossa itse kukin saa sanoa mitä ajattelee. Varsinkin sellaisista ilmiöistä joita syötetään joka helvetin tuutista. Vai pitäisikö sitä vaan painella etiäppäin kestohymy naamalla ja hokea itsekseen, että "ei tää ole multa pois, älä ärsyynny, ajattele tyyntä sinistä merta ja sen yllä kaartelevia lokkeja..."

Kumma miten jotkut jaksavat ärsyyntyä siitä että joitakuita muita ärsyttää.
Don`t mess with the countryboys
DJKaaos
01.08.2004 15:34:34 (muokattu 01.08.2004 15:41:28)
Ai jaa? Eikös tässä nyt kumminkin eletä vapaassa yhteiskunnassa jossa itse kukin saa sanoa mitä ajattelee. Varsinkin sellaisista ilmiöistä joita syötetään joka helvetin tuutista. Vai pitäisikö sitä vaan painella etiäppäin kestohymy naamalla ja hokea itsekseen, että "ei tää ole multa pois, älä ärsyynny, ajattele tyyntä sinistä merta ja sen yllä kaartelevia lokkeja..."

Mitä säkin iso mies jaksat valittaa turhanpäiväsestä paskasta? Mulle ei ainakaan Gimmeliä ole syötetty joka helvetin tuutista, alkuaikoina sitä tuli ehkä ratiosta päivittäin ja naamat vilahteli töllössä, mutta ne voi sulkea jos ei kiinnosta.
Saatana, ihme jos ison ukon täytyy rutista jostain gimmelistä.

Vai pitäisikö sitä vaan painella etiäppäin kestohymy naamalla ja hokea itsekseen, että "ei tää ole multa pois, älä ärsyynny, ajattele tyyntä sinistä merta ja sen yllä kaartelevia lokkeja..."

Ei ole ainakaan mun tarvinnut, enkä silti ole stressannut ja itkeny jostain Gimmelistä, vaikka en heidän musasta paljoa perusta.
Jani The Rock
01.08.2004 15:49:51

Saatana, ihme jos ison ukon täytyy rutista jostain gimmelistä.

Ei tossa mun kommentissa ollutkaan kysymys mistään vitun Gimmelistä pelkästään vaan paljosta muustakin. Siitä, että ihmisten ei tarvitse rajoittaa negatiivisia kannaottojaan koskemaan vain niitä asioita jotka konkreettisesti vaikuttavat heidän henkilökohtaiseen persoonaansa tahi elämäänsä.
Don`t mess with the countryboys
DJKaaos
01.08.2004 15:53:47 (muokattu 01.08.2004 16:08:50)
Ei tossa mun kommentissa ollutkaan kysymys mistään vitun Gimmelistä pelkästään vaan paljosta muustakin.

No mä kuitenkin vastasin sun tekstiin jossa olit lainannut mun juttua koskien Gimmeliä.

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa...
MrQ
01.08.2004 17:15:59
Jep, samoilla linjoilla! Aika pienillä rahkeilla monet esim gimmeliä tai monia muita haukkuu.

Siis hetki, mikä sua vaivaa?
Kitaravirtuaali
01.08.2004 21:34:57

"Why do they call it tourist season if we can't shoot them?"
Mohla
01.08.2004 21:45:21

Käsittämättömän turhaa keskustelua täällä.

Onko kukaan muuten ajatellut, että nyt kannattaa äkkiä käydä ostamassa mahdollisimman paljon Gimmel krääsää, koska ne tulee olemaan vielä keräily harvinaisuuksia joskus?
Mieti, jos jollakulla on vielä jossain tallessa esim. New Kids On The Block -penaali? Minä olisin ainakin sairaan kateellinen!
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
depe
01.08.2004 22:03:04
Mieti, jos jollakulla on vielä jossain tallessa esim. New Kids On The Block -penaali? Minä olisin ainakin sairaan kateellinen!

Mullapa onkin Hot Hit -penaali. Kukaan ei varmaan edes muista tätä Hot Hit -ohjelmaa. Se oli niitä ensimmäisiä musavideo-ohjelmia Suomessa, paljon paljon ennen Jyrkiä. Kesti varmaan jotain 15 minuuttia.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Mohla
02.08.2004 01:38:41

Mullapa onkin Hot Hit -penaali. Kukaan ei varmaan edes muista tätä Hot Hit -ohjelmaa. Se oli niitä ensimmäisiä musavideo-ohjelmia Suomessa, paljon paljon ennen Jyrkiä. Kesti varmaan jotain 15 minuuttia.
Minäpä muistan!
Tarot esiintyi siinä playbackkinä!
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Noidanmetsästäjä
02.08.2004 16:20:40
EI!!!! EI SAA!!! Gimmel on aivan IHQ, LoL!!!!!!!!!111111 Gimmel 4-evah!!!1
"Minä olen Kari Peitsamo!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)