Super-Jari 27.07.2004 14:28:33 | |
---|
Hyvä linja on siis tuo tuleva. Bändeistä voi puhua bändien foorumeilla ja Imperiumissa. Hyvä näin. Hyvä hyvä. |
Risto Mustalisä 27.07.2004 14:40:30 | |
---|
Tuo on varmaan ihan totta, puhumattakaan että toisinpäin. Kunhan kaikkienkeskinen kunnioitus ja asialinja vaan säilyy, monilajikkeisuus on pelkkä rikkaus. Niin varmasti enimmäkseen juuri toisinpäin :-) - sitä ei kai kukaan kiellä.Ja asialinja on tärkeää myös. Born to be wild! - paitsi kotona.. |
MrQ 27.07.2004 15:12:11 (muokattu 27.07.2004 15:39:19) | |
---|
Kyllä täällä on selkeästi muutoksia parempaan tapahtunut, kun heviurpoja kiusattiin kaatamalla niiden palsta alta ..."how can we dis when our threads are burning..." Ja iso kiitos moderaattoreille että todellakiin ovat ruvenneet reagoimaan varoituksiin. Urpot saavat nassuunsa ihan ja samantien. Tuo imperiumin skenemeininki ei kertakaikkiaan ole minua varten, se vain vituttaa. Jos mulla on vaikeuksia pysytellä asiallisena Mnetin vanhalla hevipalstalla, niin Imperiumia ei tartte kuin vilkaista ja vitutuskäyrä kasvaa varusmiesbarometrin mukaan "jormaa otsassa/senttiä minuutissa" -logiikan periaatteita kunnioittaen. Oma lukunsa oli tottakain Blackmetal.fi... voivoi poijjaat mitä vatusseja siellä on. Tämä on sitten sähköpostin lisäksi ainoa palvelu mihin nettiä käytän. Ai niin Poisto. Älä uhittele. Moderaattori Täh? Uhittele mitä? |
Unworthy Knight 27.07.2004 15:20:25 (muokattu 27.07.2004 15:21:02) | |
---|
Ja iso kiitos moderaattoreille että todellakiin ovat ruvenneet reagoimaan varoituksiin. Urpot saavat nassuunsa ihan ja samantien. Kyllä! Joskus katoaa heti kun ehtii varotukseen koskea. Oma lukunsa oli tottakain Blackmetal.fi... voivoi poijjaat mitä vatusseja siellä on. Sivusto on kyllä sellanen mistä pitää ottaa mallia. "Sä oot niinku orja ja mä on kato niinku ylipappi, kun oon kirjottanut niin vitusi tiukkaa asiaa, ota tosta pahaa karmaa mulkero. Olen Tr00." "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |
Mika Antero 27.07.2004 15:42:13 | |
---|
Mä luulen ettei ammattilaisia enää jaksa kiinnostaa kuluttaa aikaansa täällä kun on musiikkihommia hoidettavana ihan oikeassa elämässäkin. Minunlaisella harrastelijalla kyllä riittää vielä intoa. Tuo ja muutkin "vastustavat" kommentit ovat kyllä täyttä asiaa. Parempi unohtaa tuo ammattilainen -sana ja käyttää sen tilalla vaikka sanaa ammattitaitoinen. Eli jätetään neuvominen niille jotka asioista todella tietävät. Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |
salmivaara 29.07.2004 12:21:40 | |
---|
Sivusto on kyllä sellanen mistä pitää ottaa mallia. Kyllä. Asiallinen keskustelu, missä on selkeät rajoitukset eikä urpoilua ei suvaita. "Sä oot niinku orja ja mä on kato niinku ylipappi, kun oon kirjottanut niin vitusi tiukkaa asiaa, ota tosta pahaa karmaa mulkero. Olen Tr00." Katkeruutta ilmassa? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Skywalker 31.07.2004 01:59:30 | |
---|
HOHO ! Hey ho, let's go |
Jami 31.07.2004 18:13:01 | |
---|
Kiitos Jussille ja Johtajalle selkeistä ja hyvin luettavista ja kirjoitettavista sivuista. 3.1 tullee olemaan parasta mitä netti tarjoaa. Sen verran järkeviä on poikeroisten kommentin ja halut olleet. Ei tätä ole tarve verrata. Meriititkin sen kertovat. Kyllä Härmäs turistejaki ymmärretähän. Jos ei tykätä nii tapethan. |
Deathrace King 31.07.2004 20:44:08 | |
---|
Kyllä Imperiumi on Suomen johtava metallimedia, ehdottomasti. Keskustelut metallimusiikkia koskien ovat aivan eri tasolla kuin täällä. Muusikoiden.netissä on kuitenkin mukava käydä ja onhan tuon hevipalstan taso parantunut uudistuksen myötä. Haetaan soittajia Thrash metal bändiin (Lpr). |
Härski 31.07.2004 20:50:28 | |
---|
Mun mielestä tän nykyisen hevipalstan tilalle voisi melkein suosiolla laittaa linkin Imperiumiin. Loppuisi tiluttajien paremmuusänkytys ja hevi vs hiphop käninät. Ainakin täällä. |
MrQ 31.07.2004 21:07:33 | |
---|
Ei muuten huono idea. |
Deathrace King 31.07.2004 22:17:16 | |
---|
Mun mielestä tän nykyisen hevipalstan tilalle voisi melkein suosiolla laittaa linkin Imperiumiin. Loppuisi tiluttajien paremmuusänkytys ja hevi vs hiphop käninät. Ainakin täällä. Ei siellä oo pakko käydä, jos ei kiinnosta. Onhan keskustelun taso jo nyt paljon asiallisempaa kuin aiemmin. Kiinnostavia topikkeja ei vaan oikein löydä, pitäis varmaan itse miettiä jotain jos jaksaa, heh. Haetaan soittajia thrash metal bändiin (Lpr). |
Mun mielestä tän nykyisen hevipalstan tilalle voisi melkein suosiolla laittaa linkin Imperiumiin. Ehdotin aikaisemmin ylläpidolle että jos Sonos Metallicos ja Muusikoiden.net voisi tehdä yhteistyötä niin että Sonos toimisi mnetin hevipalstana, mutta minkäänlaista vastausta en saanut. Ei ilmeisesti kelpaa ajatus. Oma on oltava. Akimanille en muuten maininnut mitään asiasta :) Oletkin että kelpaisi hänelle. Oiskohan sitten kelvannu? Vastatkoon itse. Loppuisi tiluttajien paremmuusänkytys ja hevi vs hiphop käninät. Ainakin täällä. Eipä niitä siellä enää ole muutenkaan. |
Saami 01.08.2004 05:09:23 | |
---|
Oma on oltava. Nii. Vois kans laittaa Kaikki muu on turhaa paitsi musiikki -palstalle linkin tuonne Turbon laudalle. |
Juhani 05.08.2004 21:12:39 | |
---|
Ehdotin aikaisemmin ylläpidolle että jos Sonos Metallicos ja Muusikoiden.net voisi tehdä yhteistyötä niin että Sonos toimisi mnetin hevipalstana, mutta minkäänlaista vastausta en saanut. Ei ilmeisesti kelpaa ajatus. Oma on oltava. Olisi hieman epämääräistä korvata keskustelualueita linkeillä. Muusikoiden.net:issä oli alue hiphop:ille. Se lähti myös bittiavaruuteen emmekä lähteneet sitä korvaamaan linkillä esim. www.suomihiphop.com sivustolle tai vastaavalle. |
Jami 05.08.2004 22:19:48 | |
---|
Pirä Jussi vaan oma linja. Se on tuonu palkintoja ja tuhansia käyttäjiä. Turkulaasista en sano muuta mutta täs asias mä luotan Juhanihin ja Johtajahan. Kyllä Härmäs turistejaki ymmärretähän. Jos ei tykätä nii tapethan. |
MV 06.08.2004 01:13:15 | |
---|
Itseasiassa mä rekisteröidyin tonne imperiumiin ja oon jotain sinne kirjotellu mut se on jotenkin vähän tylsähkö ja suppeahko. Tosin siellä ei oo näit häirikköjä yhtään ja taso on ehkä parempi keskusteluissa. En oikeen tie. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Tellervo 06.08.2004 10:15:37 | |
---|
Olisi hieman epämääräistä korvata keskustelualueita linkeillä. Muusikoiden.net:issä oli alue hiphop:ille. Se lähti myös bittiavaruuteen emmekä lähteneet sitä korvaamaan linkillä esim. www.suomihiphop.com sivustolle tai vastaavalle. Niin, no eiköhän harrastajat löydä nuo muut sivustot ilman linkkejäkin. Muusikoiden.net on Muusikoiden.net, ja täällä on ne osastot mitä on. Muita jutskia on sitten muualla. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Super-Jari 06.08.2004 10:32:05 | |
---|
Olisi hieman epämääräistä korvata keskustelualueita linkeillä. Muusikoiden.net:issä oli alue hiphop:ille. Se lähti myös bittiavaruuteen emmekä lähteneet sitä korvaamaan linkillä esim. www.suomihiphop.com sivustolle tai vastaavalle. Onhan se noinkin. Ja tehän sen päätätte. Peppis on jeppis. |