Listen 16.07.2004 10:37:32 | |
---|
Mää en henk.koht. tuosta fuusiomusiikista ja -basisteista niin ymmärrä, mutta jos jotakuta kiinnostaa, niin Victor Baileyn soittoa olisi kuultavissa kohtapuoleen Äänekoskella Keitelejazzissa Billy Cobham´s Spectrum Bandin riveissä. Billy "Boomer" Cobham: drums Tom Coster: keyboards Larry Coryell: guitar Victor Bailey: bass http://www.aanekoski.fi/keitelejazz/"Hän kätki usein luontaisen vaatimattomuutensa näennäiseen arroganssiin." (arroganssi = ylimielisyys) -Englantilaisessa lehdessä julkaistusta muistokirjoituksesta. |
Wil-J 16.07.2004 16:00:54 | |
---|
Johan on perhana. Harmi vaan että on tuolla jossain puskassa ni ei pääse kattomaan...:( |
T-oidibus 17.07.2004 15:09:38 | |
---|
Mulla on lippu tuonne. Odotan innolla tulevaa keikkaa. Muutenkin samana iltana esiintyy ilmeisesti aika pätevä kontrabasisti. Basismia jo kymmenen vuoden kokemuksella |
Leper Messiah 17.07.2004 16:01:05 | |
---|
minä pääsen tuonne ilmaiseksi myymällä aiemmin päivällä karkkia jossain toisessa konsertissa, jonne siis pääsen ilmaiseksi koska myyn karkkia Kaikki on suurta illuusiota |
NYdoll 18.07.2004 12:16:24 | |
---|
Hoho.. pitäs varmaan mennä kattoon ku ilmaseks pääsee sisään. Meillä on keikka jazzeilla. Taitaa olla torstaina ilmaislavalla. Kannattaa toki tulla kattomaan... Meni vähän offtopiciks. "I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world |
sikanaama 18.07.2004 19:25:11 | |
---|
Juu sinne siis lauantaina. Miroslav Vitoushan siellä aiemmin illalla passottelee. Meillä on keikka jazzeilla. Taitaa olla torstaina ilmaislavalla. Kannattaa toki tulla kattomaan. Se on liian aikasin. Tai sitten pitää ottaa lopputili töistä. Ja jos minua huvittaa lähden merelle tai viidakkoon seikkailemaan |
Basismi 20.07.2004 11:05:30 | |
---|
Tuonne on kyllä melkeinpä pakko mennä! Vituttaa vieläkin kun jäi näkemättä Baileyn keikka april jatseilla. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
Valdemar 23.07.2004 17:09:05 | |
---|
minä oon tuolla jazzeilla töissä, naiset ottakaa yhtetyttä nii saatte lippuja. Backseat of a trans-am! |
Olipa helvetin kova jätkä tuo bailey..... vielä ku se laulo siihen soiton päälle yhessä kohtaa nii ai että.... etu/toisessa rivissä tuolla oltiin kuuntelemassa. Oli loistavaa. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
T-oidibus 01.08.2004 19:39:42 | |
---|
Asiaa!! Tällaista lisää. Bailey näytti kyllä missä basson paikka on. Taitava sälli, ei voi muiuta sanoa. Mutta ymmärrän hyvin nyt miksi Cobham on niin legendaarinen rumpali. Pappa soitti melettömän hyvin. Asiallinen oli koko bändi. Basismia jo kymmenen vuoden kokemuksella |
Listen 03.08.2004 13:45:37 | |
---|
Pelimiehet: "I found a rap sheet [= rikosrekisteri] on him a mile long." "Löysin hänen tekemänsä rap-levyn." -Elokuvien ja TV-sarjojen käännöskukkasia. |
käki 03.08.2004 16:36:14 | |
---|
Ei olis pitänyt lukea tuota, nyt harmittaa, kun en päässyt paikalle. Toivotaan, että edes joku noista ulkomaalaisista tulee ensi vuonna uudestaan Suomeen. Halutaan vuokrata pakettiauto/minibussi !!! Ks. Tori/Muut ! ! ! |