Aihe: Tämän pitäis olla mun omin alue.
1
Jami
14.12.2002 21:23:37

Miksei täällä porukat rekisteröidy? Vois ottaa kantaa tanssimusiikkijuttuihin. Häpeettekö te jotain? Siis lähinnä itseänne. Vai mitä?

Älä kirjoita tähän mitään jos et kehtaa rekisteröityä.
Suamalaanen ei usko ennenku näköö mutta Härmälääsen
pitää päästä koittamahan!
Pula-Aho
15.12.2002 01:02:31
Miksei täällä porukat rekisteröidy? Vois ottaa kantaa tanssimusiikkijuttuihin. Häpeettekö te jotain? Siis lähinnä itseänne. Vai mitä?

Kirjoitanpas. Sitä paitsi olen rekisteröitynyt. Mutta mikäli olen oikein ymmärtänyt pitäisi aina kirjautua sisään että rekisteröityminen näkyisi. Siihen olen liian laiska, ainakin tähän aikaa yöstä. Sitä paitsi minä lämmitin aamusaunan, jota eräs nimeltä mainitsematon pohjanmaalainen rumpali ei tehnyt, vaikka oli luvannut. Oli juopotellut koko yön. Oli muuten tylsä keikka, onneksi loppui aikaisin. Antoivat sentää olutta matkaan soittajalle. Hohhoijaa.
Le Haba
15.12.2002 10:52:30
Mutta mikäli olen oikein ymmärtänyt pitäisi aina kirjautua sisään että rekisteröityminen näkyisi. .

Vai niin, kokeillaanpas
BaariMikko
15.12.2002 15:44:14

Miksei täällä porukat rekisteröidy?
Mitäs vittua siitä hyötyy... sanoa voi muutenkin
BaariMikko
16.12.2002 01:16:36

Tuo ei sitten ollut minun tekstiäni tuossa edellä. Suuria humoristeja näköjään taas liikkeellä...
Listen to the music, not the song
E-Juhani
16.12.2002 01:52:38

Siis häpeääkö tanssimusiikin kannatusta vai tyylisuuntaa
itse ainakin yritän opiskella itsenäiseti juuri tanssimusiikin soittamista,esim.yö lintu,agents,rautalanka
versiot,laidasta laitaan,ja kyllähän siellä välissä rokkikin kajahtaa ja näihän se pitää ollakin,eikö vain
että näin se homma etenee.ps, jos joskus opin soittamaan ???.
c.d.
16.12.2002 11:53:59
Kun ei vain onnistu kirjautuminen...

heh, aivan kuin seksiongelma.
Prowleri
02.01.2003 07:32:38
Pula-aho, voin vinkata sen verran että jos omalta sivultaan pistää asetuksista pois jonkun asetuksen niin ei tarvi aina loggautua sisään vaan samalta koneelta olet kokoajan kirjautuneena.
Njän njän njän njää, njän njää, njännä nää njännjännjää. -Absoluuttinen Nollapiste: Harhailua Maastossa
molotov
02.01.2003 09:54:19
Miksi pitäisi rekisteröityä, jos kirjoittaa muuten asiaa? Älkää ihmiset perustako mitään sisäpiirikerhoa. Vapaa sana on kuitenkin arvokas asia. Asiattomat viestit kannattaa jättää täysin huomiotta.
Sepe
03.01.2003 00:15:43
Miksi pitäisi rekisteröityä, jos kirjoittaa muuten asiaa? Älkää ihmiset perustako mitään sisäpiirikerhoa. Vapaa sana on kuitenkin arvokas asia. Asiattomat viestit kannattaa jättää täysin huomiotta.

En usko että olisi vapaan sana kannalta huonoa rekisteröityä,ehkä nämä "huumori"kirjoittajat voisivat selkeästi kirjoitaa omalla nimimerkillä.
Anonyymi muusikko
03.01.2003 06:19:07

Hyvä Jami, oletko ajatellut poliitikon uraa? senverran populistisia mielipiteitä Sinulla tuntuu aina olevan..

lainaus:
"Tyyppi joka ei uskalla rekisteröityä tuskin uskaltaa paljon enemmän vaativaan miittiinkään. Mitä virkaa hänen kirjoituksillaan sitten on täällä. Yhtä tyhjän kanssa."

Oletko todellakin tuota mieltä? että jos henkilö ei tule miittiin, hänen mielipiteillään ei ole MITÄÄN arvoa..
minulta meinaa sanat loppua tuon väitteen edessä.

Voin vakuuttaa Sinulle, Jami, että se ei ole häpelyä tai uskalluksen puutetta, jos ei halua rekisteröityä. jotain ei vain aina halua. joku ei halua juoda rasvatonta maitoa, joku ei halua mennä armeijaan. joku ei halua käyttää viinaa tai huumeita. joku ei halua rekisteröityä. silti se joku on ihan samanlainen tallaaja kuin muutkin. sen jonkun mielipiteellä on merkitystä.

Ja vielä, Jami, pyydän ottamaan huomioon tätä lukiessasi, että minä olen rekisteröitynyt käyttäjä. kuvaukseen en ole tosin vielä rohjennut osoitettani enkä puhelinnumeroani laittaa.
Teemu Tee
01.08.2003 08:53:36
Vanhoja kaivaessani osui tämäkin "muinaisthread" silmiini. Fossiilisten tutkimusten ja radiohiilimittausten jälkeen voin iloisin mielin todeta seuraavaa:

Rekisteröitymispakko on vähentänyt asiatonta suunsoittoa ja siinä mielessä täyttänyt tarkoituksensa!

Kiitos ylläpidolle näin jälkikäteen.

Hiukan on kyllä kaipausta niihin tulikivenkatkuisiin keskusteluihin... :-)
Tyhjän saa pyytämättäkin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)